نوشته شده توسط : alipour

مقدمه: مهاجرت به کانادا به شیوه اکسپرس اینتری Express Entry، از سال 2015 به اجرا در می آید که در این روش، اشخاص کارشناس و مالک فن و مهارت، می توانند به این خط مش درخواست کننده اخذ روادیدِ دائم کانادا شوند . ثبت اسم برای افراد متفاوت محدودیت ندارد، و با پاسخگویی به سوال های مطرح شده، ارسال مدارک و کسب امتیاز بالا، می توانید روادیدِ اقامت دایم کانادا را به دست آورید .
(این مطلب با تجربه تیم تخصصی ویزا 724 و اطلاعات سایت قانونی دولت کانادا تالیف شده است، پس با دقت مطالعه فرمایید)
اکسپرس اینتری (Express Entry) یک خط مش مهاجرتی کانادا برای نیروی کار متخصص میباشد .
اکسپرس اینتری (Express Entry) یا E .E یکی از شیوه های سفر به کانادا برای متخصص ها و افراد صاحب و مالک مهارت می‌باشد . این رویه درخواست ویزا، برنامه ای است که از سال 2015 به اجرا درآمد تا به‌این وسیله، اشخاص ذی صلاح که نیروی عمل حرفه ای هستند، بتوانند با سرعت بالاتری پیروز به دریافت ویزای کانادا شوند . امتحان کردن این رویکرد مهاجرتی برای همگان امکانپذیر می باشد .

 

هجرت
به رویکرد اکسپرس اینتری ( Express Entry ) از مراحل پایین تشکیل می شود:
1)
ارسال اطلاعات مراد شده برای درخواست اقامت کانادا از طرز اکسپرس اینتری ( Express Entry ) برای این منظور شما می بایست در وب سایت قانونی اداره سفر کانادا ثبت اسم کرده و پروفایل خویش را بسازید تا با تشکیل پرونده، پاسخ به سوالهای آنلاین، و نظارت امتیازات به دست آمده، در مورد صلاحیت دریافت روادیدِ کانادا تصمیم گیری شود . در ارسال داده ها خود فراوان اعتنا نمایید . هیچ موردی را مغایر واقع تیتر نکنید . در شرای متوجه شوند که به عمد موردی را تیتر نکرده اید یا این که مغایر واقع بوده تا 5 سال از مهاجرت به کانادا تحریم خواهید شد .

در مقدمه بایستی انتخاب فرمایید که آیا قصد دارید بطور دایم در کانادا زندگی نمایید و آیا برای این منظور، تخصص شغلی خاصی دارید؟ درواقع 3نوع برنامه مهاجرتی در اکسپرس اینتری ( Express Entry ) وجود دارد که برای هر یک شرایط متفاوتی برقرار هست . پس از ثبت اسم در وب تارنما سازمان هجرت کانادا، از شما سوالاتی می شود که می بایست با صداقت به آنها جواب دهید . سوالاتی در مورد: ملیت، سن، دانش زبان، اعضای خانواده، تحصیلات، تجربه شغلی، و جزئیات پیشنهاد شغلی خودتان . بر مبنا جواب ها و امتیازات به دست آمده، واجد وضعیت بودن شما معین می شود، و در فیس واجد موقعیت بودن، شما کاندید مهاجرت به کانادا خواهید شد و دستور العمل های بعدی برای تان به سناریو در خواهد آمد .

دقت به این نکته ضروری هست که این داده ها فقط به عنوان رفرنس ذخیره می شود، و شما برای سفر می بایست به سازمان سفر و پناهنده شدن درخواست بدهید و درخواست شما، مطابق ضابطه بررسی خواهد شد .

تشخیص
واجد شرایط بودن برای مسافرت از طرز اکسپرس اینتری ( Express Entry ): کانادا به خواسته برطرف کردن نیازهای اقتصادی خویش در برنامه اکسپرس انتری Express Entry از اشخاص ماهر و قادر تعیین به کار می آورد .

اکسپرس اینتری Express Entry سه برنامه اقتصادی هجرت را مدیر می کند: 1) برنامه نیروی عمل کارشناس فدرال . 2) برنامه فنی و حرفه ای فدرال . 3) تجربه کانادایی . شما برای ورود به استخر اکسپرس اینتری Express Entry باید بضاعت و توان قرار به چنگ آوردن در یک عدد از سه گروه بالا را داشته باشید .
(استخر اصطلاحی ست که دولت کانادا برای افراد واجد شرایط در حیث میگیرد برای تعیین آنها)


2)
مهیا کردن مدارک لازم برای اکسپرس اینتری Express Entry هم اکنون می بایست مدارک خویش را آماده فرمائید . بایستی دقت داشته باشید که اسنادی مثل مدرک زبان، مدت دار می‌باشند و در صورتی‌که بازه زیادی از دریافت آن گذشته باشد، قابل پذیرش نیستند و شما می بایست باری دیگر در آزمون گویش کمپانی کنید .

*پاسپورت .

*نتایج آزمون لهجه .

*مدارک تحصیلی .

*دعوت شغلی از یکی از ایالات (در چهره داشتن) .

*دعوتنامه از سوی صاحب کار (درصورت داشتن) .

*گواهی عدم سوءپیشینه .

*آزمایشات پزشکی .

*اثبات تمکن مالی .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان در رابطه فهرست کالج های کانادا توضیحاتی بدهیم و در واقع لیست دانشگاه های کانادا را خدمتتان عنوان وار ابلاغ کنیم . از آنجایی که می دانید علم آموزی در کانادا ، این روز ها کلام اول کلیه اشخاصی میباشد که قصد دگرگون سازی در زندگی خود یا این که فرزندانشان را دارند . این علم آموزی می تواند مطمئن ترین رویکرد برای اقامت دائم کانادا نیز باشد که مفصل در وب سایت به آن پرداخته ایم .

مهاجرت به کانادا

با ما یار باشید با مطلب فهرست دانشگاه های کانادا؛ امید است که مورد قبول شما دوستان خوب باشد .

بسیاری از دانش گاه های کانادا قسمتی از برترین دانشکده های دنیا می باشند، به طوری که سالانه تعداد زیادی از اشخاص از سرتاسر جهان جذب کالج های کانادا می‌شوند .
فهرست دانشگاه های کانادا
در سال‌ها اخیر تعداد دانشجوها خارجی مرز و بوم کانادا تعدادی برابر گردیده و اخذ قبول تحصیلی کانادا در مقاطع دانشکده و دانش کده یک‌سری برابر گردیده میباشد .
فهرست دانش گاه های کانادا
یک عدد از عوارض این دستور هزینه دانش کده های کانادا می باشد که نسبت به سایر کشورها فراوان مناسب خیس می باشد .

مورد دیگر این که دانشجویان وقتی فارغ التحصیل شدند می توانند بعد از آن از نقطه پایان تحصیلات اقامت کانادا را اخذ کنند .

یعنی آن گاه از پایان تحصیلات به دانشجوها ویزای کار کانادا داده می شود و آن‌گاه از دریافت روادیدِ فعالیت کانادا می بضاعت در خواست اقامت دایم کانادا را اعطا کرد .
فهرست دانش گاه های کانادا
در
تحت شما را با کالج های کانادا آشنا می کنیم:
دانشکده
آلبرتا
دانشگاه
اتاوا
دانشکده
انتاریو(موسسه فناوری)
دانشگاه
بریتیش کلمبیا
دانش کده
تورنتو
دانشگاه
ترنت
کالج
ساسکاچوان
دانش کده
سایمون فریزر
دانشکده
کارلتون
دانشکده
کلگری
دانش کده
کنکوردیا
دانشگاه
کوئینز
کالج
کبک در مونترآل
دانشکده
لاوال
دانشگاه
مانیتوبا
دانش گاه
مموریال نیوفاندلند
دانش گاه
مک‌گیل
دانش گاه
مک‌مستر
دانشکده
مونترآل
کالج
نیوبرونزویک
دانشگاه
واترلو
دانشکده
وسترن انتاریو
دانشگاه
ویکتوریا
دانش کده
ویندزور
دانش کده
وینی‌پگ
دانش گاه
یورک
دانش گاه
یوکان



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


برنامه
‌های مهاجرتی سرمایه‌ گذاری موجب ارتقا بها آرامبخش می شوند نمودار تحت میانگین ارزش منزل های ونکوور را که به وسیله مهاجران برنامه سرمایه گذاری کبک (بنفش) و فدرال (سبز) خریداری شده اند، نشان می دهد .

مهاجرت به کانادا

بها
املاک مهاجران جدید وارد نسبت به بومیان کانادا بخش اعظم است
میانگین ارزش یک خانه حیاط دار خریداری گردیده توسط مهاجران جدید در کلان شهر تورنتو 892 هزار دلار می‌باشد که در مقایسه با بها 840 هزار دلاری خانه یک شخص بومی کانادا اختلاف چندانی ندارد . در استان انتاریو نیز قیمت املاک مهاجران کهن یه خرده پایین خیس از بومیان کانادا می‌باشد .

آمارهای بخش مسکن کانادا نشان می دهد که شهر ونکوور در سال های اخیر به شهر دوست داستنی مهاجران ثروتمند تبدیل گردیده است و به همین ادله قیمت تسکین دهنده در آن ارتقاء یافته هست . این ارتقا بها آرامبخش تا جایی پیش رفته که رویال خزانه کانادا (RBC) سال 2018 را برای ونکوور بدترین سال از نظر مقرون ‌به صرفه بودن قیمت مسکن نامیده است .

عمده مهاجران میلیونری که از سال 2009 در ونکوور خانه ویلایی خریداری کرده‌ اند از سرزمین چین آمده ‌اند . میانگین بها خانه های حیاط دار خریداری شده به وسیله 1،822 مهاجر چینی تازه وارد که از طریق برنامه سرمایه گذاری دولت فدرال وارد کانادا گردیده اند، 3 .27 میلیون دلار هست . میانگین بها املاک با بها خریداری گردیده توسط 2,251 مهاجر چینی هم که از روش برنامه سرمایه گذاری کبک وارد مرز و بوم شده اند، 3 .34 میلیون دلار می باشد . در همین حال ارزش املاک خریداری گردیده توسط 1،588 مهاجر چینی که از طرز برنامه ثبت نام استانی بریتیش کلمبیا به کانادا آمده اند نیز در حالا حاضر 2 .83 میلیون دلار می باشد .

اگر‌چه ابتدا ‌وزیر نو کبک، François Legault؛ سطح مسافرت به این استان را 20 درصد کاهش داده، البته کماکان هیچ آرم ای از پایان دادن به طرح سرمایه‌ گذاری دعوا ‌برانگیز این استان چشم نمی‌شود .

با توجه به نمودار در می یابیم که مهاجران ثروتمند ایرانی جایگاه دوم خریداران املاک گران ارزش در شهر ونکوور را به خویش اختصاص داده اند . با این اکنون تعداد آن‌ها هنوز از مهاجران چینی و تایوانی کمتر می‌باشد . 90 مهاجر اهل ایران که به تازگی از روش برنامه سرمایه گذاری وارد شهر ونکوور گردیده اند، مجموعا به طور میانگین خانه هایی به ارزش 2 .9 میلیون دلار خریداری کرده اند .

در همین‌ درحال حاضر خوی مهاجرانی که از روش هایی بجز سرمایه‌ گذاری وارد کانادا شده اند، به طور کامل گوناگون بوده می‌باشد . به طور کلی قیمت خانه‌ های ویلایی شهر ونکوور که به وسیله مهاجران برنامه نیروی عمل حرفه ای خریداری شده، تقریبا نصف کمی است که مهاجران برنامه های سرمایه‌ گذاری خریداری کرده‌ اند .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

معاینات
پزشکی در پروسه مهاجرت متقاضیان سفر به کانادا در مراحل مهاجرتی خویش باید معاینات پزشکی انجام دهند .انجام این معاینات طبابت همچنین برای متقاضیان اقامت موقت هم که قصد دارند بیش از ششماه در کانادا اقامت کنند اجباریست . این مطلب در ارتباط با اهمیت این معاینات پزشکی می باشد . چه کسانی می بایست آن ها را انجام دهند، این معاینات نشان دهنده چه هستند، هزینه های آنان چقدر هست و بایستی در چه مکانهایی انجام شوند .

مهاجرت به کانادا

اهمیت
معاینات پزشکی
برای اخذ روادید گرفتن نظر مثبت پزشک معالج الزامیست . چه بسا در‌صورتی‌که متقاضی تمامی فرایند را گذرانده باشد ولی با ایراد تبارک پزشکی روبرو شود، ممکن است صدور روادید رد شود . هدف از انجام معاینات طبی اینست که معین شود درخواست کننده تهدیدی برای جامعه کانادایی محسوب نمی شود و همینطور هزینه های طبی او مخارج سنگینی را به دولت کانادا زور نمیکند .

چه
کسی باید معاینات طبی را انجام دهد؟
تمامی متقاضیانی که برای اقامت دایم کانادا تقاضا وارد می کنند و همگی اعضای خانواده آن ها که آنها را برای آمدن به کانادا ملازمت و همراهی می‌نمایند می بایست این معاینات را انجام دهند . در صورتی که از اعضای خانواده ، فرزندان و یا همسر در هم اکنون حاضر متقاضی حیاتی را ملازمت نمیکنند اما برای اینکه بعدا متقاضی اصلی بتواند آن‌ها را اسپانسر نماید می بایست معاینات طبابت را انجام دهند .

برای متقاضی ها اقامت موقت از بعضا از کشورها که قصد دارند بیش از شش ماه در کانادا اقامت نمایند نیز انجام معاینات طبابت الزامیست .

و در آخر، همه کارگران موقت نیز که کارشان به نوعی با مشتریان دارای ارتباط میباشند، مثل معلمین دبستان و دبیرستانها، پزشکان، پرستار سرخانه ها هم میباستی این معاینات را انجام دهند .

در
چه تراز ای انجام معاینات طبی الزامیست؟
نیروی
متخصص کبک:
پس از صدور سی اس کیو، بایستی تقاضای اقامت دائم به دولت فدرال ارسال شود، پس از آنکه پوشه در سفارتخانه مسوول ارزیابی میشود، معاینات طبابت برای درخواست کنندگان صادر می‌گردند .

نیروی
کارشناس فدرال:
زمانی که تقاضای متفاضیان به تراز آخرین می رسد برای آن ها معاینات پزشکی ارسال می‌گردد .

اسپانسرشیپ:

پیش از ارسال تقاضا معاینات طبابت انجام می گردند .
این صرفا موردیست که پیش از ارسال تقاضا معاینات طبابت انجام میشوند
اقامت
موقت:
پیش از صادر شدن ویزا و یا این که پذیرش تقاضای تمدید ویزا، درخواست کنندگان معاینات طبابت را دریافت مینمایند .

معاینات
طبی برای چه مواردی انجام میشوند؟
-
ایکس ری از قفسه سینه، برای درخواست کنندگان 11 سال و بیشتر
-
آزمایشات خون، برای متقاضیان 18 سال و بیشتر
-
آزمایش ادرار، برای متقاضی ها 5 سال و بیشتر
-
کشت خلط، فقط در صورتی که دکتر تقاضا کند
-
بررسی آپهای عمومی
برهه زمانی
اعتبار
مدت اعتبار معاینات طبابت 1سال می باشد و روادیدِ اقامت دایم هم برای همین دوران صادر میشوند، بدین مضمون‌ که درخواست کننده یک‌سال از مقطع انجام معاینات طبی وقت داراست تا وارد کانادا گردیده و حالت اقامت دائم خویش را تایید کند . در صورتی‌که تا بازه زمانی 1سال از انجام معاینات طبی روادید صادر نشود، تکرار معاینات طبی با پرداخت هزینه های آن توسط درخواست کننده الزامیست .

چه‌گونه
می بضاعت و توان از پزشک وقت ملاقات گرفت؟
صرفا پزشکانی که به وسیله اداره مسافرت کانادا انتخاب می‌شوند می توانند معاینات پزشکی را انجام دهند .
برای پیدا کردن لیست این پزشکان به لینک پایین مراجعه کنید:
http://www .cic .gc .ca/dmp-md/medical .aspx

اعتنا فرمایید از تاریخ 17 می 2012 به این پزشکان Panel Physicians طلاق می شود .

هزینه
های معاینات طبابت چقدر است؟
هزینه این معاینات از 80 دلار تا 300 دلار متغییر میباشند . پیشنهاد میگردد که برای اطلاع پیدا کردن از شایسته ترین قیمتها و دریافت کردن وقت ملاقات سریعتر با پزشکانی که به حوزه‌ شما مربوط میشوند تماس بگیرید .

برای
انجام معاینات طبی به چه چیزهایی نیاز است؟
پاسپورتها، صفحه های معاینات طبی و مدارک طبابت در مواقعی که بیماری و یا وضعیت خاصی از حیث طبابت وجود دارااست .

به حافظه داشته باشید که این معاینات تنها ارزیابی آپهای روتین می باشند و اگر وضعیت تن درستی شما خطری را متوجه دور و بری ها نمی کند و موقعیت شما از حیث درمانی مالامال هزینه نمیباشند، جایی برای نگرانی وجود ندارد .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


از آنجایی که در بیش از 11 سال در این موضوع مشغول به عمل بوده ایم، خدمات مهاجرت در سراسر مملکت شبکه گسترده ای از مخاطبین را در سراسر کانادا تولید کرده می‌باشد . ما شناخته شده و پیدا کردن مردمان شغل مطلوب و منش اندازی آنان با شروع بدون نقص در معاش در مملکت می‌باشد . ما با برد بیش از 10،000 مسافرت رشته ای به کانادا را کمک کردیم و اکثری از افراد در جستجوی شغل های خوب امداد کرده و می توانیم برای شما هم همین کار را بکنیم .

مهاجرت به کانادا

چه چیزی عمده از وقتی می باشد که شما سرویس ها سفر خویش را بردارید، گزینش گردیده و در نهایت به کانادا بروید، از مقیاس های مختلفی از مرزوبوم ما، امداد های پس از فرود را در مقیاس های مختلف دریافت خواهید کرد . بنابراین، در صورتی‌که می خواهید خویش را برای آغاز ایده آل برای معاش نو خویش تهیه و تنظیم کنید، توصیه می کنیم به ما فرصتی بدهید تا به رویاهای خود برسید .

اکنون
که ما در موضوع چگونگی جستجوی شغلی و چگونگی یاری به ایجاد یک وضعیت مسافرت به کانادا امداد خواهیم کرد، اذن دهید ما در مسئله راه و روش دیگری که می توانید به کانادا بروید و چه بسا نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید حرف نمایید از کارفرمای کانادایی
مهاجرت
به کانادا در شرای شغل شما در جریان تقاضا باشد فهرست ملی شغلی (NOC) فهرست شغل ها مدنی میباشد که تقاضای دوچندان دارا‌هستند . کارکنان رشته ای در این مورد می توانند پیشین از رفتن به کانادا به نیاز به پیدا کردن عمل بپردازند، چون تقاضا برای مهارت هایشان آشکار می‌باشد که آن‌ها ظرف چندین ماه پس از گذراندن به کانادا می توانند فعالیت خیر و خوبی انجام دهند . این جریان جریان شغل در تقاضا نامیده می شود و دوچندان حرفه ای مدیریتی میباشد که تقاضای متعددی در میهن دارند .

لیست
تقاضا برای اشتغال کانادا 2019 این بی آلایش ترین خط مش برای مسافرت به کانادا است و ما مضاعف به کسانی که مایل به تکان در ذیل 9 ماه یا این که عمده هستند، پیشنهاد می کنیم . تنها در اینجا این هست که در حالتی که شما فارغ از توصیه شغلی به کانادا بروید، بایستی مبلغ مشخصی از وجوهی که می توانید از خودتان و هر خانواده ای که یاور شما است حمایت فرمایید .

در حقیقت، شما همینطور می بایست نشان دهید که پول کافی برای حمایت از چه بسا اعضای خانواده خود دارید که با شما ملازمت و همراهی نکنند . همچنین، وجوهی که به نفع شما نشان می دهد، نمی تواند از هر کسی قرض بگیرد و می بایست فارغ از مسئولیت باشد . در این راستا، گفتگوها بانکی که اندازه مناسب وجوه و بقیه اوراق مالی را از شرکتهای بانکی نشان می دهد، موءثر خواهد بود .

آیا می خواهید بخش اعظم در موضوع جریان شغل در تقاضا بخش اعظم بدانید؟ تعجب می کنم در‌صورتی‌که شما فارغ از پیشنهاد شغلی به کانادا می روید؟ بگذارید به شما یاری کنیم تصمیم بگیرید اگر این بهترین منش برای انتقال به کانادا باشد .
روز جاری تماس بگیرید و پیدا کنید!

معمولی
ترین خط مش برای سفر به کانادا در سال 2019 فرایند
ورود به کانادا مسافرت یک مراحل قانونی است، بدین ترتیب با گذر از طریق شبکه های مناسب می تواند به کاندیدایی امداد کند که از نگرانی از رد درخواست به کار گیری کند .
مسیری که می تواند در این مسیر دنبال شود دربرگیرنده مراحل پایین است:
انتخاب
یک مسافرت خوب در
امتحان IELTS ظواهر می شود از
مشورت سفر خود بخواهید تا گذشته از بررسی درخواست شما را ارایه دهد اقامت
دایم (PR) خویش را به صورت آنلاین مالامال کنید بررسی
اعتبار سنجی (ECA) از روش محاسبه معتبر نظیر WES تأیید
صحت کار نامه احراز هویت از کارفرمای گذشته هم موضوع نیاز هست .
مدارک
پزشکی مدارک
پلیس تایید شده اثبات
بودجه پرونده
درخواست ویزا
چه
برهه زمانی طول می کشد برای مسافرت به کانادا ؟ این یک فرایند طولانی می‌باشد که از مدارک طبابت به کانادا سفر می کند و کلیه نیازها به طور معمول ارتفاع می کشد ولی به لطف برنامه ورود اکسپرس، عصر زمانی به 6 تا 12 ماه کاهش می یابد . برنامه واردات اکسپرس یک حالت سرعت بالا از برنامه آنلاین هست که در آن کاندیدا بر اساس اندازه گیری نقطه بر اساس داده ها فردی بررسی می شود . نقاط کاندید حساب و کتاب شده و واجد شرایط بودن برای ورودی ورودی زمینه نیاز میباشد که در آن IRCC، که تصمیم می گیرد دستکم عالمت واجد وضعیت برای هر نامزد و دعوت طومار برای درخواست (ITA) به وسیله دولت کانادا ارسال می شود .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

مهاجرتی
استان منیتوبا (MPNP) برنامه ی مهاجرت به استان منیتوبا یک برنامه ی مهاجرت دولتی هست که به تعیین درخواست کنندگان واجد حالت و مشتاق برای مهاجرت به کانادا جهت اقامت خودشان و خانواده شان در استان منیتوبا می پردازد .

بر
شالوده برنامه ی مسافرت به استان منیتوبا، ممکن میباشد بر پایه یکی از موقعیت ذیل بتوانید پذیرش بگیرید:
خط مش
عمومی راه و روش
حمایت خانواده راه و روش
محصلان فی مابین المللی منش
رهبری کارفرما راه
راهبردهای ابتکاری مسافرت
تجاری راه
مزرعه دار جوان منش
عمومی رویه جریان عمومی برنامه ی مهاجرت به استان منیتوبا (MPNP) برای کارگران ماهری میباشد که می توانند در هر فاکتور ارزشیابی، امتیاز قابل قبولی به دست آورند و همچنین برای افرادی می‌باشد که می توانند بضاعت های خود را جهت دریافت کردن اقامت دائم در منیتوبا نشان دهند .

جهت
کسب صلاحیت برای درخواست زیر راه عمومی ارائه شده، می بایست موارد ذیل را آماده آورید:
ثابت
کنید که قوم مرتبه ی ۱ در منیتوبا دارید دو
استشهاد طومار مبنی بر حمایت بی نقص از شما بوسیله یک دوست نزدیک یا این که اقوام به دور در منیتوبا ارائه دهید ثابت
کنید که قبلا کاری تمام وقت دست کم به مدت شش ماه در منیتوبا داشته اید ثابت
فرمائید که یک برنامه ی آموزشی را در منیتوبا به اتمام رسانیده اید که دست‌کم بازه زمانی عصر ی آموزشی یک سال باشد (شامل فراگیری زبان های خارجه نیز می شود)) کارگران
ماهری که درخواست راه و روش همگانی داده اند می توانند مهاجرت کنند اما به شرط این که بتوانند MPNP (برنامه ی مهاجرت به استان منیتوبا) را که به شرح ذیل می باشد اجابت کنند:
باید
امتیاز کافی جهت مسافرت به دست آورند برخورداری
از یادگرفتن کافی، تجارب کاری و بضاعت و توان زبانی، جهت اقامت در زمان های بلند برهه زمانی در منیتوبا اضطراری می‌باشد (شامل هر نوع مجوزی یا مدرکی که در کشور محل اقامت شما معتبر باشد هم می شود) بتواند
توان کاملی از خود جهت اقامت دائم در منیتوبا نشان دهد درخواست شما بر شالوده امتیازات مربوط به سن، تحصیلات، تجارب کاری، توانایی زبانی و سازش پذیری شما مسئله محاسبه قرار می گیرد . شما باید حداقل ۵۵ امتیاز را در ارزشیابی مامور برنامه ی هجرت به استان منیتوبا به دست آورید .
/p>
منش
حمایت خانواده شما
موقعی می توانید با روش حمایت خانواده به استان منیتوبا مسافرت فرمایید که حائز موقعیت ذیل باشید:
یک خویشاوند نزدیک داشته باشید که ساکن منیتوبا باشد و خواستار حمایت از شما برای اقامت در این استان هست .دست‌کم نیازهای مو جود در ارزشیابی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری و بضاعت زبانی را دارا باشد .
متقاضیان
باید مدارکی دال بر حمایت یکی از قبیله نزدیک مقیم منیتوبا ارائه کنند (یک زوج، بچه، برادر یا خواهر، پسر عمو، پسر دایی، پسر عمه، پسر خاله، خواهر زاده یا برادر زاده، امه و عمو و دایی و خاله و در غایت پدربزرگ و مادر بزرگ)، و همینطور می بایست دست کم معیارهای زمینه نیاز در تحت را برآورده نمایید: سنی
میان ۲۱ تا ۴۹ سال داشته باشید؛ زمان
آموزش متوسطه را کامل کرده باشید و دستکم به بازه یک سال عصر ی دانشگاهی را گذرانده باشید و مسلما گواهی دانشنامه (دیپلم) را گرفته باشید طی
پنج سال گذشته، دستکم دارای دو سال سابقه ی کاری باشید دارنده
مهارت های زبانی کافی باشید تا بتوانید به محض ورود به منیتوبا استخدام شوید شیوه
محصل ها بین المللی رویه ارزشیابی حق تقدم محصلان میان المللی برای فارغ التحصیلانی است پیمانی پایدار با منیتوبا بسته اند تا در آن جا معاش و عمل نمایند و بخواهند فن ی خود را در منیتوبا تولید کنند .
جهت کسب صلاحیت برای تقاضای چنین روشی شما بایستی:



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

چه طور
می توانید برای روادیدِ حمایت از همسر برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید؟ همان گونه که تمامی ما می دانیم که کانادا شایسته ترین مملکت میباشد که با خانواده خود در رابطه است و از یک روش معاش با کیفیت خوب برخوردار می‌باشد . روادیدِ حمایت گردیده از خانواده برجسته ترین برنامه مسافرت در کانادا است که اذن می دهد شهروندان و اقامت دائم کانادا بتوانند از اعضای خانواده اش که واجد وضعیت می باشند حمایت نمایند .

مهاجرت به کانادا

این مشتمل بر پدربزرگ و مادربزرگ، والدین، فرزندان وابسته، همسر و غیره می باشند . آن ها می توانند در برهه زمانی اخذ یاری مالی ویزای اقامت دائم کانادا دریافت نمایند . برنامه حمایت از همسران به عنوان محبوب ترین تیم در بخش مهاجرت کانادا شناخته گردیده هست . هر ساله، حدود میلیون ها نفر، برای روادیدِ حمایت از همسران در کانادا درخواست می کنند .

چگونه
می توانید برای ویزای حمایت از همسر برای کانادا حمایت کنید؟ این برنامه به عنوان زیرمجموعه برنامه حمایت از خانواده شناخته گردیده می‌باشد که اجازه می دهد اقامت دائم و شهروندان کانادا برای حمایت از سهم دار زندگی مشترک خود یا همسر برای به دست آوردن موقعیت اقامت دایم در مرزوبوم . حامیان ویزای رده اقامت کانادا بایستی بوسیله پناهندگان هجرت و شهروندی کانادا مجاز به انجام این فعالیت باشند . این تخصیص سوای ویزا به اشخاص زیر حمایت را تضمین می کند .

چه
کسی می تواند کاندید یک ویزای مسیحی به کانادا باشد؟ برای
حمایت از ویزای حمایت از همسر، می بایست به شخصی که به تیتر یک،
سهیم
قانونی مشترک همسر
سهیم
همجنسگر مقوله
های حساس برنامه حمایت از همسر برای سفر کانادا چیست؟ گونه های
حمایت مالی چیست؟ به
طور کلی، دو دسته حمایت از همسران در کانادا وجود دارااست - حمایت مالی داخلی و حمایتی بیرون از محدوده
حمایت
داخلی برای ویزای دوقلو مسیر داخلی به عنوان یکی دیگر از آیتم های مهم برای درخواست برنامه حمایت از همسر شناخته شده می‌باشد . در این وضعیت، هر دو شرکا باید در کانادا باقی بمانند و شرکای ذیل حمایت ویزای موقت کانادا . فردی که برای ویزای حمایت مالی همسر حمایت می شود، می تواند برای جواز کار گشوده در کانادا درخواست دهد، در حالی که روادیدِ حمایت از همسر در هم اکنون انجام است .

حمایت
از خارج از کشور برای روادیدِ مسیحی به کانادا حمایت از همسر به تیتر حمایت از طرح اصلی شناخته می شود اگر شرکای حمایت کننده از کانادا بیرون رود . درخواست های بیرون از میهن به طور کلی پردازش شده و توسط دفتر کار ویزای مرزو بوم اقامت متقاضی پذیرفته شده است . درخواست کننده حمایت از فضاهای بیرون از مملکت همچنین می تواند در کانادا نیز درخواست امداد هزینه های اضافی را هم داشته باشد .

معیارهای
واجد موقعیت بودن برای تبدیل شدن به یک حمایت کننده مالی برای روادیدِ مسیحی کانادا چیست؟ درصورتی که
او بتواند معیارهای واجد وضعیت بودن زیر را داشته باشد، می تواند به تیتر وکیل مدافع ویزای مسیحی تبدیل شود:
18
ساله یا بالاتر یک
مدیر جمهور مستمر کانادا آیا
بضاعت نشان دادن این است که امکان ارائه نیازهای اصلی به فردی که حمایت می شود وجود دارد در
صورتی که فردی که ویزای دو وجهی را تأمین می کند، در استان کویبک کانادا اقامت کند، شرایط و قانون ها کبک بایستی برای حمایت مالی توانمند
به نشان دادن این است که شما هیچ گونه امداد اجتماعی اخذ نمی کنید
معیارهای
واجد شرایط بودن برای شخصی که برای ویزای دوجانبه حمایت می شود چیست؟ معیارهای
خاصی ذکر شده در تحت وجود دارااست که همسر شما باید در صورتی که می‌خواهید شرایط اقامت دایم کانادا را بدست آورید، انجام دهید:



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


به
ویزای تحصیلی نیز عارضه ها خروج از سرزمین وابستگی میگیره؟؟ در
تراز ی اول در سامانه ی نشاء تصویب نام می کنین سپس
یه تاریخ واسه شما گزینش می کنن که تشریف ببرین اداره اعزام با هزینه ی فردی وزارت علوم و مدارک تون رو تحویل بدین از این مرحله به بعد، بستگی به وضعیت شما مراحلی که طی می کنین متفاوته .
اگه
سربازی داشته باشین، معرفی می کنن به نظام وظیفه واسه ی وثیقه گذاشتن اگه
دانشکده سراسری علم آموزی کرده باشین، معرفی می کنن به دانش کده واسه ی آزاد کردن مدرک بعد
از این مراحل و با فرض کامل شدن بودن مدارک، اگه پاسپورت نداشته باشین، طومار بهتون میدن که گذرنامه سوای پرداخت هزینه دریافت کنین و سایر تسهیلاتی که میشه استفاده کرد، مانند معاف از پرداخت عوارض خروج از کشور، ارز دانشجویی و…
این
درسته که در حالتی که دانشجویی بخوایم بریم ارز مدنی میدن ؟ موقعیت
ارز دانشجویی: ۱٫تنها برهه زمانی ارشد و دکتری( لیسانس .زبان
و دانش کده ها و شیوه های مهاجرتی دیگر خیر) ۲٫دانشگاه
بایستی مسئله تایید وزارت علوم باشه ۳٫سفارت
کشور ایران در اون مملکت باید پرداخت و اشتغال به علم آموزی شما رو تایید کنه (ایران در کشورهایی مانند کانادا به هیچ عنوان سفارت نداره)
کسی
میانگین دیپلمشون کمه ، تاثیری بر ویزای تحصیلی و یا دانش گاه ها براییییییی برهه زمانی ارشد داره؟ ۱٫بله
٢ .
هر دو فراوان مهم میباشند البته میانگین اولویت داره نمره آیلتس در فن ها متغیره
آیا
اینجانب به جواز تحصیلی (ویزای تحصیلی)نیاز دارم؟
هر کسی که قصد علم آموزی در کانادا بیش از شش ماه را داشته باشد نیاز به جواز تحصیلی داراست .چنانچه قصد تحصیل کمتر از شش ماه را دارید البته قصد ماندن در کانادا را دارید باید پیشین از وارد شدن به کانادا تقاضای جواز تحصیلی کنید .دانشجویان در بین المللی از برخی کشورها علاوه بر مجوز تحصیلی ملزم به اخذ روادیدِ اقامت موقت نیز می‌باشند .

مهاجرت به کانادا
روادیدِ
اقامت موقت چیست؟ روادیدِ اقامت موقت یک گواهی قانونی بوده که توسط دفتر ها ویزای کانادا صادر میشود .این روادید در پاسپورت شما زده شده و نشاندهنده این می باشد که شما تمامی حالت برای اقامت موقت در کانادا را دارا میباشید .
بسته به اینکه شهروند کدام مرز و بوم هستید ،ممکن می باشد نیاز به روادیدِ موقت برای ورود به کانادا را داشته باشید .

چه طور
روادیدِ دانشجویی کانادا را اخذ کنیم؟
دانشجو یان بین المللی جواز تحصیلی را باید از اداره سفر و شهروندی کانادا درخواست کنند .این درخواست به محض دریافت طومار پذیرش از یک موسسه دانشگاهی کانادایی دارای اعتبار بایستی انجام گیرد .دانشجو ها بایستی نشان دهند که پول کافی برای تحصیل و زندگی در کانادا را داشته و در بعضا موردها بایستی آزمایشات طبابت داده و گواهی سوء پیشینه از پلیس بگیرند .

چگونه
تقاضای روادیدِ اقامت موقت نماییم؟
چنانچه علاوه بر روادیدِ دانشجویی کانادا به روادیدِ موقت نیاز داشته باشید،نیاز به ارسال درخواست غیر وابسته و یا پرداخت هزینه های مازاد هنگام درخواست ویزای تحصیلی به اداره مهاجرت را ندارید .چنانچه درخواست شما پذیرفته شود سازمان روادید به طور همزمان روادیدِ اقامت موقت و روادیدِ تحصیلی را برایتان صادر می کند .

چه
وقتی می بایست روادیدِ تحصیلی را درخواست کرد؟
به محض اخذ طومار پذیرش از موسسه ذی‌ربط که می تواند مدرسه،کالج یا این که دانشگاه باشد،باید روادیدِ تحصیلی را درخواست نمایید .دوران برهه زمانی میان درخواست روادید تا شروع علم آموزی در کانادا بسته به اداره سفر می‌تواند متفاوت باشد .

ادامه
تحصیل در کبک به چه شکل است؟ دانشجویان در بین المللی که از دانشگاههای کبک قبول گرفته اند می بایست از سازمان هجرت استان کبک جواز تحصیلی اخذ کنند .جهت تحصیل در کبک شما ابتدا بایستی درخواست CAQ یا CSQگواهینامه قبول کبک نمایید و آن‌گاه برای دریافت جواز تحصیلی مبادرت کنید .

هزینه
مجوز یا ویزای تحصیلی را چه‌طور پرداخت نمایم؟ شما می بایست هزینه روادید را هم زمان با درخواست روادید پرداخت کنید .این هزینه غیر قابل رجوع و برگشت می‌باشد حتی در حالتی که درخواستتان رد شود .اینترنت تارنما سازمان مهاجرتی که میخواهید درخواستتان را به آن بفرستید مطالعه نموده تا از وضعیت مو جود جهت پرداخت هزینه باخبر گردید .


ویزای
تحصیلی اینجانب تا چه زمانی دارای اعتبار است؟ این روادید تا آخر زمان تحصیلتان معتبر می باشد .در حالتی که بازه مدت این ویزا را بخواهید عمده فرمائید بایستی درخواستی را مبنی بر تغییر تحول وضعیتتان و یا تمدید اقامتتان در کانادا به سازمان هجرت و شهروندی بفرستید .

اینجانب شهروند کشوری هستم،اما در مرزو بوم دیگری برای بازه طولانی معاش می کنم .آیا
باید از مرز و بوم خودم برای ویزای تحصیلی اقدام کنم یا از کشوری که در آن زندگی میکنم؟
شما می‌توانید برای ویزای تحصیلی از کشوری که در آن زندگی میکنید ،یا از کشوری که شهروند آن می باشید یا این که کشوری که قانونا مقیم آن می باشید مبادرت کنید .


آیا
لازم میباشد که روادیدِ تحصیلی را تمدید کنم؟ مورخ انقضای ویزای تحصیلی متفاوت می باشد .معمولا این ویزاها تا نقطه پايان دوره تحصیلی اعتبار دارا‌هستند .جهت تمدید روادیدِ تحصیلی شما باید پاسپورت دارای اعتبار و در فیس نیاز CAQ (جهت تحصیل در کبک) معتبر داشته باشید .دانشجوها می بایست دو تا سه ماه قبلی از انقضای ویزای تحصیلی جهت تمدید آن اقدام نمایند .

سوال جواب های نصیب دریافت ویزای دانشجویی دارنده بخشهای متفاوتی هست که یکی از آنها فعالیت هم زمان با تحصیل در کانادا است . البته ما در مقاله ای ذیل عنوان ” فعالیت در کنار علم آموزی در کانادا ” به این مورد پرداختیم ولی در این بخش به سوال های این مسئله پاسخ می دهیم .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

در ارتفاع زندگی هرکسی ممکن هست اتفاقاتی فیس دهد که آن فرد مرزوبوم دیگری را برای معاش کردن گزینش کند؛ برای مثال کانادا! ولی هجرت به کانادا برای ایرانیان تا چه میزان قادر است سهل باشد؟ در این مقاله قصد داریم تا در رابطه راه های هجرت به کانادا صحبت کنیم و بگوییم که اخذ اقامت کانادا چندان عمل دشواری نمی باشد .

مهاجرت به کانادا
کانادا کانادا به تیتر یکی از پرطرفدارترین هدف های برای سفر شناخته می شود که تا به امروز نیز مهاجران بسیاری برای ادامه معاش اقامت کانادا را انتخاب کرده‌اند . از جمله مزیت‌های معاش در کانادا می‌توان به ایمنی و تندرست بالای آن اشاره کرد، به طوری که آمار جرم و جنایت در این مرزو بوم میانگین بسیار پایینی به نسبت سایر کشورها دارد .

در کنار امنیت و سیستم آموزشی دوچندان کارکشته که این سرزمین دارد باید آب و هوای معتدل و گرم شهرهایی همچون ونکوور و ویکتوریا را نیز طولانی تر کرد که با دارا بودن خط ساحلی وسیع و تمیز، صاحب خانه خیر و خوبی برای آخر هفته‌های شما خواهد بود . چنانچه بتوانید اقامت کانادا را اخذ فرمایید از حقوق شهروندی نظیر شرکت در همه پرسی و دریافت گذرنامه کانادایی برخوردار خواهید شد .

سفر
به کانادا اخذ ملیت کانادا پس از ۳ سال اقامت در این مملکت میسر خواهد بود که آن‌گاه از آن میتوانید درخواست گذرنامه دهید و سوای نیاز به ویزا به ۱۷۲ مرز و بوم جهان سفر فرمائید یا این که به طور مداوم ۶۶ ماه در آمریکا معاش کنید .

طرق
هجرت به کانادا برای مسافرت به کانادا روش‌های مختلفی وجود داراست که هر فرد می‌تواند با توجه به بضاعت و توان و قوانینی که داراست یکی از روش‌های پایین را دنبال نماید . اعتنا کنید که در این مطلب به محاسبه هجرت رسمی به کانادا پرداخته‌ایم .
دریافت
پیشنهاد فعالیت از کارفرمای کانادایی کسانی که مدرک تحصیلی و سوابق کار در مورد مهندسی عمران، معماری، مکانیک، برق و کامپیوتر، فناوری اطلاعات و همینطور تکنسین‌های فنی، شغل ها مهارتی مانند جوشکاری، تعمیرات، لوله‌کشی، کاشی کاری، آشپزی، کشاورزی و… را دارا می باشند می‌توانند با دریافت توصیه عمل در کمتر از یک سال برای خویش و خانواده اقامت کانادا دریافت کنند . اضطراری بذکر هست که علم ابتدایی زبان برای این نوع مسافرت کافی هست .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

هجرت
کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان در آخرین قرعه کشی PNP BC Workers,
graduates and entrepreneurs issued invitations in latest BC PNP draw عمل مهاجرت به کانادا برنامه تحصیلی اساتید بریتانیا کلمبیا امداد می کند .برنامه نامزدهای ولایتی بریتیش کلمبیا در ۳۰ ژانویه دعوت نامه هایی را برای کارگران ماهر، فارغ التحصیلان و کارآفرینان اعطا کرد . در مجموع ۳۵۶ دعوت برای نامزدهای هجرت کارگران، فارغ التحصیلان و کارآفرینان در پایانی قرعه کشی PNP BC صادر گردیده میباشد .

مهاجرت به کانادا

اولی مرحله برای سفر از طریق برنامه نامزدهای ولایتی بریتیش کلمبیا (BC PNP) اکسپرس محل ورود BC گونه یک ثبت اسم تحت سیستم ورودی فدرال اکسپرس می باشد . این سیستم مجموعه ای از کاندیداها را برای برنامه های مسافرت بالا به برنامه های فدرال کانادا – طبقه کارگر ماهر فدرال، کلاس تجاری فدرال و کلاس تجربه کانادایی مدیریت می کند .

کاندیداهای اکسپرس محل ورود که برای نامزدی استانی برای اقامت همیشگی درخواست می نمایند و از طرز ورودی اکسپرس BC Stream اخذ نمره ۶۰۰ امتیاز مازاد به نمره کلی سیستم مرتبه بندی خویش (CRS) می دهند .

مهارت های مسافرت نامزدها که درخواست و به دست آوردن نامزدی استانی درخواست های خود را برای اقامت دایم کانادا مسئله پردازش توسط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) خارج از سیستم ورود اکسپرس خواهد شد .

۱۹ دعوت طومار مازاد برای کاندیداهای مهاجرت کارآفرینان با نمرات ۱۰۹ و بالاتر صادر شد . این جریان به کارآفرینان اختصاص داراست که قیمت خالص شخصی دست کم ۶۰۰،۰۰۰ دلار کانادا دارند، کسب و فعالیت و / یا این که تجربه مدیریت، دارای موقعیت رسمی سفر رسمی در کانادا و یا این که موقعیت واجد وضعیت برای اخذ سایر شرایط برنامه مختص هستند .

نامزدانی که پایین مهارت کارگران، مرحله ورود و نصفه کارشناسی و مقاطع تحصیلات تکمیلی شرکت می کردند، پس از تکمیل نمایه با سیستم آنلاین PNP BC، تحت سیستم ثبت نام مسافرت مهارت های BC PNP ثبت نام کردند (SIRS) . SIRS یک سیستم مبتنی بر امتیازات میباشد که بوسیله BC PNP موضوع به کار گیری قرار می گیرد تا آنالیز نامزدها را بر مبنا دست اندرکاران مثل تحصیل، تجربه کار و مهارت در گویش انگلیسی یا این که فرانسه .

تمام نامزدهای دعوت هجرت و اکسپرس مهارت بایستی یک پیشنهاد شغلی نامتقارن و تمام وقت با صاحب کار در B .C . داشته باشند .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

مهاجرت به کانادا از طرز سرمایه گذاری کبک برنامه سرمایه گذاری کبک یکی از مطمئن ترین روشهای دریافت اقامت دائم کانادا و هجرت به این مرزو بوم می‌باشد . برنامه سفر کانادا از طرز سرمایه گذاری کبک برای متقاضی ها واجد حالت و خانواده های آنها قابلیت و امکان را با شرایطی ایده آل خیس از بقیه شیوه ها فراهم می آورد . افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از این طرز را دارا‌هستند باید نشان دهند قصد اقامت در کبک را دارند و همینطور می بایست نشان دهند که وضعیت حتمی برای تشکیل پرونده درخواست از این رویه را دارا‌هستند . در صورتی که فرد درخواست کننده سند B2 در لهجه فرانسه که گویش مرسوم در کبک می باشد را داشته باشند می تواند سوای محدودیت هنگامی پرونده درخواست اقامت دائم و سفر کانادای خویش را تصویب نماید و چک پرونده این مدل افراد در حق تقدم می باشد . ولی متقاضیان بعد از به چنگ آوردن کارت اقامت دائم کانادا می توانند در هر شهری در کانادا زندگی نمایند و تحمیلی به ماندن در کبک ندارند .

کانادا یک عدد از کشور های دوست داستنی با اعتبار بالا طبق گزارشات بین المللی به حساب می آید و همچنین در کنار امنیت و امروزی بودن ، معاش مقرون به صرفه ای در جامعه ای با قوم های متعدد به مهاجران مهیا مینماید . افرادی که قصد مهاجرت به کبک را دارا هستند و در این برنامه پذیرفته می شوند فارغ از هیچ قید و شرطی ویزای دائم اقامت در کانادا را می گیرند و در اسرع وقت می‌توانند آغاز به زندگی و کسب و فعالیت خویش در هرنقطه از کشور کانادا کنند، همینطور فرزندان مهاجرین نو سرمایه گذاری میتوانند در اسرع وقت در کانادا به علم آموزی خویش ادامه دهند و به عنوان کسانی که اقامت کانادا را دارند میتوانند برای علم آموزی در دانش کده های محلی و همچنین مدرسه های مبادرت کنند .

 

در واقع استان کبک متقاضیانی را تایید صلاحیت مینماید که دست کم دارنده 2 سال تجربه در موضوع مدیر تجاری به صورت تمام وقت در 5 سال اخیر زندگی خویش داشته باشند همچنین این تجربه باید این امور را مشتمل بر شود : امور مدیریتی، در دست گرفتن و برنامه ریزی مالی و انسانی در یک اداره از گزاره اقدامات لازم محسوب می شود همینطور آن ها مدیریتی را میپذیرند که فرآیند رسمی را طی کرده باشد و باید درخواست کننده جواز کاری را که انجام داده هست را داشته باشد، کاری که فارغ از مجوز باشد جز حالت سفر به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک به اکانت نمی آید .

هجرت
به کانادا از روش تخصص کبک داوطلبان مهاجرت به کانادا از نحوه سرمایه گذاری کبک باید بدانند که مسلما قصد اقامت در استان کبک را داشته باشند . استان کبک از حیث وسعت و جمعیت از مطرح ترین و پرجمعیت ترین استان های کانادا به شمار می آید همینطور این استان جز استان های برنده و با تازگی کانادا به شمار می رود که تساوی حقوق و دستمزد آدم ها در این جامعه رعایت شده و بر اساس آن ارگان شده می‌باشد و از اقوام و خویشاوندان ها گوناگون استقبال بسیار میکند، اگرچه مهاجرانی که به رویه سرمایه گذاری کبک مبادرت کردند می توانند در هر نقطه ای از کانادا معاش نمایند ولی کیفیت معاش در این استان به قدری بالا می‌باشد که مهاجران جدیدی به سمت استان کبک جذب گردیده اند . اصلی ترین شهر کبک مونترال می‌باشد که از جمله از شهر های فعال و مدرنیته محسوب می شود که دارنده رستوران ها ، مراکز خرید و معاش شبانه استثنایی می باشد و از امکانات بهداشتی و مریضخانه های عالی و با کیفیت برخوردار است . سیستم آموزشی در استان کبک به صورت سطح اول هست و شرکتهای آموزشی فراوان خوب که در تراز بالا قرار دارا هستند مانند دانش گاه مک گیل را میزبانی می‌کنند هرچند بخش اعظم جمعیت استان کبک فرانسه گویش می باشند ولی زبان انگلیسی به صورت گسترده علی الخصوص در دولت ها تجاری مونترال سخن می‌شود در مونترال تنوع فرهنگی بالایی وجود دارااست و از مهاجران نو استقبال زیادی میکند و همینطور بایستی ذکر کرد که استان کبک به یکی از تمیزترین آب و هوای جهان معروف می باشد .

 

حالت
حتمی سرمایه گذاری در کانادا داشتن دست‌کم میزان دارایی 1،600،000 دلار کانادا به رخ ملک، سهام، پول نقد که ولی اضطراری به انتقال این دارایی به کانادا نمی‌باشد . درضمن متساوی ریالی این مبلغ با نرخ قانونی و مدنی حساب و کتاب می‌شود و خیر با نرخ دلار کانادا در بازار آزاد .
داشتن
سوابق مدیر تمام وقت یا این که مالکیت یک کسب و عمل مثل فروشگاه – رستوران – قنادی و یا این که هر جور کسب و عمل با جواز کسب و یا این که سهام دار اکثر یک کمپانی بودن به بازه دستکم 2 سال در پنج سال اخیر ( در زمان پنج ساله پیشین از تحویل شدن بسته درخواست به اداره هجرت کبک) سرمایه
گذاری 800،000 دلار کانادا (پرداخت این مبلغ به صورت قرض الحسنه با تضمین برگشت ) به بازه زمانی 5 سال با تضمین مدنی فارغ از فیض و یا این که پرداخت 220،000 دلار کانادا فارغ از برگشت به تیتر هزینه فاینانس برای تامین 5 ساله 800 هزار دلار از طرف یک موسسه مالی مسئله تایید دولت کبک ( کانادا)



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

تعداد دانش گاه های عالی در کانادا قلیل نمی باشد . البته در بین همه دانشگاه های کانادا 13 دانشکده به تیتر شایسته ترین ها شناخته می شوند . این 13 دانشکده در اصطلاح گروه 13 یا G-13 خوانده می شوند که از سال 1991 گرد هم آمده اند تا انرژی خویش را بیش از پیش معطوف عمل های تحقیقی نمایند . حدود 66 درصد کرسی های تحقیقاتی کانادا به این تیم وابستگی دارد . جدول پایین فهرست این دانش کده ها و نیز پیوند اینترنت وب سایت آنها را نشان می دهد .

مهاجرت به کانادا

نام
دانشگاه محل
دانشگاه سال
تاسیس اینترنت
سایت University
of Alberta Edmonton,
Alberta 1908
www .ualberta .ca
University
of British Columbia Vancouver,
British Columbia 1908
www .ubc .ca
University
of Calgary Calgary,
Alberta 1966
www .ucalgary .ca
Dalhousie
University Halifax,
Nova Scotia 1818
www .dal .ca
Université
Laval Québec
City, Québec 1663
www .ulaval .ca
McGill
University Montréal,
Québec 1821
www .mcgill .ca
McMaster
University Hamilton,
Ontario 1887
www .mcmaster .ca
Université
de Montréal Montréal,
Québec 1878
www .umontreal .ca
University
of Ottawa Ottawa,
Ontario 1848
www .uottawa .ca
Queen's
University Kingston,
Ontario 1841
www .queensu .ca
University
of Toronto Toronto,
Ontario 1827
www .utoronto .ca
University
of Waterloo Waterloo,
Ontario 1957
www .uwaterloo .ca
University
of Western Ontario London,
Ontario 1878
www .uwo .ca
به حیث نگارنده با توجه به معروفیت و کیفیت این دانشگاه ها در حالتی که قصد ادامه علم آموزی در کانادا دارید چنانچه چیره به دریافت پذیرش از هر یک از این دانشگاه ها بشوید بخت به دست آوردن روادیدِ خود را افزایش داده اید .

در صورتیکه شما به تیتر مقیم دائم کانادا Permanent Resident و یا تابع (شهروند) Citizen این میهن در کانادا زندگی می کنید، در آن رخ اذن دارید در هر کجای کانادا علم آموزی نمائید و نیازی برای دریافت کردن جواز ندارید . در ضمن تقریباً همه دانشگاه های کانادا تخفیف ویژه برای این مدل از ساکنان کانادا قائل می شوند . تحصیلات خوب در کانادا رایگان نیست اما برای آن نوع از اشخاصی که استطاعت مالی ندارند وام تحصیلی Student Loan و همین طور بورسیه تحصیلی Scholarship یا این که Bursary پیش بینی شده می‌باشد .

در آخر تاکید می کنم مقاله فوق به معنای این نمیباشد که بقیه دانشکده های کانادا معتبر نیستند و یا این که این‌که در‌صورتی‌که از سایر کالج ها قبول بگیرید روادیدِ دانشجویی نخواهید گرفت . من به مرور سایر دانش گاه های عالی کانادا را معرفی می کنم .

بقیه
دانش گاه های عالی کانادا در این بخش به معرفی بعضی از دانش کده های دیگر کانادا می پردازم . این بخش در حال تکمیل میباشد و به مرور به آن مقالاتی بیشتر خواهد شد .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


در‌صورتی‌که خصوصیات خود را برای ورود اکسپرس مالامال کنید، درخواست شما بر شالوده یک سیستم امتیاز درجه بندی می شود .

 

اگر شما به شدت رتبه بندی می کنید، از شما دعوت می شود که برای اقامت دایم به تیتر یک مهاجر ماهر درخواست کنید .

 

پس از اعمال، درخواست PR خویش آن گاه در ۶ ماه آینده پردازش می گردید .

 

کدام
برنامه های مهاجرت در پوشش EE است؟


شما
باید از عبارت اکسپرس برای درخواست تقاضا به کارگیری کنید:


برنامه
کارگر ماهر


برنامه
تجاری ماهر


کلاس
تجربه کانادایی


برخی از نامزدها برای برنامه نامزدی استانی انتاریو هم از نحوه ورود اکسپرس تعیین گردیده اند .

 

چه
اشخاصی برای EE صلاحیت دارند؟


شما موقعیت ورود به اکسپرس را واجد موقعیت می دانید در‌صورتی‌که معیارهای واجد وضعیت برای برنامه کارمند ماهر، برنامه های تجاری ماهر یا کلاس تجربه کانادا را برآورده فرمایید در فیض می توانتید واحد حالت گردید .

 

نقاط
نمایشی EE مشخص و معلوم شده:


خصوصیات
ورودی اکسپرس بر مبنا امتیاز از :
سطح
تحصیلات ؛
بضاعت
های اشخاص در گویش انگلیسی و / یا این که فرانسه (۲ گویش رسمی کانادا)؛
تجربه
کاری و مهارت های افراد؛
سن
؛
اگر
افراد سفارش عمل در کانادا دارند؛ و
آموزش همسر متقاضی، توانایی گویش و تجربه کاری همسر .

 

امتیازات اضافی هم اعطا می شود در‌صورتی‌که درخواست کننده یک کالج یا این که کالج را در کانادا تکمیل کرده هست یا این که در شرای نامزدی وکارفرما استانی داراست .

 

چه گونه
EE سبب به PR می شود؟


زمانی که یک نمایه ارسال می کنید، نمایه شما به یک استخر (گروهی) از تمامی کسانی که در درحال حاضر حاضر برای اعلان اکسپرس درخواست گردیده اند وارد می شود .


پس از آن شما در برابر دیگر افراد در استخر قرار می گیرید . رتبه بندی شما بر اساس تعداد امتیازات شما میباشد .

مهاجرت به کانادا
درصورتی که شما در بالای مرتبه بندی هستید، نمایه شما از فهرست برنامه ها کشیده خواهد شد (انتخاب شده) . آنگاه یک درخواست برای درخواست (ITA) برای اقامت دایم به عنوان یک مهاجر ماهر اخذ خواهید کرد .


معیارهای
مرتبه بندی جامع (CRS) – اکسپرس ورود
Note : If your spouse or partner is not coming with you to Canada, or they are a Canadian citizen or permanent resident, you will earn points as if you don’t have a spouse or partner . نکته : در شرای همسرتان با شما به کانادا نمی آیند، یا این که آن ها یک شهروند یا بومی کانادا هستند، شما امتیازات کسب خواهید کرد .

Note: If your spouse or partner is not coming with you to Canada, or they are a Canadian citizen or permanent resident, you will earn points as if you don’t have a spouse or partner .

Summary
of maximum points per factor for Express Entry candidates خلاصه ای از حداکثر امتیاز در هر برهان برای نامزدهای سیستم ورودی اکسپرس
A . Core / human capital factors A .
هسته / دست اندرکاران سرمایه انسانی Factors
عوامل Points per factor – With a spouse or common-law partner امتیاز در هر برهان – با همسر یا این که سهیم معاش مشترک Points per factor – Without a spouse or common-law partner امتیاز در هر برهان – سوای همسر یا سهیم معاش مشترک Age
سن ۱۰۰ ۱۰۰ ۱۱۰ ۱۱۰ Level
of education مرحله تحصیلات ۱۴۰ ۱۴۰ ۱۵۰ ۱۵۰ Official
languages proficiency گویش قانونی مهارت ۱۵۰ ۱۵۰ ۱۶۰ ۱۶۰ Canadian
work experience تجربه عمل کانادا ۷۰ ۷۰ ۸۰ ۸۰ B . Spouse or common-law partner factors B .
همسر یا این که عامل ها سهم دار زندگی مشترک Factors
عوامل Points per factor امتیاز در هر عامل (Maximum
40 points) (حداکثر ۴۰ امتیاز) Level
of education تراز تحصیلات ۱۰ ۱۰ Official
language proficiency مهارت قانونی زبان ۲۰ ۲۰ Canadian
Work Experience تجربه فعالیت کانادا ۱۰ ۱۰ عوامل A . Core/human capital + B . Spouse or common-law partner factors = Maximum 500 points (with OR without a spouse or common-law partner) A و B .
روی نیز = حداکثر ۵۰۰ امتیاز (با OR فارغ از همسر یا این که سهیم معاش مشترک)
C . Skill Transferability factors (Maximum 100 points) C .
عامل ها امکان مهارت (حداکثر ۱۰۰ امتیاز) Education
تحصیلات Points per factor امتیاز در هر عامل (Maximum
50 points) (حداکثر ۵۰ امتیاز) With
good/strong official languages proficiency and a post-secondary degree با مهارت عالی / قادر لهجه قانونی و یک مدرک فوق لیسانس ۵۰ ۵۰ With
Canadian work experience and a post-secondary degree با تجربه فعالیت کانادا و سند فوق لیسانس ۵۰ ۵۰ Foreign
work experience تجربه کاری خارجی Points per factor امتیاز در هر عامل (Maximum
50 points) (حداکثر ۵۰ امتیاز) With
good/strong official languages proficiency (Canadian Language Benchmark [CLB] level 7 or higher) and foreign work experience با مهارت زبان رسمی عالی / قوی (معیار گویش کانادایی (CLB) تراز ۷ یا این که بالاتر) و تجربه کار خارجی ۵۰ ۵۰ With
Canadian work experience and foreign work experience با تجربه کار کانادا و تجربه کار خارجی ۵۰ ۵۰

Certificate
of qualification (for people in trade occupations) مدارک تحصیلی (برای افراد شغل ها تجاری) Points per factor امتیاز در هر عامل (Maximum
50 points) (حداکثر ۵۰ امتیاز) With
good/strong official languages proficiency and a certificate of qualification با مهارت گویش رسمی / حاذق قوی و گواهینامه صلاحیت ۵۰ ۵۰ Core/human capital + B . Spouse or common-law partner + C . Transferability factors = Maximum 600 points A . هسته / سرمایه انسانی + B .همسر مشترک + C .
دست اندرکاران انتقال پذیری = حداکثر ۶۰۰ امتیاز D . Additional points (Maximum 600 points) D .
امتیازات مازاد (حداکثر ۶۰۰ امتیاز) Factor
عامل Maximum points per factor حداکثر امتیاز در هر عامل Brother
or sister living in Canada (citizen or permanent resident) برادر یا این که خواهر مقیم در کانادا (شهروند یا این که ساکن دائمی) ۱۵ ۱۵ French
language skills مهارت های لهجه فرانسه ۳۰ ۳۰ Post-secondary
education in Canada تحصیلات تکمیلی در کانادا ۳۰ ۳۰ Arranged
employment تنظیم اشتغال ۲۰۰ ۲۰۰ PN
nomination نامزد PN ۶۰۰ ۶۰۰ Core/human capital + B . Spouse or common-law partner factors + C . Transferability factors + D . Additional points = Grand total – Maximum 1,200 points A . هسته / سرمایه انسانی B . وضعیت همسر سهیم زندگی + C . دست اندرکاران قابل انتقال + D .
امتیازات اضافی = مجموع کل – حداکثر ۱۲۰۰ Points
breakdown, section by section تجزیه و ارزیابی امتیازات،
CRS – A . Core / human capital factors CRS – A .
هسته / کارداران سرمایه انسانی
With a spouse or common-law partner: Maximum 460 points total for all factors . با همسر مشترک: حداکثر ۴۶۰ امتیاز برای تمام دست اندرکاران .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

امتیاز
بندی فعالیت کانادا دستکم
امتیازی که افراد می بایست در خصوص وارد شدن به فرآیند های استخر داشته باشند؟
۶۷ می باشد که این امتیاز از ۶ طریق به دست می آید .

مهاجرت به کانادا

سند
لهجه انگلیسی: حداقل امتیازی که در این نصیب می بضاعت و توان دریافت نمود ۲۸ امتیاز می باشد که با ارتقاء نمره IELTS مرحله امتیاز نیز عمده می شود .

سند لهجه فرانسوی هم امتیاز غیروابسته ای دارااست .
مدارک
تحصیلی با دقت به سطح تحصیلات امتیاز بندی می گردد که حداکثر ۲۵ امتیاز دارد که مدارک تحصیلی می بایست زمینه تائید سازمان شهروندی و هجرت کانادا هم باشد .

تجربه کاری هم امتیاز مختصر به خویش را دارد که حداکثر امتیاز ارائه شده ۱۵ می باشد .
حداکثر امیتازی که مربوط به سن متقاضی ۱۲ امتیاز می باشد که مربوط به ۱۸ الی ۳۵ سالگی می باشد .
اخذ پیشنهاد شغلی در این فرایند که افرادی که از این پیشنهاد برخوردار باشند حداکثر ۱۰ امتیاز می گیرند .
جمع
امتیاز بندی استخر اول مجموع
امتیاز بندی در این پروسه ۱۰۰ امیتاز می‌باشد که افراد می بایست دست‌کم ۶۷ امتیاز را کسب نمایند که بتوانند
وارد مرحله دوم شوند .
افرادی که بیشترین امتیاز را کسب می نمایند می توانند حداکثر ۶۰ روز پس از پاسخ برای
سطح دوم اقدام داشته باشند .

 

تراز
دوم مرحله دوم هم امیتازی می باشد که متقاضیان می بایست امتیازات لازمه را کسب نمایند .

در این سطح ۵۰ امیتاز وابسته به دعوت نامه کاری می باشد و باقی امتیازات دیگر مربوط به فرد می گردد .

 

با
توجه به این که کار در میهن کانادا از محبوبیت بالایی در فی مابین متقایضان برخوردار می باشد، برهه زمانی برهه زمانی این پروسه
در خصوص محاسبه مدارک از دیگر مواقعی هست که می باید موضوع دقت قرار گیرد .

سفارش
موسسه حقوقی سفیران سروش روشن بختی به درخواست کنندگان کار در کانادا این هست که پیشین از هرگونه
اقدامی
در ابتدای دستور امتیازات خود را در این قضیه با کارشناسان مسئله نظارت قرار دهید و پس از تصمیم گیری



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


کاوش
برای یک عمل در کانادا چند موتور جستجوی آنلاین برای مرور پست های کاری و پیدا کردن کار در کانادا وجود دارااست .

با اهمیت است که توجه داشته باشید که یافتن فعالیت می تواند بازه زمانی بگذارد، بنابراین فراهم باشید که از حیث مالی خود در حالی که به دنبال استخدام هستید، فراهم باشید .

مهاجرت به کانادا

مشکلی در پیدا کردن کار وجود دارد؟ تجربه فعالیت کانادا را از نحوه داوطلب شدن به دست آورید! داوطلب شدن یک شیوه خوب برای کمپانی در اجتماع تازه شماست و تجربه عمل در اداره های کانادا را به دست آورید . فرصت های داوطلبانه از نحوه عمده مرکزها اجتماعی یا این که روزنامه های محلی شما قابل دسترسی می باشد .

مالیات
در مانیتوبا در یک سری روز اول پس از ورود به مانیتوبا، باید یک اکانت کاربری را در یک بانک محلی یا موسسه مالی باز نمایید . خزانه های دوستداشتنی در کانادا عبارتند از: HSBC، خزانه اسکاتیا، بانک سلطنتی کانادا (RBC)، بانک مونترال (BMO)، TD Canada Trust، بانک مرکزی امپریال کانادا (CIBC)، بانک ملی کانادا و خزانه Desjardins . با جستجو در وب می توانید اطلاعات تماس را برای این خزانه ها پیدا کنید، یا به سادگی به یک شاخه محلی بروید و اطلاعات را بخواهید .

برای امداد به شما برای قرار ملاقات با یک مشاور مالی در موسسه بانکی که می تواند به شما در سازماندهی امور مالی خویش در کانادا امداد کند، اطلاعاتی را در موضوع تامین مالی خانه و اتومبیل خریداری می کند، به شما در مورد پرداخت هزینه تحصیلات خود و خانواده تان یاری می کند . اعضا، و دادن مشورت در مسئله آماده سازی برای بازنشستگی شما .

موسسه حقوقی پاد

اصلی می‌باشد که بدانید: پول کانادا از سنت و دلار ساخته گردیده میباشد . در 1 دلار کانادا 100 سنت وجود دارااست . ارز در حروف سکه و صورتحساب یا پول کاغذی یافت می شود .
بخش ها به رخ تحت هستند:
سکه های 1 سنت (0 .01 دلار) به نام "پنی" - توجه: این پنی دیگر در معاملات تجاری به کارگیری نمی شود .
سکه های 5 سنت (0 .05
دلار) به اسم "نیکل" سکه
های 10 سنت (10 دلار) به نام "سکه" سکه های 25 سنت (0 .25
دلار) به اسم "سه ماهه" سکه های یک دلار ($ 1 .00)
به نام "loonie" برای لوئیس کانادایی در سکه سکه های دو دلار ($ 2 .00)
به معنای "دوون" نامیده می شود، چون معادل دو لوئیس می باشد و لوایح پنج دلار (5 .00 دلار)، روستا دلار (10 .00 دلار)، بیست دلار (20 .00 دلار)، پنجاه دلار (50 .00 دلار) و یک صد دلار (100 دلار) .

شایع ترین منش معاملات پول نقد، چک، بدهکاری کارت های بانکی، و کارت های اعتباری .

در صورتیکه فرزندان زیر 18 سال دارید، ممکن می باشد واجد موقعیت دریافت مزایای مالیاتی بچه کانادا باشید .

یادگرفتن
و پرورش و یادگرفتن در مانیتوبا کودکان تحت 16 سال باید برای مکتب تصویب نام کنند . آموزش و پرورش معمولا در سن چهار یا پنج سالگی آغاز می شود . اکثر خردسالان در مکتب ماندند تا زمانی که متوسطه را به پایان رسانند، عموما در سن 18 سالگی .

سیستم مکتب دولتی کانادایی از سوی دولت تأمین می شود، به این معنا که دانشجو ها هزینه های علم آموزی ندارند . این به طور کلی به دو سطح، ابتدایی و ثانویه تقسیم می شود . فراگیری و رویش پس از متوسطه، نظیر کالج یا دانشگاه، صرفا تا حدی به وسیله دولت تامین می شود که نیاز به علم آموزی دانشجویان داراست . برخی از ولسوالی ها یا این که مدرسه ها محرمانه ممکن است سطوح متفاوت کلاس خود را سازماندهی کنند، هر چندین استانداردهای آموزشی توسط دولت استانی تنظیم می شوند .

سال تحصیلی برای تمام سطح های تحصیلی در ماه سپتامبر ابتدا می شود و از روش ماه ژوئن برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه و تا آوریل برای دانشجو یان دانش گاه و دانشجو ها اجرا می شود . تعطیلات استاندارد دربرگیرنده تعطیلات سال نو میلادی و سال نو در ماه دسامبر و ژانویه و تعطیلات فصل بهار در مارس یا این که آوریل هست . علاوه بر این، علم آموزان حق تعطیلات مذهبی را دارند . برای اطلاعات در قضیه تصویب نام با مدرسه مدرسه های محلی در محله خود تماس بگیرید .

دریافت کردن
مجوز راننده در مانیتوبا در صورتی‌که شما در اکنون اجاره دادن، اجاره دادن یا خرید یک ماشین هستید، بایستی یک گواهینامه رانندگی قانونی مانیتوبا داشته باشید .

برای کسب مجوز قانونی و بیمه رسمی Manitoba، به اسم Autopac، می بایست با بیمه عمومی Manitoba (MPI) تماس بگیرید .

توجه: هر وسیله نقلیه و راننده بایستی دارنده بیمه باشد . پیشین از رانندگی با بیمه کننده محلی تماس بگیرید تا بیمه گردید .

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

برنامه
هجرت ۲۰۱۹ برنامه
آزمایشی مسافرت اقیانوس اطلس برنامه
تجاری حرفه ای فدرال برنامه
فعالیت ماهر فدرال کلاس
تجربه کانادایی برنامه
های نامزدی استان ۶۱،۰۰۰ براین اساس ۲۰۱۹ آغاز خیر خواهد بود و پیش بینی گردیده است که EV کمتر از هر دو هفته کمتر می شود .

کانادا
اهداف مهاجرت را ارتقاء داده است این برنامه های اقتصادی فدرال، اهداف مهاجرت خویش را از ۷۵،۹۰۰ در سال ۲۰۱۸ به ۸۳،۴۰۰ افزایش داده می باشد .
این برای شما چیست؟ چرا این اقبال بیشتری برای به چنگ آوردن ITA دارد؟
در نقطه نهایی سال ۲۰۱۸، مهاجرین، پناهندگان و شهروندی کانادا هر ساله از هر نوبت تا نوامبر تا دسامبر، ۳۹۰۰ مهاجر را دعوت می کنند . با اعتنا به افزایش تقاضا برای کارگران ماهر، می توانید از ۲۰۱۹ انتظار داشته باشید که این الگوی مشابه را دنبال کنید .

موسسه حقوقی پاد

چه بسا
تعداد نامزدهای استان (PNs) از ۲۰۱۰۰ تا ۵۵۰۰ به ۲۰۱۰۰ ارتقاء یافته تا ۶۱ هزار نفر در سال ۲۰۱۹!
کمترین
امتیاز CRS در این سال؟ در صورتی‌که شما از فرایند هایی که هر ساله IRCC پیروی می کنید، پیروی کنید، بایستی بدانید که نمره CRS که شما باید اعمال کنید، کاهش خواهد یافت، به این عامل که کانادا قصد داراست تا سال ۲۰۱۹ به هدف ها جدید هجرت دست یابد .

در نهایی ایزو در ماه دسامبر، نمره CRS موضوع نیاز برای دریافت ITA به زیر ترین نمره از ۴۳۹ در سال ۲۰۱۸ رسیده هست .

به طور کلی، CRS موضوع نیاز برای درخواست EE در محدوده ۴۴۰ تا ۴۴۵ برای بیشتر تساوی ها بود . بدین ترتیب در‌صورتی‌که در میان این اعداد در میان نمره شما بخت دریافت ITA برای درخواست اقامت دایم در کانادا دارید .

بیومتریک
در اکنون حاضر برای بیشتر درخواست کنندگان ناخواسته است از آخرها ماه دسامبر، کانادا اعلام کرده می‌باشد که بیومتریک برای تقریبا تمام متقاضیانی که مایل به درخواست اقامت دایم در این سال هستند، تحمیلی خواهد بود .

در صورتی که از Biometrics شنیده اید، این یک سیستم امنیتی نو می‌باشد که از شناسایی صورت و نام‌و‌نشان اثر انگشت برای خودداری از موارد تقلب و سرقت نام‌و‌نشان مسافرت به کارگیری می کند .

نگران نباش بیومتریک بسیار بی آلایش هست برای درخواست و شما یک آدرس اینترنتی از IRCC با دستورالعمل های ظریف در مسئله کجا و به چه شکل به درخواست دریافت خواهید کرد . تنها مطمئن شوید که Biometrics خود را ظرف ۳۰ روز پس از دریافت دستورالعمل خود را بدون نقص نمائید .

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


5
Things You Should Do Before Moving To Canada گذشته از کنار گذاشتن مرزوبوم خود و مهاجرت به کانادا، چیزهای متعددی در ذهن دارید . این کلیدی میباشد که فهم و شعور کنیم که کانادا کشور دیگری هست و راه معاش از نظر آب و هوا، فرهنگ، شغل و غیره تماما گوناگون هست . در این مطلب ما 5 کاری که می بایست گذشته از رفتن به کانادا انجام دهید را به شما متذکر می شویم .

وقتی که به کشور دیگری سفر می کنید، انتظارات جدیدی را با محفظه نو تولید می کنید، به خصوص در مسئله کانادا . کانادا به آسانی افراد را چیره می کند و خرسند با جاه طلبی و دارای تعهد برای وصال به اهدافشان در زندگی پر می شود .

روز جاری ما پنج موضوع کلیدی از چیزهایی را که قبل از این‌که شما را به عنوان یک اقامت دایم در کانادا معاش می کنیم، برنامه ریزی کنید .

بیمه
ی درمانی کانادا درست قبلی از اینکه شما را به کانادا برسانید، باید بیمه درمانی فردی یا این که خانوادگی خویش را برای پوشش دادن به شما یا این که هر مورد از اعضای خانواده یاور خود برای سه ماه اولیه تا زمانیکه برنامه رسمی خدمات طبی موءثر واقع شود و بتوانید از تمام مزایای برنامه لذت ببرید برای پوشش کامل - در کانادا بسیاری از هزینه های پزشکی در برنامه های پزشکی منظم تحت پوشش هر اقامت دایم یا این که شهروند مستمر واجد موقعیت هست .


5
Things You Should Do Before Moving To Canada اکانت
بانکی پس از فرود در کانادا شما می توانید برای یک اکانت بانکی درخواست بدهید . حساب های بانکی در کانادا تنها در صورتی قابلیت و امکان پذیر می‌باشد که متقاضی کلیدی در حالا حاضر جواز اقامت دایم کانادا / قبول دانشجو / شهروندی کانادا را داشته باشد . این بدان مفهوم است که باز کردن اکانت بانکی خود در کانادا فقط پس از این‌که شما به طور ایمن به مرزوبوم وارد می شوید، انجام می شود . همینطور پیشنهاد می شود تا وقتی که یک اکانت بانکی دارای اعتبار و کارت اعتباری / اعتباری در دست داشته باشید، بایستی از اکانت های سابق خود نگه دارید چون بسیاری از خدمات حساس در کانادا نیاز به حضور مستمر بدهی / کارت اعتباری دارا‌هستند .

موسسه حقوقی پاد

ارز
خارجی به شدت پیشنهاد می شود که از یک ارائه دهنده خدمات ارز فرنگی رشته ای برای انتقال پول خویش به کانادا استعمال نمایید . در صورتی‌که چه تمام خزانه ها در کانادا و در منزل شما، مملکت می توانند این عمل را برای شما انجام دهند، ارائه دهنده سرویس رشته ای ارز خارجی سرویس ها توسعه یافته تر ارائه می دهد و می تواند شما را با نرخ های خوبتر و قیمت برای پول خویش به ارمغان بیاورد . در چهره تغییر تحول اندازه حجم زیاد، تفاوت های کوچک در نرخ می تواند تفاوت متعددی را نسبت به میزان دارایی ای که در کانادا دریافت می فرمائید داشته باشد .

مدرسه
کودکان برای کودکان سن مدرسه، بایستی پیشین از ورود به کانادا، مدارک تحصیلی، مدارک تحصیلی و خلاصه دوره خود را از مدرسه ها پیشین خویش سازماندهی کنید . این به مشاوران مدرسه کانادایی کمک خواهد کرد تا تحصیلات و دستاوردهای پیشین خویش را ارزیابی کنند و از شیوه آن آنان را به کلاس خاصی اختصاص دهند . همچنین مضاعف اصلی می باشد که قبل از ورود به کانادا برای تعدادی مدرسه برای صرفه جویی در زمان ارزشمند قبول در هر موسسه آموزشی، زیاد دارای اهمیت میباشد .

خرید
و یا این که اجاره ملک در صورتی‌که قصد دارید یک ملک را به زودی پس از ورود خویش به کانادا بفروشید یا این که آنرا اجاره دهید، دوچندان پیشنهاد میگردد گذشته از ورود به کانادا از سرویس ها بروکر وام استعمال نمائید . کارگزار وام مسکن می تواند به شما مشورت کردن حرفه ای ارائه دهد و شایسته ترین معاملات جان دار در بازار کانادا را پیدا نماید . با انجام این کار به طور پیش می توانید یک ایده واقع بینانه از آنچه که می توانید بپردازید را بدست آورید و ولی به جای خود به جای اقامت در یک هتل باشید .

مهمترین چیز در هنگام فراهم سازی مهاجرت به کانادا، برهه زمانی بندی و اثربخشی است . اطمینان حاصل فرمائید که تمامی چیز را که حتمی دارید گذشته از انجام آن به خیر و خوبی انجام دهید را ادراک نمایید و تمامی مهلت های حتمی برای اخذ هر عنصر را به موقع بدانید .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


بر اساس تصمیم دولت که در تاریخ ۲۹ جون ۲۰۱۲ منتشر گردید، وزارت هجرت کبک دریافت درخواستهای مهاجرت به کانادا از روشهای تجاری را تا تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۱۳ متوقف کرد .برنامه خوداشتغالی كبك به دنبال جذب متقاضیانی میباشد که قصد و بضاعت و توان ایجاد کار برای خودشان باشند . اشخاص خوداشتغال بایستی درارتباط با رشته خود تجربه اضطراری را داشته باشند .
متقاضی ها بایستی موقعیت زیر را داشته باشند:
دست‌کم
سرمایه خالص ۱۰۰٫۰۰۰ دلار كانادا كه به فیس رسمی به دست آمده باشد;
و دست‌کم دو سال تجربه به عنوان فرد خوداشتغال در رشته و تجارتی که قصد رویه اندازی در کبک دارند،یک درخواست کننده مجرد حداقل می بایست ۳۸ امتیاز بدست بیاورد .

درخواست کننده متاهل می بایست دست‌کم ۴۵ امتیاز دریافت کند . تا ۶ امتیاز هم در بازه مذاکره بر شالوده فاکتورهای مربوط به قابلیت تطابق فرد به اواعطا می‌گردد . با در حیث دریافت کردن این امتیاز درخواست کننده مجرد می بایست ۴۴ و درخواست کننده متاهل می بایست ۵۱ امتیاز برای قبولی بدست بیاورد .

موسسه حقوقی مهاجرتی پاد

معیار
گزینش امتیازات تحصیلات حداکثر
۱۲ امتیاز سابقه
کار حداکثر۱۶ امتیاز سن حداکثر
۱۰ امتیاز علم
زبان حداکثر ۲۲ امتیاز زندگی
و داشتن بستگان در کبک حداکثر ۸ امتیاز مشخصات
همسر حداکثر ۱۲ امتیاز خودکفایی
مالی حداکثر ۱ امتیاز امتیاز
قبولی اولیه برای اشخاص مجرد ۳۸ امتیاز امتیاز
قبولی اولیه برای متاهلین ۴۵ امتیاز قابلیت و امکان
انطباق حداکثر ۶ امتیاز منابع
مالی حداکثر ۶ امتیاز امتیاز
قبولی برای اشخاص مجرد ۴۴ امتیاز امتیاز
قبولی برای متاهلین ۵۱ امتیاز علاوه بر شرایط فوق درخواست كنندگانی که گزینش می شوند می بایست آزمایشات تندرست پزشكی و امنیتی را به عنوان بخشیاز فرآیند درخواست مهاجرت كانادا از راز بگذرانند .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

همانگونه که کلیه ی ما می‌دانیم داشتن یک منوی وسوسه انگیز در کنار تجهیزات فست فود مطلوب میتواند دقت مشتریان زیادی را به شما جلب نماید پس با ما همپا باشید تا در مورد خط مش اندازي فست فود و ۸ نوشیدنی گرم فست فودها برای زمستان سخن کنبم .

راه اندازي فست فود

خط مش 
اندازي فست فود و 8 نوشیدنی گرم فست فودها برای زمستان راه و روش 
اندازي فست فود و ۸ نوشیدنی گرم فست فودها برای زمستان 
چای 
شیر معمولی این نوشیدنی فست فودی فراوان بی آلایش تر از آن چیزی که تصور می نمایید فراهم می شود . فقط کافی هست گیاهان معطر خرد شده، چوب دارچین، زنجبیل و شیر را با هم بجوشانید و یک چای کیسه ای نیز به آن بیش تر کنید و اذن بدهید همه مواد ۱۰ دقیقه با هم دم بکشند .

شیوه 
تهیه 
بازه 
فراهم سازی: ۵ دقیقه مواد 
اضطراری برای تهیه ۴ فنجان ۸ 
دانه هل، ۸ عدد میخک، ۴ دانه فلفل سیاه، ۲ عدد چوب دارچین، یک تکه کوچک زنجبیل تازه، ۲ فنجان شیر، ۴ عدد چای کیسه ای، ۸ قاشق چای خوری شکر ( بسته به ذائقه) 
فرایند 
فراهم سازی – هل و میخک و دانه های فلفل را بکوبید . 
– تمامی مواد را همراه با چوب دارچین، زنجبیل، شکر و دو فنجان آب حرارت دهید تا جوش بیاید . آن گاه حرارت را خاموش کنید و چای های کیسه ای را درون آن قرار دهید و اجازه بدهید به برهه زمانی ده دقیقه دم بکشد .

شربت 
سیب معطر و گرم شربت سیب را همپا با پوست پرتقال و زنجبیل بجوشانید تا یک نوشیدنی خوش بو و خوش مزه داشته باشید .

نحوه 
تهیه 
بازه زمانی 
مهیا سازی: ۳۵ دقیقه مواد 
لازم برای ۸ نفر یک 
عدد پرتقال، شربت سیب نیم لیتر، ۲ قاشق غذاخوری عسل، ۵ عدد توت (از هر نوع)، ۶ عدد میخک، کمی پودر جوز هندی، یک تکه کوچک زنجبیل تازه (ریز خرد شده)، ۸ چوب دارچین 
مراحل 
مهیا سازی – پوست پرتقال را رنده کنید . 
– در یک طرف میانگین همه مواد را بریزید و روی حرارت قرار دهید . مراقب باشید نجوشد . فقط برای ۳۰ دقیقه سوای درپوش کلیه مواد موجود در ظرف را حرارت دهید .

شکلات 
داغ معطر مکزیکی اندازه بسیار کمی پودر فلفل چیپتول مکزیکی و دارچین را به شکلات داغ اضافه نمایید تا یک نوشیدنی گرم و خوش عطر داشته باشید .

طرز 
تهیه 
دوران 
مهیا سازی: ۵ دقیقه 
مواد 
لازم برای ۱ نفر یک 
بسته شکلات داغ، دو نوک انگشت پودر فلفل چیپتول ، دو نوک انگشت پودر دارچین، ۲ قاشق غذاخوری خامه شیرین زده شده مراحل 
فراهم سازی – شکلات داغ را مطابق امر العمل روی بسته آماده فرمائید . 
– نیمی از آن را با فلفل چیپتول و نیمی دیگر را با دارچین مخلوط فرمائید . 
– بعد از آن با هم ادغام نمائید و روی آن خامه زده گردیده را قرار دهید . 
– روی آن را با دارچین و پودر فلفل تزیین نمایید .

نوشیدنی 
شیر و تخم مرغ برای صرفه جویی در بازه زمانی می توانید شیر و تخم مرغ را در همزن با یکدیگر ترکیب نمایید و این نوشیدنی سنتی را تهیه کنید .

روش 
تهیه 
بازه زمانی 
مهیا سازی: ۲۰ دقیقه 
مواد 
ضروری برای ۴ نفر دو 
فنجان خامه مالامال چرب، نصف فنجان شکر، یک چهارم قاشق چای خوری پودر جوز هندی، ۴ تخم مرغ بزرگ پروسه 
فراهم سازی – در یک ظرف خامه و شکر و پودر جوز هندی را مخلوط نمائید و روی حرارات ملایم قرار دهید تا گرم شوند . 
– تخم مرغ را در ادغام کن به بازه ۱ دقیقه با به دور ملایم بزنید و در به عبارتی دوران کم قلیل خامه را طولانی تر نمائید و به دوران ۳۰ ثانیه دیگر بزنید . به همان رخ گرم نوشیدنی را سرو نمایید . 
نوشیدنی 
کران بری این نوشیدنی واقعا ساده تهیه و تنظیم می شود . فقط کافی می باشد شربت کران بری را هم پا با دانه های تازه کران بری گرم نمایید .

طریق 
تهیه 
بازه 
آماده سازی: ۲۵ دقیقه 
مواد 
واجب برای ۴ نفر یک 
و نیم فنجان شربت کران بری، نصف فنجان شکر، ۲ عدد چوب دارچین، تعدادی عدد کران بری مراحل 
مهیا سازی – در یک ظرف مناسب سربت کران بری، شکر و دارچین را ترکیب نمایید و به زمان ۱۵ دقیقه حرارات دهید تا گرم شوند . 
– شربت فراهم شده را در ظرف مطلوب بریزید و دانههای کران بری را به آن بیشتر فرمایید . 
شکلات 
گرم همراه با شیر مالت و مارشملو یک مزه جدید را با این نوشیدنی تجربه نمایید . به شکلات داغ، شیر مالت و مارشملوی حرارت داده گردیده اضافه نمایید .

نحوه 
تهیه 
بازه 
مهیا سازی: ۵ دقیقه 
مواد 
واجب برای ۱ نفر یک 
بسته شکلات داغ، ۳ تکه مارشملو، ۳ قاشق غذاخوری شیر مالت پروسه 
آماده سازی – مارشملوها را حرارت دهید و آماده فرمائید . 
– شکلات داغ را مطابق فرمان العمل روی بسته آماده کنید . 
– شکلات داغ را با شیر مالت ادغام نمایید . 
– نوشیدنی را درظرف مناسب بریزید و مارشملوها را روی آن قراردهید .

شکلات 
گرم همراه با نعنا یک اسکوپ از بستنی شکلاتی نعنایی را به هات چاکلت بیش تر فرمائید و از طعم طبیعی آن لذت ببرید . می توانید به جای بستنی شکلاتی نعنایی، از کمی بستنی و شکلات کاکائویی نعنایی به کار گیری فرمائید .

نحوه 
تهیه 
بازه زمانی 
مهیا سازی: ۵ دقیقه 
مواد 
حتمی برای ۱ نفر یک 
بسته شکلات داغ، یک چهارم فنجان بستنی نعنایی کاکائویی، نعنای تازه روند 
مهیا سازی – شکلات داغ را مطابق امر العمل روی بسته آماده فرمائید . 
– بستنی را داخل آن قرار دهید و با برگ نعنا تزیین فرمایید .

نوشیدنی 
کاکائو تهیه و تنظیم این نوشیدنی زیاد بی آلایش می باشد . صرفا کافی می باشد کاکائو یا این که شکلات کاکائویی نصفه تلخ را با شیر ترکیب کنید و گرم فرمائید .

شیوه 
تهیه 
بازه زمانی 
آماده سازی: ۵ دقیقه 
مواد 
واجب برای ۸ نفر شیر 
به اندازه ۸ فنجان، کاکائو به مقدار لازم پروسه 
فراهم سازی – شیر را با حرارت ملایم گرم فرمایید و به میزان یک چهارم فنجان برای ۸ فنجان شیر به آن پودر کاکائو طولانی تر فرمایید . باز نیز یه خرده حرارت دهید تا کاکائو به نیکی و به صورت یکنواخت در شیر حل شود . نوشیدنی را به به عبارتی شرایط گرم سرو فرمائید .



:: برچسب‌ها: راه اندازي فست فود, تجهیزات فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

سالم مواد غذایی که مصرف می‌کنیم در همگی وعده ها دوچندان مهمه ولی این اهمیت برای وعده ناشتایی خیلی عمده قضیه توجهه .
در این مطلب شیوه تهیه و تنظیم یه کرپ خوشمزه رو براتون آماده کردیم که سه بخش کلیدی از نیازهای بدنمون یعنی ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات رو به واسطه داشتن میوه، تخم مرغ و آرد تامین میکنه …
منش
تهیه کرپ صبحانه یاور با میوه مواد
لازم

راه اندازي فست فود
2
واحداندازه گیری شیر 1
واحداندازه گیری آرد سفید 1
عدد تخم مرغ 1
قاشق غذاخوری شکر نوک
قاشق مرباخوری وانیل نوک
قاشق مربا خوری نمک مقداری
کره خامه
به اندازه لازم توت
خارجی به میزان لازم کمپوت
آناناس به مقدار لازم پودر
قند برای تزیین خط مش
تهیه و تنظیم کرپ ناشتایی یار با میوه روند
تهیه
1 . ابتدا شیر، شکر و تخم مرغ رو با هم زن دستی خوب ترکیب می کنیم .

شیوه
تهیه کرپ ناشتایی یاور با میوه
2 . نمک و وانیل رو طولانی تر میکنیم . آرد هم طی دو سطح بیش تر کرده و خوب نیز می زنیم .

رویه
تهیه کرپ صبحانه یاور با میوه
3 . به همزدن مواد ادامه میدیم تا مایه یکنواخت بشه .

رویکرد
تنظیم کرپ صبحانه همپا با میوه
4 . حال کف ماهیتابه ای نچسب رو با کمی کره چرب میکنیم، یه ملاقه از مایع رو کف ماهیتابه میریزیم و آن گاه ماهیتابه رو تکون میدیم تا مواد کامل کف ماهیتابه رو بگیره و عالی پخش بشه . اعتنا کنین که ضخامت مایع نباید از دو سه میلیمتر اکثر باشه .

رویکرد
تنظیم کرپ صبحانه هم پا با میوه
5 . آنگاه از حدود 1 الی 2 دقیقه می‌بینیم که کرپ داره خودشو میگیره با یه کفگیر یکم بلندش می کنیم و اگه زیرش طلایی شده بود برش میگردونیم .

رویکرد
تهیه و تنظیم کرپ ناشتایی همراه با میوه
6 . هنگامی کرپ رو برگردوندیم بهش حدود 1 الی 2 دقیقه بازه میدیم تا طرف دیگه نیز طلایی بشه و بپزه، بعد کرپ آمادست .

منش
تهیه کرپ صبحانه همراه با میوه
7 . هم اکنون می بایست داخل کرپ رو با میوه و خامه پر کنیم پس نظیر تصاویر سطح ای آغاز یک چهارم کرپ رو به خامه آغشته کرده و بعد توت خارجی و کمپوت آناناس رو روی خامه میچینیم در رخ رغبت مقداری پودر قند هم روی توت ها می پاشیم تا شیرین بشن و در غایت نیز نظیر تصویر کرپ رو میپیچیم .

راه
تهیه و تنظیم کرپ صبحانه همپا با میوه
8 . هم اکنون کرپ خوشمزه مون حاضره و میتونیم با پاره ای پودر قند تزیینش کنیم .

 



:: برچسب‌ها: راه اندازي فست فود, تجهیزات فست فود, فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

از در بین بردن بوی بد سوختگی غذا و سرخ کردن مواد غذایی نظیر سیر و پیاز احتمال دارد خلل بسیاری از خانم های خانه دار باشد . شما به راحتی با ترفندهای ذیل می توانید بوی بد فضای خانه تان را از در میان ببرید .


ممكن می‌باشد بوی نا مطلوب از غذایی سوخته بلند شده یا حاصل انجام پروسه فراهم سازی پخت غذایی لذیذ باشد؛ مانند درست كردن پیازداغ، سیرداغ یا سرخ كردن اشکال و اقسام سبزیجات و مرغ و ماهی كه همه این ها فضای خانه را با بویی نامطلوب پر می كند .

معمولا اولین عكس العمل ها در چنین قوانینی روشن كردن هواكش ها و بازكردن كلیه راه های خروجی شامل در و پنجره های منزل می باشد و باتوجه به این كه این روزها هوا سرد است، بازكردن در و پنجره اگرچه به خروج عطر با سرعت بیشتری منجر می شود اما سبب ساز هدر رفتن درصد متعددی از گرمای جانور در منزل نیز می شود كه این كار به نظر صرفه جویی در انرژی مطلوب نیست؛ بدین ترتیب بایستی به فكر راه‌حل ای بهتر بود .

راه اندازي فست فود

برای
این منظور با دقت به دسته بوی پراكنده گردیده در محیط، رویکرد های متعددی وجود دارد؛ صرفا كافی است آن ها را امتحان كنید:
• در یك نعلبكی كمی ادكلن خوشبو بریزید و یك حبه قند چهار گوش در آن بیندازید ، طوری كه ادكلن را خوب جذب كند و قند خیس شود ، سپس قند را حریق بزنید و وقتی ادكلن تمام شد قند را خاموش كنید با این آگاهی فضای منزل زیاد معطر خواهد شد .

• اگر می خواهید سبزی یا موادی سرخ كنید كه مطمئن می باشید اعضای خانواده از بوی حاصل از آن غمگین می شوند، پیش از آغاز كار، آغاز هواكش های درون آشپزخانه را شفاف كنید آن گاه مقداری سركه سفید را در كاسه ای بریزید و آن را كنار اجاق گاز گاز واضح قرار دهید؛ بوی حاصل از سركه سفید، باقی‌مانده بوی حاصل از سرخ كردن آن مواد را در محیط خنثی می كند .

• هر چقدر نیز كه طعام خوشمزه باشد، بوی سوختن آن فراوان بد و غیر مطلوب می‌باشد . پس در صورتی‌که حواستان پرت شد و غذایتان سوخت و بوی آن تمام منزل را در برگرفت، غمگین نشوید آغاز درصورتی که هواكش روشن نیست، روشنش كنید . آن‌گاه قابلمه ای حاوی آب را روی شعله اجاق گاز قرار داده و یکسری تكه لیموترش در آن بیندازید و بگذارید بخار حاصل از جوشیدن لیموترش در آب، بوی سوختگی مو جود در خانه را از دربین پیروز شود .

• كاسه ای دربردارنده آب را روی شعله اجاق گاز گاز قرار دهید و تعدادی چوب دارچین یا كمی از پودر آن را در آب بریزید و بگذارید روی شعله ملایم اجاق گاز گاز تا كم كم به جوش آید . رایحه دارچین دور و اطراف را معطر كرده و بوی حاصل از سرخ كردنی و حتی سوختگی را از دربین خواهد پیروزی .

• اگر حواس پرتی كار دست تان داده و خوراک به قدری سوخته كه بوی حاصل از آن با هیچ یك از راهكارهای فوق خنثی شدنی نیست، دیگر بدون چاره میباشید پنجره ها را باز كنید اما برای این كه این عطر هرچه سریع خیس از طریق پنجره آشپزخانه بیرون گردیده و به دیگر نصیب های خانه انتقال پیدا نكند، پارچه و حوله منحصربه‌فرد آشپزخانه را نمدار كرده و برای یکسری دقیقه آن را تكان دهید .

• بوی حاصل از پخت و پز طعام را با ریختن یه خرده جعفری در تابه ای كوچك و قراردادن آن روی شعله اجاق‌گاز گاز از میان ببرید . حرارت دادن جعفری برای بازه 5 دقیقه، خیر صرفا بوی نامطبوع موجود را از در بین می برد بلكه دور و اطراف را عطرآگین می كند .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

تمامی ما می دانیم که بیماران دیابتی اغلب نمی توانند از لذت تناول کردن یک دسر و کیک خوشمزه سود مند شوند البته مدام رویه فعالیت هایی برای حل این اختلال وجود داراست که یکی از آن ها کیک پرتقالی بدون شکر می‌باشد .

کیک
پرتقالی بدون شکر برای دیابتی ها این فرمان کیک پرتقال که با مواد غذایی سالم تهیه گردیده کاملا برای بیماران دیابتی بی زیان بوده و می توانند از خوردن آن لذت ببرند .

برای شیرینی این کیک از گیاه استویا به کار گیری گردیده که شیرینی تماما طبیعی داراست البته با این حالا بایستی در مصرف این کیک زیاده روی نکنید و همواره قند خونتان را نظارت فرمائید .

این کیک پرتقال کاملا ارگانیک و طبیعی بوده و شایسته ترین مورد برای مصرف کیک در منزل میباشد و می توانید با خیال و خاطر سهل و آسان آن را تهیه و تنظیم کرده و عزیزنتان آن را نوش جان نمایند .

راه اندازي فست فود

این کیک به برهان استفاده کردن از شیرینی طبیعی کالری کمتری از سایر کیک ها داراست البته اگر به تامل کاهش وزن میباشید به هیچ عنوان نباید در مصرف آن زیاده روی فرمایید .

مواد
لازم کیک پرتقالی سوای شکر برای دیابتی ها تخم
مرغ ارگانیک ۴ عدد
استویا
۱/۴ لیوان
روغن
زیتون ۳ قاشق غذاخوری
شیر
۱/۲ لیوان
آرد
اسپلت یا گندم آلمانی ۳/۴ لیوان
آب
پرتقال ۱ عدد
رنده
پوست پرتقال ۱ عدد
کیک
پرتقالی بدون شکر کیک
پرتقالی سوای شکر برای دیابتی ها نحوه
تهیه و تنظیم کیک پرتقالی سوای شکر برای دیابتی ها ۱ . استویا و روغن زیتون را با همزن بزنید تا یکدست شود در رخ رغبت می توانید از روغن نارگیل هم به کار گیری نمائید .

۲ . در درحال حاضر هم زدن تخم مرغ ها را یکی یکی بیشتر کنید و در پایان رنده پوست پرتقال را بیفزایید .

۳ . آرد و شیر را طولانی تر کرده به نیز زدن ادامه دهید تا به طور کامل خمیر یکپارچه شود .

۴ . خمیر را داخل سینی فری که با صفحه روغنی پوشانده اید ریخته و به مقطع ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در فری که از گذشته با دمای ۱۷۵ رتبه سانتیگراد گرم گردیده قرار دهید تا بپزد .

۵ . کیک را کناری بگذارید تا خنک شود بعد برش زده میل نمایید .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

مزه
لوبیا سیاه، طعمی فی مابین گوشت قرمز و قارچ خوراکی هست که این مزه منحصر به فرد، منجر محبوبیت این گونه لوبیا در فی مابین اکثری از اشخاص در کشورهای جنوبی مجموعه کشور ها ایالات متحده مثل برزیل و مکزیک گردیده است! لوبیاها


گونه های لوبیاها قسمتی از منابع پروتئین گیاهی می‌باشند که در برنامه غذایی هفتگی و گهگاه روزانه اشخاص منزلت ثابتی دارا هستند به طوری که مخلوط‌شان با غلات به میزان پروتئین گوشت تأمین کننده نیاز روزانه بوده و به تیتر یک عادت غذایی مناسب سفارش میشود . در این مطلب، خصوصی به دنیای لوبیاها زده‌ایم تا با مزایا و معایب آن ها اکثر آشنا شویم .

 

 

لوبیا
چشم بلبلی لوبیا
چشم بلبلی این
لوبیا یک عدد از قدیمی‌ترین اشکال لوبیاها است که بسیاری از مردم دنیا آن را به صورت پخته یا یار با برنج در شبکه های اجتماعی سال نوی خود میخورند و اعتقاد و باور دارند که خوردن لوبیا چشم‌ بلبلی در شبکه‌های‌اجتماعی سال نو می تواند برای آنان شانس و به روزی بیاورد!
معمولاً محصول لوبیا چشم‌ بلبلی در معرض آفت‌ها و حشره‌ها و بیماری‌ها قرار نمی‌گیرد و به‌ همین ‌خاطر از شر سم‌پاشی و ترکیب‌های آفت‌کش در امان می‌ماند و از این لحاظ می‌تواند آیتم مناسب و تندستی برای تهیه و تنظیم غذاهای شما باشد .

این مدل لوبیا عمده در کشورهای آسیایی کشت می‌شود و از قرن 17 به بعد، کشت آن در مناطق جنوبی قاره ایالات متحده نیز آغاز شد . در ضمن لوبیای دیده بلبلی بیشترین اندازه پروتئین را در میان گروه لوبیاها دارااست .

 


لوبیا چیتی لوبیاچیتی
لوبیاچیتی که به آن لوبیای رومی نیز می‌گویند، یک عدد از محبوب‌ترین لوبیاها در بین ایتالیایی‌ها، پرتغالی‌ها و ترکیه‌ای‌ها هست .

خیلی‌ها معتقدند که مزه این لوبیا نسبت به لوبیای سپید و حتی قرمز خوب تر می باشد و با تناول کردن آن کمتر دچار نفخ میشوند ولی هنوز شواهدی که نشان بدهند کدام یک از گونه های لوبیاها نفاخ تر می باشند به دست نیامده هست . آمینواسید مضاعف موجود در لوبیاچیتی آن را به یک مبداء عالی و خوب برای دریافت پروتئین و جایگزین مناسبی برای اشکال گوشت‌ها تبدیل کرده می باشد . بنابراین، شما می‌توانید گهگاه هم از این مدل لوبیا به جای گوشت در برنامه‌ غذایی‌تان امداد بگیرید! یادتان باشد که لوبیای چیتی از نظر اندازه فیبر بر بقیه لوبیاها برتری دارد .

 راه اندازي فست فود


لوبیا قرمز لوبیا
قرمز لوبیا قرمز رنگ که به یاد صورت و شمایلش به آن لوبیای فلفلی یا لوبیای کلیوی هم می‌گویند، بومی نواحی شمالی مرز و بوم هند می باشد . این لوبیا در بین آمریکایی‌ها طرف داران بسیاری داراست .

لوبیا قرمز‌رنگ هم مثل برخی از اشکال لوبیاهای دیگر دربردارنده ماده مسمومیت‌زایی به نام فیتوهائماگلوتینین هست که این ماده سمی، صرفا با 10 دقیقه جوشیدن از در بین می رود . خوب تر است شما برای از دربین بردن این ماده سمی، لوبیا قرمز را به طور بی نقص و با دمای دستکم 80 درجه سانتی‌گراد بجوشانید .

در ضمن هر 100 گرم از لوبیای قرمز‌رنگ 333 کیلوکالری انرژی دارااست و این مقدار در مقایسه با سایر لوبیاها بیشترین رقم می باشد .

 

لوبیا
سیاه لوبیا
سیاه
طعم
لوبیا سیاه، طعمی در میان گوشت قرمز رنگ و قارچ خوراکی می باشد که این مزه مخصوص به فرد، سبب ساز محبوبیت این دسته لوبیا در در میان بخش اعظمی از افراد در کشورهای جنوبی مجموعه کشور ها آمریکا نظیر برزیل و مکزیک شده است!
مردم کوبا و آمریکای شمالی بیشتر از این لوبیا برای تنظیم سوپ‌های رسمی‌شان استعمال میکنند و گاهی آن را به فیس پخته و به تیتر وعده ناشتایی یا این که چه بسا شام، مصرف می‌نمایند .

لوبیای سیاه یکی از غنی‌ترین منابع اخذ انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است و از این نظر یک ماده غذایی ضدسرطان محسوب می گردد . یادتان باشد که این لوبیا از نظر اندازه اسیدفولیک بر دیگر لوبیاها برتری دارااست .

 

لوبیا
سفید لوبیا
سفید
لوبیا سفید،‌ خوراکی دوست داستنی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها است! نتایج تحقیقات نشان داده می‌باشد که مصرف منظم و به میزان لوبیا سپید قادر است مرحله کلسترول خون را زیر بیاورد و یک ماده ضدباکتری مناسب محسوب میشود .

به علاوه، لوبیا سپید بهترین منبع اخذ اسیدفولیک می باشد و مواد مغذی مو جود در آن میتوانند رشد سلول‌های سرطانی را در بدن به تعویق بیندازند .

 

فراموش نکنید که لوبیا سپید در مقایسه با سایر لوبیاها بیشترین اندازه سدیم را دارد .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

اسکندر زند در همایش در بین المللی سه روزه آبزی پروری خاورمیانه و آسیای مرکزی با بیان این‌که میانگین سرانه مصرف ماهی در جهان 19 .2 کیلوگرم است، افزود: براساس گزارش اداره جهانی خواربار کشاورزی (فائو) مصرف سرانه ماهی در کشور ایران 9 .2 کیلوگرم می‌باشد که مسافت دوچندان زیادی با متوسط مصرف سرانه جهانی داراست .

او گفت: ظرفیت های فراوان خیر و خوبی برای ساخت ماهی در میهن وجود دارد ولی فرهنگ وتمدن مصرف محصول ها دریایی و آبزیان باید تقویت شود .

زند میزان ایجاد آبزیان را در سرزمین 380 هزار بدن اعلام کرد و افزود: قرار می‌باشد میزان ساخت آبزیان در مرزو بوم در برنامه ششم بسط به حدود 800 هزار تن برسد که این برنامه می بایست با توسعه فرهنگ مصرف آبزیان یاور باشد تا مسافت مصرف سرانه با متوسط جهانی هم کاهش یابد .

وی گفت: موسسه پژوهش ها علم ها شیلاتی جمهوری اسلامی ایران با صد سال سوابق فعالیت و حامی علمی عالی می تواند زیرساخت های ضروری را برای توسعه و گسترش تمدن مصرف آبزیان در مرز و بوم فراهم نماید .

تجهیزات فست فود

زند بر توجه مسئولان در ارتقاء سهم بخش تحقیقات در ایجاد ناخالص ملی تاکید کرد و افزود: برای توسعه و گسترش فرهنگ وتمدن مصرف آبزیان و اجرای برنامه ششم توسعه و گسترش در بخش ارتقاء تولید باید سهم پژوهش ها از 48 صدم درصد که فراوان ناچیز است، ارتقا یابد .

وی گفت: معاون علمی و فناوری مدیریت جمهور و رئیس سازمان مدیر و برنامه ریزی کشور برای افزایش سهم تحقیقات در مرزوبوم عهد و پیمان مساعد داده اند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زند افزود: سهم پژوهش ها در مملکت تا سال 1404 بایستی به چهار درصد دارایی رسد و قرار می‌باشد در سال آینده این سهم به یک درصد افزایش یابد .

وی حفظ ذخایر آبزیان، مدیریت برداشت ذخایر، گسترش آبزی پروری، گسترش رویش ماهی در قفس، کشت آبزیان دریایی و ورود آن‌ها به چرخه غذایی را از مهم ترین برنامه های بخش پژوهش ها علوم شیلات دانست .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

انچیلادا یک عدد از غذاهای متنوع آشپزی مکزیکی هست و اشکال انچیلادا وجود دارد که می‌توان آنان را درست کرد اما پیشین از هر چیز باید طریق تهیه و تنظیم سس انچیلادا را بدانید تا بتوانید انچیلادای خویش را درست نمائید .

سس انچیلادا البته انواع مختلفی داراست نوعی که ما میخواهیم به شما بدهیم دسته قرمز رنگ میباشد که محبوبتر از سایرین هست و در مملکت ما نیز علاقه مندان بیشتری دارد .

سس انچیلادا همانند سایر غذاهای مکزیکی دارای فلفل آن نیز از گونه تند هست البته شما در مقدار فلفل دستتان باز هست و می توانید به دلخواه خویش آن را خیلی تند یا پاره ای تند و مطبوع نمایید .

مواد
حتمی برای تهیه سس
۳
قاشق غذاخوری روغن مایع (یا روغن زیتون سبک) ۲
و ۱/۲ قاشق غذاخوری پودر چیلی ۲
قاشق غذاخوری آرد همه کاره ۲
واحداندازه گیری آب مرغ اندک سدیم (ترجیحا خانگی) ۱
عدد سس گوجه متوسط ۱
قاشق چایخوری پودر زیره ۱
قاشق چایخوری پودر کاکائو ۱
قاشق چایخوری شکر ۱/۲
قاشق چایخوری پودر پیاز ۱/۲
قاشق چایخوری پودر سیر ۱/۴
قاشق چایخوری تخم گشنیز پودر شده کمی
پودر دارچین نمک
و فلفل سیاه نو آسیاب شده طریق
تنظیم سس انچیلادا شیوه
تنظیم سس انچیلادا قرمز‌رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
روند
تنظیم سس:
1 . در یک ماهیتابه متوسط روغن، پودر فلفل چیلی و آرد را با نیز مخلوط فرمایید . ترکیب را روی حرارت میانگین گرم کنید، آن را به جوش برسانید به آرامی بهم بزنید و اجازه دهید حدود ۳۰ ثانیه (همزمان با همزدن) گرم شود .

طریق
تنظیم سس انچیلادا قرمز‌رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
2 . در حین هم زدن آب مرغ و سس گوجه را به آن بیشتر نمایید .

طریق
تنظیم سس انچیلادا قرمز و انچیلادای مرغ مکزیکی
3 . آن‌گاه زیره، کاکائو، شکر، پودر سیر، پودر پیاز، تخم گشنیز و دارچین را همراه با نمک و فلفل سیاه را در آن بریزید .

روش
تنظیم سس انچیلادا قرمز رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
4 . مخلوط را به جوش برسانید، مرتبا هم بزنید آن‌گاه گرما را کاهش داده و اجاز دهید که به مدت ۵ دقیقه گرم بماند در عین اکنون که تروتمیز بهم می‌زنید .

طریق
تهیه و تنظیم سس انچیلادا قرمز رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
5 . بگذارید کمی خنک شود آن گاه به صورتی که می خواهید استفاده کنید .شیوه
تهیه و تنظیم سس انچیلادا قرمز و انچیلادای مرغ مکزیکی
برای
تهیه و تنظیم گونه های آنچیلادا
این سس برای اشکال انچیلادا از جمله، مرغ، گوساله یا این که صیفی جات خوب است . من ترجیح می ‌دهم که یه خرده از سس را روی مواد میانی انچیلادا در داخل نان تورتیلا بریزم آن‌گاه آن را بپیچانم و باطن ظرف بیداد میکرد بگذارم . آنگاه که نانها را پیچاندید میزان زیادی از سس انچیلادا را روی آن بریزید و آن را با سس بپوشانید . و اما روی آن پنیر بریزید .

روش
تهیه سس انچیلادا قرمز رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
ما به شما سس انچیلادا را فراگیری دادیم تا بتوانید گونه های انچیلادا را درست فرمائید . یکی از انچیلاداهای پرطرفدار، انچیلادای مرغ می باشد .

شما در مسئله مدل نان تورتیلا بهتر میباشد نان تورتیلای ذرت را استعمال نمایید زیرا در رخ استعمال از نان تورتیلا با آرد گندم نمی‌توانید همه آنچیلاداها را صحیح فرمائید ولی درصورتی که عشق و علاقه مند به نان تورتیلای سفید میباشید در این موضوع می توانید آن را جایگزین نمایید .همینطور یادتان باشد که نباید مواد را دوچندان در داد میزد بپزید فقط تا حدی که پنیر ذوب شود و نه این‌که برشته شود .

مواد
ضروری برای انچیلادای مرغ
۲
و ۱/۲ واحد اندازه گیری سس انچیلادا خانگی ۱۴
عدد نان تورتیلا ذرت ۳
و نیم واحداندازه گیری مرغ پخته رشته رشته شده ۱
و ۱/۲ پیمانه پنیر چدار رنده گردیده (زیاد ریز نباشد) پنیر
مونتری جک رنده شده نحوه
تنظیم سس انچیلادا قرمز و انچیلادای مرغ مکزیکی
روند
تهیه و تنظیم انچیلادای مرغ:
1 . فریاد میزد را تا حرارت ۴۰۰ رتبه فارنهایت (۲۰۵ درجه سانتی گراد) گرم کنید . ظرفهای اختصاصی کاسرول (پیرکس یا شیشه‌ای فرقی نمی‌کند) را با اسپری روغن چرب نمائید .

2 . ۳ قاشق غذاخوری سس انچیلادا در هر ظرف بریزید .

3 . یک کاغذ گرم کن الکتریکی را روی حرارت بالا گرم فرمایید . وقتی که گرم شد، تورتیلاها را روی آن بگذارید . شما میتوانید همین کار را در ماهیتابه با حرارت تحت گاز و احتیاط انجام دهید ما میخواهیم تورتیلاها پاره ای گرم شوند که موقع ریختن سس خمیر نشوند .
روش
تهیه سس انچیلادا قرمز رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
4 . پنیرهای رنده شده را با نیز مخلوط کرده و کنار بگذارید . حدود ۳/۲ آن یعنی ۲ پیمانه از پنیر را کنار بگذارید .

5 . حدود ۵ تورتیلا را آماده کار بگذارید . روی آنها ۱/۴ واحد اندازه گیری مرغ بریزید و حدود ۱ قاشق غذاخوری پنیر روی آنان بپاشید به هم پا یک قاشق غذاخوری سس انچیلادا برای طعم بیشتر .

روش
تنظیم سس انچیلادا قرمز‌رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
6 . انچیلاداها را رول نمائید بعد از آن باطن ظرف منحصربه‌فرد فر بگذارید (۷ تا نهایتا در هر کدام میتوانید بگذارید) . این کار را با مانده مواد انجام دهید .

نحوه
تنظیم سس انچیلادا قرمز‌رنگ و انچیلادای مرغ مکزیکی
7 . باقیمانده سس انچیلادا را روی نانهای رول شده بریزید (سعی نمایید با قاشق فضای فی مابین نانها را باز نمائید تا سس لابلای آنان نیز برود) . مانده پنیر را روی انچیلاداها بریزید . آن را در بی داد می کرد از پیش گرم شده بریزید تا زمانی که پنیر ذوب شود و انچیلاداها گرم شوند حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه .

راه اندازي فست فود

طریق
تنظیم سس انچیلادا قرمز و انچیلادای مرغ مکزیکی
اگر دوست دارید آن را تزئین نمائید می‌توانید روی آن را با آووکادو روقه شده، گوجه خرد شده، پیاز حلقه شده، جعفری، خامه ترش یا سس داغ تزئین فرمائید . معمولا انچیلادا خودش رنگارنگ می باشد و نیازی به چیزی بیشتر ندارد البته در‌صورتی‌که میخواهید برای میهمان ببرید میتوانید آن را تزئین نمائید .

نحوه
تهیه و تنظیم سس انچیلادا قرمز و انچیلادای مرغ مکزیکی
نوش
جان!
انچیلادا
را با چه چیزی می‌توان سرو کرد؟
انواع سالاد بخصوص سالاد ذرت، هم پا با برنج مکزیکی یا برنج ساده، پیاز یا این که فلفل دلمه‌ای گریل شده یا این که انواع چیپس را می‌توان همپا با انچیلادای مرغ سرو کرد .

نکات
مهم در قضیه سس انچیلادا و انچیلادای مرغ
گازی که در این دستور به کارگیری گردیده گاز الکتریکی میباشد که حرارت ملایمی دارد براین اساس شما موقع پختن سس خوبتر می‌باشد از حرارت ملایمتری به کار گیری نمائید و حواستان باشد که سس انچیلادا نسوزد .

برای مرغ رشته گردیده بهتر می‌باشد از سینه مرغ استعمال نمائید . می‌توانید از مرغ باقیمانده از غذای گذشته که در سردخانه باقیمانده به کارگیری فرمائید .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

سوپ یکی از او‌لین و آسان‌ترین غذاهایی هست که آدم تنظیم آن را فرا گرفته می باشد . بشر پس از این که گوشت را با آب پخت، برای این‌که بو و طعمی بگیرد از سبزی‌های مختلفی که خوشمزه بودند به کارگیری کرد .

سوپ غذایی می‌باشد که بخش اکثر آن را مایعات تشکیل می دهد . اکثر اوقات از مواد جامد همچون صیفی جات و اشکال گوشت در تنظیم سوپ استفاده میکنند .

تنظیم سوپ به وقتی مربوط می‌گردد که انسان‌ها حدود 5000 سال قبلی از به دنیا آمدن مسیح، کار کشته به ساخت ظروف سفالی شدند . آنها با استعمال از این ظروف می‌توانستند مایعات را روی آتش بدون این که ظرف سفالی کنار گذاشتن برداشته و یا این که بشکند، قرار دهند .

خبرنامه
سوپ
در قرن شانزدهم فردی سوپی تهیه و تنظیم کرد و اسم محل عرضه آن را رستوران گذاشت . در آنجا صرفا سوپ سرو می شد . از آن پس به محل‌هائی که غذا برای عموم تهیه و تنظیم می‌شود رستوران اطلاق می‌شود .

یادگیری پخت طعام برای انسان‌ها دوچندان با قیمت بود، زیرا تعداد غذاهای قابل مصرف برای آنان را افزایش اعطا کرد . حال انسان‌ها می توانستند غلات، صیفی جات سفت و استخوان گونه‌های حیوان‌ها را پخته و بعد مصرف کنند . با این کار، مزه و مزه غذا فراوان بهتر می شد .

کشف قصه مردی در دوران زمان حجر که دندان نداشت، اما با میل کردن طعام کاملاً سالم باقیمانده بود، موجب شد که پژوهشگران به این مورد بیندیشند که احتمالاً مردم عصر حجر، او‌لین افرادی بودند که سوپ را اختراع کردند .

زیرا در قدیم در‌صورتی‌که کسی بی دندان بود، هیچ راهی برای رساندن مواد مغذی به بدن او وجود نداشت؛ به این ادله که غذاها را خام می‌خوردند .

باستان شناسان دو رویکرد برای تهیه و تنظیم سوپ پیش از به وجود وارد شدن ظروف سفالی پیش‌بینی کرده اند: در روش اول، پوست حیوان را با آب و دیگر محتویاتی که قرار می باشد بپزند، لبریز کرده و آن را روی حریق می‌پختند .

روش دوم، تولید سوراخی درون زمین بود که این شکاف را با آب پر کرده و موادی که قرار بود پخته شوند را باطن آب می‌ریختند و سپس، سنگ داغی را درون ترک قرار می‌دادند .

امروزه با وجود پیشرفت‌های به وجود آمده در صنعت و انجام پروسه اولیه صحیح کردن گونه های غذاها، تهیه سوپ دوچندان آسان شده است .

سوپ‌های آماده را شیمی دانی به اسم کمپ بل، در سال 1897 میلادی برای او‌لین بار ساخت نمود . با حذف آب سوپ، بسته بندی و حمل و نقل آن‌ها راحت‌تر صورت می‌گرفت .

این سوپ ها را معمولاً با آب یا شیر ترکیب نموده و برای دوران معینی حرارت می دهند . میزان بیشتر نمودن آب به این سوپ‌ها مشخص می باشد و روی پاکت سوپ، شیوه تهیه و تنظیم آن ها آمده می باشد .

راه اندازي فست فود

سوپ گوجه فرنگی، سوپ جو، سوپ مرغ، سوپ قارچ و… از انواع این نوع از سوپ‌ها هستند .

پودر سوپ نوع دیگری از سوپ‌ها هستند که فقط با بیشتر نمودن آب جوش به آنها تهیه و تنظیم می‌شوند . این گونه از سوپ‌ها به حافظه طریق تهیه و تنظیم مضاعف راحتشان، یکی از معروف‌ترین انواع اسنک به حساب آمده و بر مغایر اکثر اوقات اسنک‌ها، خطری برای تندستی افراد تولید نمی‌کنند .

اولی مکتب آشپزی جهان روز اولیه مارچ 1784 میلادی در لندن فعالیت خود را آغاز کرد . هر ملتی سوپ دلخواه خود را دارااست روس‌ها سوپ برش، فرانسوی ها سوپ پیاز؛ ناروی‌ها سوپ نخود یا این که عدس و پولندی‌ها سوپ کلم . او‌لین کتاب اشپزی در چین متن شده و فرمان تهیه و تنظیم یک سری سوپ را درج کرده مثلاً سوپ تخم کبوتر .

در برخی منابع آمده است؛ سوپ برای اولی توشه در سومی هزاره قبلی از به دنیاآمدن مسیح در مصر به دست برده‌ای به نام منس پخته شد . وی مرغی را از آشپزخانه فرعون دزدیده و آنرا جوشاند اما قبل از این که بتواند آن را بخورد، او را بازداشت کرده و با آن سوپ نزد فرعون بردند .

مسلماً در‌صورتی‌که بوی اشتها آور سوپ به مشام فرعون نرسیده و از آن نچشیده بود برده بیچاره محکوم به مرگ می شد . ولی فرعون چنان از آن سوپ خوشش آمد که برده را به تیتر آشپز خود برگزید .

نوشته شناخت با تاریخچه سوپ او‌لین بار در پدیدار شد .

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

 

نذری
دادن صرفا اختصاصی آیین مقدس اسلام نیست بلکه آنچه که از مورخ برمی آید نشان از این سنت در دیگر ادیان الهی نیز هست
پيوند نذري دادن نشان از تکریم و تعظيم شخصيت هاي محوري مسئله دقت در آن آيين ها نيز است .
برای مثال می توان به نذر عمران فرستاده برای خادم شدن فرزندش در عبادتگاه اسم برد
احتمال دارد
بتوان نذرها را وسیله ای برای اتحاد مسلمانان در اولِ دستور و بعد از آن اتحاد یکتاپرستان و کفرستیزان دانست


نذورات در فی مابین مسلمان ها در ایام مختلفی وجود دارد که ماه محرم از ایامی هست که نذریهای زیادی در آن ادا می شود؛ آیین نذری دادن به عزاداران امام حسین(ع) سنتی دیرینه و پسندیده در در میان اکثر مسلمان‌ها و به خصوص شیعه ها دنیاست که در کشورمان ترویج بیشتری دارااست و شبکه های اجتماعی و روز تاسوعا و عاشورا به اوج خویش می رسد .

نذري دادن در جامعه ايران را مي بايد يكي از صور نهادينه براي تبلور عالم بيني و نظام اعتقادي شيعه دانست .

 

دادن
اطعام و نذري در چندصد سال پیش شيوه‌ي شيعيان براي رویا رویی با ستم‌هاي امويه و بني‌عباس بوده و‌در حقيقت براي مراقبت هويت شيعيان چهره مي‌گرفت,در عزاداری های محرم بعضی از ارامنه و زرتشتیان به حضرت ابوالفضل(ع) و اباعبدالله الحسین(ع) ارادت ویژه ای دارند و هر ساله از قند و چای هیئتهای مسلمان گرفته تا یک سری رأس گوسفند نذر می کنندو در این مراسم معنوی شرکت می کنند


اکثر این نذریها به رخ طبخ طعام و پخش آن میان مردم و عزاداران امام حسین(ع) است، به علاوه توزیع غذا در گونه ها و هیئتهای مذهبی در این ایام معمول می‌باشد .

ما با نذری میل کردن به کسی که نذری به اسم اوست احترام می گذاریم وچون او نزد پروردگار با شخصیت میباشد موجب می شود که پروردگار هم به ما توجهی کند .یکی از علما می فرمود:اگر در مجلس امام حسین (ع) شرکت کردی وبرایت چای آوردند آن چای را بنوش که دوای هر دردی می‌باشد .چرا که اسم امام حسین برآن هست .

 

در
بحارالانوار در این موضوع نیز روایتی از امام حسین علیه السلام ذکر گردیده که فرمودند :
“همانا آفریدگار ما را برگزید و گروهی را برای ما برگزید تا یاریمان کنند و به سبب ساز شور ما بشاش باشند و به حافظه غم ما ناراحت باشند و اموال و جان هایشان را در روش ما بذل نمایند .
آن ها از ما و به سوی ما هستند”


نذری
و نذری دادن خاطره آوری کننده ارزشهای اجتماعی نظیر برابری، تعاون، اتحاد، نظم، تعادل و توازن است؛ همیاری مردان و زنان برای نذری دادن و در کنار نیز بودن آنها هنگام طبخ نذری، نشانه ملازمت آنها در همه وضعیت و مقطع هاست
مراسم
نذری دادن مملو از ارزشهای انسانی و اسلامی می باشد که در کنار همیاری و صلح مردم، نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و عقاید و سنتهای ماست و نشانه هایی از عاطفه ها –احساسات و یکدلی مردم و سهم دار بودنشان در عزای سرور و سالار شهیدان است


صحنه هم زدن غذای نذری، از آن یاد هایی می‌باشد که هیچ وقت از حافظه نمی رود آن لحظه، انسان رازی در دل دارااست که با امام(ع) و خدای خویش در بین می گذارد و به نیت بر آورده شدن، نذری را نیز می زند؛ البته احتمال دارد ویژگی حیاتی این اتفاق، یعنی بار گذاشتن دیگی برای تعداد فراوان که به دلیلی مشترک و برای عرض ارادتی توده گردیده اند، در این می‌باشد که برای این مهمانی، نه کسی دعوت می نماید خیر کسی انتظار دعوت شدن دارااست .
نذری یک بهانه خوب برای با نیز بودن است


یکی
دیگر از فواید نذری توده شدن تمامی اعضای قوم و قبیله به عذر و بهانه یاری کردن برای آماده سازی نذری است که این هم از دیگر زیبایهای این سنت الهی است
ادای
نذر موجب اجتماعی شدن و درونی کردن ارزش ها و اعتقادات شرعی -تقویت اعتقادوباور های جمعی- تقرب عمده به خدای متعال و تعظیم شخصیت های اهل بیت نبی نور و بخشش و فعالیتی آیینی میباشد که روز به روز گسترش بیشتری می یابد


در
مورد ها دوچندان نذری را که اشخاص ادا می کنند، نذری بوده هست که نسل های قبلی بر ذمه خود گذاشته بودند و نذورات خاطره کردن گذشتگان و لینک و پیوند با قبلی هم هست
معروفترین
غذا برای نذری ماه محرم، قیمه هست عدس پلو نیز از نذری های قدیمی است
آسانی
این غذاها نشانی از آسانی و بی آلایشی صاحب این روزهاست که ای کاش پس از محرم هم در میان ما بماند
نذورات
هر حوزه‌ مطابق سنت ها و رسومات آن محله است در همدان نیز نذوراتی همچون قیمه پلو-عدس پلو –حلیم-سمنو-حلوازرده –خرما و شیر دربین عزادران حسینی توزیع می شود


همدانی
ها معتقدند که نذر هایشان را بایستی ادا کنند و کمتر خانواده ای را در استان همدان می یابید که نذری را در روز ها محرم و صفر نداشته باشد و در این امر خیر و خوبی شریک نباشد
زیبایی
محرم و نذر هایش وقتی دلنشین تر می باشد که از تجملات و حیف و میل خودداری شود و این نذورات مشتمل بر همگی اقشار چه بی نیاز و چه فقیر شود تا تمامی در این ایام همدل و یکرنگ باشند
البته
نذری دادن صرفا به توزیع مواد خوراکی محدود نمی شود بلکه می بضاعت و توان با تسری دادن این سنت به نذرهای معنوی نظیر روزه، ختم قرآن، ذکر صلوات نیز می توانددر پاک کردن نفس و ارتقای روحی عزاداران تأثیر بسیاری داشته باشد


به
هر اکنون در هر محفلی که دیگی به نیت آقا بر اجاق‌گاز نهاده شود، شمعی در دل سقاخانه ای افروخته شود و یا باران اشکی بر بیابان نوع هایمان بنشیند، در راستی چراغ دانایی واضح گردیده است؛ تا در این ایام یاور با شورمان درک و معرفت اهل بیت طهارت و عصمت را بیشتر در یابیم
ولی
گاهی زمان ها دیده و همچشمیها، ریخت و پاشهایی و سفره هایی که پای آن فقرا و اشخاص مستحق نمی نشینند از جراحت های این سنت زیباست که با تبلیغات و دور اندیشی رسانی در سال های اخیر کمتر شاهد این موارد بوده ایم

راه اندازي فست فود
ممکن است
بهترین نذرها برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و بالا بردن درایت قشر جوانمان توزیع تولیدها فرهنگی مثل سی دی های سخنرانی مفید –کتب مذهبی بی آلایش و زیبا و قابل فهم برای عموم مردم – در میان جماعت عزادارباشد
فرهنگ
عاشورا به یادماندنی تا نقطه پايان میدان مورخ است فرهنگی که مبنا حرکت های گوناگون در طو ل 1400 سال پس از قیام پسر شایسته ترین عبد خداوند در روی زمین است
فرقی نمی نماید که باشی و در کجا معاش کنی همین کافی می‌باشد که به امام حسین (ع) و فامیل پاکش متوسل شوی و با تمام وجودت برای حاجت ات نذر کنی و در این روزهای قشنگ با دلی لبریز از شکر و توسل نذرت را ادا کنی .

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

کشور ایران دارای تنوع غذایی بخش اعظمی در جهان است و آن هم به ادله گستردگی و تعداد دوچندان استان ها و اقوام متنوعی دارد از غذاهای خوشمزه در شمال و غذاهای تند و تیز در جنوب و انواع کباب ها و مرغ های سرخ شده وانواع پلوها و انواع خورشت ها و بستنی با بو گلاب و زعفران در کل کشور ایران پس با ما در این هجرت خوشمزه یار باشید که بعضا از این غذاها را به شما معرفی کنیم .

کباب
کباب یک عدد از لبریز طرفدارترین و دوستداشتنی ترین غذاها در در بین مردم کشور ایران می باشد . کباب در جمهوری اسلامی ایران گونه های گوناگونی داراست نظیر کوبیده, جوجه, برگ و کباب گوشت .
برای تهیه و تنظیم کوبیده گوشت چرخ کرده را با پیاز و نمک و فلفل ادغام کرده و سپس از به سیخ کشیدن آن بر روی زغال کباب می نمایند و می پزند .
مدل دیگر کباب جوجه هست که از گوشت مرغ باپیاز و زعفران و نمک و بنا بر ذوق وسلیقه اقوام گوناگون از مواد دیگری به آن بیشتر می شود و بر روی زغال کباب می شود .
کباب که از گوشت گوسفند, گاو و گوساله تنظیم می شود گوشت را با نمک فلفل و پیاز و آب لیمو جدید طعم دار می نمایند و بر روی زغال کباب می کنند .
تمامی کباب ها را در انتها با لیموی نو سرو می نمایند و یا برنج و نان میل می کتتد .

 

 راه اندازي فست فود

کباب

کباب

جوجه
کباب
کوبیده

فسنجان
فسنجان که یکی از کهن ترین غذاهای اهل ایران است از موادی مانند گردو, رب انار و مرغ یا اردک و در برخی از بخشها از قلقلی های کوچک تهیه می شود .
گردو و رب انار و پیاز را به آرامی تفت می دهند و تا سس غلیظی درست شود و آن‌گاه از آن مرغ یا اردک را به آن بیشتر می نمایند اما در برخی از بخشها برای تعادل مزه مقداری شکر هم به آن اضافه می نمایند .
دیدنی میباشد بدانید که فسنجان درایران قدمت باستانی داراست و این مقاله را می بضاعت و توان از لوح ها و سنگ متن هایی که در تخت جشید یافت شده اند که مربوط به ۵۱۵ سال قبل از به دنیاآمدن میباشد اخذ کرد . در یکی از این سنگ نوشته ها لیستی از اشیاء سابق باستانی که دربرگیرنده مواد نخستین و تشکیل دهنده فسنجان مشتمل بر گردو, انار و مرغ می باشد .

 

فسنجان

 

قورمه
سبزی قورمه سبزی یکی از دوست داستنی ترین و خوش طعم ترین خورشت های ایرانی می باشد که از لوبیا, سبزی مخصوص, لیمو عمانی و گوشت بره تنظیم می شود .
سبزی این خورشت پرطرفدار از گشنیز, تره و جعفری تشکیل گردیده هست .
برای تهیه قورمه سبزی آنگاه از پختن لوبیا و گوشت سبزی خرد کرده را به آن بیش تر کرده و در انتهای پخت برای مزه ترش و تلخی که به خوراک بدهند لیمو عمانی را به آن بیشتر کرده نمک و فلفل هم به دلخواه به آن بیشتر می نمایند .
قورمه سبزی را برنج سرو می نمایند .

 

قورمه
سبزی


باقالی
پلو در غذاهای ایرانی برنج را معمولا به فیس چلو می پزند در این مدل پخت برنج را با کره و زعفران می پزند و در جور دیگر برنج را با اشکال صیفی جات و یا حبوبات ترکیب می کنند که به این دسته از برنج پلو می گویند .
باقالی پلو هم همانگونه که از نامش معین می باشد یک نوع پلو می باشد که با باقالی های سبز مخلوط گردیده هست .
باقالی پلو بیشتر در آخرها بهار و تابستان که باقالی های سبز و جدید وجود داراست و برنج نو به درست شده میباشد طبخ می شود .
این پلو را معمولا با مرغ و یا این که گوشت یا ماهیچه سرو می کنند و قبلی از سرئ بر روی این غذا یه خرده زعفران می ریزند .

 

باقالی
پلو


زرشک
پلو ایرانیان عشق و علاقه متعددی به مزه ترش دارا هستند که یک عدد از این مواد ترش زرشک می باشد که این ماده در بیشتر غذاها استعمال می نمایند یک عدد از این غذاها زرشک پلو می باشد .
برای تهیه زرشک پلو در آغاز برنج را طبخ کرده و سپس فراهم شدن برنج زرشک را با کره سرخ می کنند و در آخر با زعفران بر روی برنج می ریزند .
در کنار برنج برای تهیه مرغ آن‌گاه از سرخ کردن آن سسی از آب مرغ و رب گوجه تنظیم می نمایند .

 

زرشک
پلو


کوفته
تبریزی کوفته تبریزی یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین غذاهی سنتی که منحصر به فرد تبریز می‌باشد .
کوفته از موادی چون لپه, برنج, سبزی معطر, تخم مرغ , گوشت, پیاز, گردو و زرشک تهیه می شود .
لپه و برنج را پخته و سپس گوشت را به آن طولانی تر می کنیم و آن‌گاه از پخته شدن نمک و فلفل و سبزی را به آن طولانی تر می نمایند و خوب ورز می دهند و تخم مرغ ها را به آن بیشتر می کننند و ان ها را به شکل گلوله هایی درست کرده و درون آن ها را با زرشک و گردو و تخم مرغ پخته پر می نمایند و در انتها این کوفته ها را در سس اختصاصی کوفته که از پیاز سرخ شده و رب گوجه و آب تهیه و تنظیم شده می اندازند تا پخته شود .

 

کوفته
تبریزی


آش
رشته آش فن که یک عدد از آش های سابق ترین آش ها در ایران میباشد از حبوبات, سبزی های گوناگون و فن تهیه و تنظیم می شود .
سبزی های این آش سبزی هایی مانند اسفناج, چغندر و . . . می‌باشد و حبوبات آن هم از لوبیا, عدس, نخود و . . . هست .
برای تهیه و تنظیم آش رشته حبوبات و سبزی ها را با نیز ادغام کرده و در پایان فن ها را به آن بیشتر می کنند و برای تزیین آش از نعنا و سیر و پیاز سرخ کرده و کشک از آن استفاده می کنند .
این آش در بخش اعظم مراسم مذهبی و اعیاد اهل ایران موضوع به کارگیری قرار می گیرد .

 

آش
رشته


شیرین
پلو شیرین پلو و یا برنج نگین دار که از آجیل و میوه های خشک تهیه می شود . مواد تشکیل دهنده شیرین پلو برنج, مرغ , پیاز, مغز بادام و پسته و خلال پوست پرتقال هست .
برای تهیه شیرین پلو در آغاز پیاز را تکه تکه کرده و در روغن سرخ کرده و آنگاه مرغ تکه تکه کرده را به پیاز بیشتر کرده تا سرخ شود تا رنگ آن تغییر تحول کند بعد از آن مقداری آب به آن بیش تر کرده تا پخته شود .
سپس مغزهای آجیلی مانند پسته و بادام را با پاره ای شکر در آب می جوشانانند تا پاره ای پخته شوند و طعم شیرینی را بگیرینند .
آن گاه پوست پرتقال را با یه خرده آب جوشانده تا تلخی آن گرفته شود .
در پایان برنج را آبکش کرده و برای دم کردن لابه لای آن موادی را که تنظیم کرده ایم را می ریزیم . سپس از دم کشیدن برای سرو کردن آن سایر مواد را بر روی برنج برای تزیین می ریزند .

 

شیرین
پلو

 

ته دیگ ته دیگ یک عدد از بخش های اثبات در سفره ایرانیان هست و تمام ایرانیان عشق شدیدی به ته دیگ دارا هستند و تنها منتخب از غذا میباشد که ظرف آن در انهت خالی می شود .
برای تهیه و تنظیم ته دیگ که در انتهای قابلمه برنج را با روغن مخلوط می نمایند ولی انواع دیگری از ته دیگ وجود دارااست مانند سیب زمینی .

 

ته
دیگ


آبگوشت
آبگوشت یا این که دیزی یکی از سنتی ترین و پرطرفدارترین غذاهای سنتی کشور‌ایران می باشد .
این غذای پرطرفدار ایرانی از حبوباتی مانند نخود و لوبیا سفید و گوشت و چربی و گوجه خارجی و پیاز تهیه و تنظیم می شود .
مقدمه حبوبات را هم پا گوشت و چربی پخته و پیاز را به آن بیشتر می کنیم و در پایان گوجه ها را بیش تر می نمایند .
سرو این خوراک به این چهره می باشد که مواد آن را کوبیده و به رخ گوشت کوبیده با نان میل می کنند و آب آن را با تلید نان می خورند .



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

مواد
لازم برای ۶ نفر:
گوشت
چرخ کرده ۲۵۰ گرم لوبیا
چیتی ۲۰۰ گرم هویج
یک کیلوگرم پیاز
۲ عدد متوسط برنج:
۵۰ گرم یا این که نصف پیمانه تخم‌مرغ
یک عدد روغن
مایع نصف پیمانه زردچوبه
نصف قاشق چای‌خوری نمک
به مقدار لازم رب
گوجه‌فرنگی ۲ قاشق سوپ‌خوری آبغوره
یا آب نارنج نصف پیمانه شیوه
تهیه: ابتدا لوبیا را در کاسه‌ای بریزید و سپس از شستن، به مقطع ۵ الی ۶ ساعت در پاره ای آب سرد تر کنید . بعد در قابلمه‌ای بریزید و روی شعله اجاق گاز گاز قرار دهید تا بپزد .
زمان حتمی برای پخت لوبیا، حدود یک تا یک ساعت و نیم هست (البته این دوران بستگی به مال لوبیا هم دارد، بعضی لوبیاها زودپز و بعضا دیگر دیرپز هستند) .

آن گاه از پختن لوبیا، آن را داخل آبکش ریخته و کنار بگذارید .
برنج را نیز در کاسه‌ای دربردارنده پاره ای آب بریزید و به بازه زمانی یک ساعت خیس نمائید .
یک عدد از پیازها را شسته و پس از پوست کندن به فیس خلالی خرد نمایید . بعد از آن در یک تابه گود متوسط مقداری روغن بریزید و پیاز خردشده را در روغن تفت دهید .
هویج‌ها را هم پوست کنده و به چهره خلالی خرد نمائید . سپس آن ها را هم در تابه‌ای جداگانه، در مقداری روغن تفت دهید .
گوشت چرخ کرده را در یک کاسهٔ گود ریخته و پیاز دو‌مین را پس از پوست کندن و شستن باطن آن رنده کنید . بعد از آن مخلوط گوشت و پیاز را با دست عالی ورز دهید .
هنگام ورز دادن، نمک، فلفل، زردچوبه، برنج خیسانده گردیده و یک چهارم پیمانه آب را نیز بیش تر فرمائید .

در پایان، تخم‌مرغ را هم بیافزایید و دوباره مواد را خوب ترکیب فرمائید و کنار بگذارید .

راه اندازي فست فود

حالا در تابه‌ای که پیش از این پیاز را در آن تفت داده بودید، رب گوجه‌فرنگی را طولانی تر کرده و زیر تابه را روشن کنید تا یه خرده تفت داده شود . به این ترتیب، رنگ آن در طعام بخش اعظم خواهد شد .
آن گاه حدود یک چهارم پیمانه آب، داخل تابه بریزید . آن گاه از این که یکی دو جوش زد، مقداری از ترکیب گوشتی را برداشته و در کف دست‌تان به شکل گلوله به اندازه گردو درست کرده و باطن تابه بیندازید . این کار را آن قدر تکرار فرمائید تا تمام ترکیب گوشتی به صورت کوفته‌های ریز گردویی صورت درآیند .
آن گاه هویج سرخ شده و لوبیای پخته را به آن طولانی تر کنید و پس از گذر کرد حدود نیم ساعت آبغوره یا آب نارنج را بیفزایید و بگذارید تا طعام عالی جا بیفتد .
برهه زمانی لازم برای طبخ این خوراک حدود یک ساعت می‌باشد .

نکات
لازم:
۱ . شما می‌توانید اندازه آب اضطراری برای پخت لوبیا را کمتر بریزید تا در نقطه نهایی پخت، آب آن نیز به خورد لوبیا برود . در این صورت، دیگر نیازی به آبکش‌کردن وجود ندارد .

۲ . در حالتی که مقطع کمی برای درست کردن خوراک دارید، میتوانید به جای صرف وقت برای پختن لوبیا از کنسرو آن به کار گیری کنید .

۳ . هنگام تفت دادن هویج، در تابه را نگذارید تا هویج کماکان فرم دشوار و ترد خود را طی سرخ شدن حفظ نماید .

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

غذاهای سنتی در فی مابین ایرانیان محبوبیت متعددی دارا هستند . فرقی نمی‌کند در کجای کشورمان مستقر باشید، در هر صورت لذت و مزه غذاهای سنتی بخشها دیگر میتواند شما‌را راز ذوق و سلیقه بیاورد و سفره‌هایتان را رنگین کند . در این مطلب تلاش کرده‌ایم دردسترس‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای استان خراسان رضوی را معرفی کنیم . ولی به خاطره داشته باشید درمعرفی مواد و ترکیبات حیاتی ممکن می‌باشد مغایرتی با دستورهای پختی که شما میدانید وجود داشته باشد . با این‌وجود، کلیت هر کدام تقریباً یکسان می باشد و به‌خوبی معرف آن خوراک خواهد بود . در این مقاله با نصیب دوم غذاهای سنتی این استان آشنا خواهید شد .

آش
ماستی آش ماست در سراسر کشور ایران هوا داران متعددی دارد که در هرنقطه از کشورعزیزمان به شیوه‌ی تقریباً متفاوتی پخت می شود . این غذای ساده و خوشمزه گهگاه به‌عنوان یک وعده‌ی بی نقص و گاهی به‌عنوان پیش‌غذا سرو می‌گردد . استان خراسان نیز راه پخت مخصوص خودش را داراست . اصل آش ماست خراسان در واقع متعلق به شهر سبزوار می باشد و مردم این شهر علاقه‌ی زیادی به این غذای سنتی دارند . ترکیبات دارای اهمیت این آش دربرگیرنده ماست، سینه مرغ، برنج، لپه، سیر، پیاز، گردید خشک، نعنا، نمک، فلفل، زعفران و برگ‌بو میشود . در‌صورتی‌که به آش ماست عشق دارید، تجربه‌ی طعم کردن آش ماست سبزواری را از دست ندهید .

آش
ماست
دیگچه
مشهدی دیگچه غذایی دسر مانند و شبیه شیر برنج هست که مردمان این استان و به‌خصوص مشهدی‌ها، ماه‌های محرم و صفر و در مراسم‌های مذهبی یگانه خودشان آن را طبخ می نمایند . همینطور ازاین خوراکی خوشمزه می توانید بر رمز سفره‌ افطار هم استعمال فرمائید . ترکیبات اساسی این دسر مشتمل بر برنج، شیر، شکر، کره، هل، زعفران و گلاب می‌گردد . این خوراکی لذیذ را می‌توان در دسته‌ی شیرینی‌ها هم قراردارد، با این ‌حال به استدلال وجود برنج در آن ترجیح دادیم در این مطلب به معرفی‌اش بپردازیم .

دیگچه
مشهدی
شله
مشهدی شله، یکی دیگر از غذاهای سنتی شهر مشهد مقدس می‌باشد که به ادله به کاربردن گونه های حبوبات در پخت آن، بها غذایی زیاد بالایی دارد . این طعام را در شهر مشهد مقدس شله می‌گویند و قدمت آن احتمالاً به دوران قاجار بازمی‌گردد . از آنجایی که شله غذایی سنگین محسوب می‌شود، می‌توان به‌عنوان یک وعده‌ی بدون نقص روی آن حساب نمایید . این غذا در خانواده‌ی آش‌ها قرار دارااست و یک عدد از رایج‌ترین نذری‌هایی میباشد که در مشهد طبخ می گردد . شاید بتوان خوشمزه‌ترین نوع شله را شله‌ی مشهدی دانست . برای تهیه‌ی آن به موادی همچون گوشت گوساله، لوبیا رشتی، لوبیاچیتی، لوبیا سفید، ماش، عدس، بلغور گندم، برنج نیمه، نمک، فلفل قرمز، فلفل سیاه، هل، ریشه جوز هندی، زنجبیل و دارچین نیاز دارید . اما بسته به سلیقه‌تان می توانید تا حدودی در ترکیبات حیاتی تغییر‌و تحول ساخت فرمائید . در ضمن یادتان باشد هرچقدر گوشت به‌کاررفته در آن اکثر باشد، طعام خوشمزه‌تر می شود . همچنین به برهان وجود حبوبات زیاد، طبخ این شله زمان متعددی میبرد . در شرایط اصیل، شله با ریختن پاره ای قیمه روی آن و هم پا کمی نان سنگک، پنیر و سبزی سرو می گردد . در شهرهای دیگر استان مثل نیشابوریا قوچان امر پخت شله اندکی تفاوت دارااست .

شله
مشهدی
شله
مشهدی
کباب
شیشلیک شاندیز شیشلیک نوعی کباب و یکی از غذاهای گران ارزش و سنتی در کشورهای ایران،شوروی سابق، مغولستان و بخش‌هایی از اروپای مرکزی محسوب می‌گردد . در کشور‌ایران اما روش‌های پخت مخصوص خویش را دارد . شیشلیک شاندیز با شهرتی جهانی، از شش تکه گوشت راسته‌ی گوسفندی تنظیم می‌گردد که طعم فوق العاده‌ی هم دارااست . این غذا به حدی پر طرفدار و خوشمزه می باشد که در نقاط زیادی از ایران، رستورانهایی به همین نام تاسیس شده‌اند و این دسته کباب را با منش طبخ مخصوص شهر شاندیز به دست مشتریان می رسانند . البته شیشلیک در تمام کشور‌ایران به روش‌های مختلفی مهیا میگردد اما در مشهد مقدس و شاندیز گوشت را به یاور دنده به سیخ می کشند . در تهیه‌ی کباب می بایست نکات زیادی را رعایت کرد تا گوشت آبدار و لذیذ بماند . گوشت، ماده‌ی حیاتی برای تهیه‌ی این کباب لذیذ است، اما برای خوشمزه‌تر کردن و ترد کردن آن از ماست، زعفران، آبلیمو، روغن و فلفل استفاده می کنند . همینطور در کنار آن گوجه فرنگی نیز کباب میکنند .

شیشلیک
شاندیز
یتیمچه
یتیمچه یک عدد از غذاهای پر سرعت پخت، ارزان و خوشمزه‌ی ایرانی می باشد که در شهرهای متعدد به روش‌های متفاوتی طبخ میشود . به‌طور مثال در یتیمچه‌ی شیرازی از کدو به‌جای بادمجان به کار گیری می‌کنند . آذری‌ها نیز آن را با لوبیا و عدس پخت می کنند . چه بسا در بعضی از شهرها سیب‌زمینی یکی از مواد اول آن محسوب می شود . به علت نبود گوشت در این طعام لذیذ، آن را یتیمچه می‌نامند . یتیمچه‌ی مدنظر ما در این مطلب یکی از غذاهای سنتی نیشابور به شمار میرود . در یتیمچه‌ی نیشابوری، عدس، لوبیا، پیاز، زردچوبه، دارچین، فلفل، نمک نخود و بادمجان که ماده‌ی با اهمیت آن میباشد به کارگیری می گردد . ولی بسته به ذائقه و سلیقه‌تان می‌توانید کشک، نعنا داغ یا این که گوجه‌فرنگی نیز به آن بیشتر فرمائید . یادتان باشد هر جور بادمجانی برای پخت این خوراک مناسب نیست، چراکه در شرای بادمجان تلخ باشد، مزه کل خوراک دستخوش تغییر تحول می‌شود . این طعام را می‌توان برای افطار هم بر رمز سفره گذاشت، چراکه خواص سیرکنندگی قابل قبولی دارد . خوبتر می‌باشد یتیمچه را به همراه ماست موسیر، سبزی‌خوردن و ترشی سرو نمائید . همینطور شربت آبلیمو به‌عنوان نوشیدنی در کنار آن گزینه‌ی مناسبی به شمار می رود .

راه اندازي فست فود

یتیمچه

چنگالی
چنگالی غذایی پر سرعت پخت به شمار می رود که برای عصرانه گزینه‌ای خوب محسوب میگردد . این طعام به دو خط مش سیستانی و مشهدی فراهم میگردد . اما در شهرهای جنوبی نظیر یاسوج نیز از دستوری مشابه راه مشهدی استعمال می نمایند . طبق برخی گفته‌ها مردمان مشهد به عامل چنگمالی شدن این طعام آن را چنگالی می‌نامند . امروزه تنها قدیمی‌های مشهد مقدس دستور پخت چنگالی را به یاد دارا هستند . برای تنظیم آن در راه و روش مشهدی نان بیات را خُرد و در روغن داغ می‌ریزند و در ادامه شکر، شیره نبات یا چه بسا عسل به آن بیش تر می‌نمایند . در دستور پخت سیستانی از روغن حیوانی به کارگیری می‌شود .

چنگالی

خورش
ریواس خورشت بهاری؛ خورش ریواس یک عدد از غذاهای سنتی کردستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی (نیشابور) محسوب می شود . ولی این خورش لذیذ تقریباً در تمام نقاط کشور‌ایران که به ریواس دسترسی دارا‌هستند طبخ می گردد . در فصل بهار کوه‌های کشور‌ایران زایشگاه گیاه ریواس می‌شوند، به این ترتیب در این فصل میتوانید با تهیه‌ی آن از مهمان‌ها خود پذیرایی فرمائید و هنرتان را به سناریو بگذارید . طعم ترش (به یاد ریواس) این خورش بی‌نظیر می باشد . ترکیبات مهم خورش علاوه بر ریواس شامل گوشت سوای استخوان، پیاز، شکر، نعنا و جعفری تازه است .

خورش
ریواس
رشته
پلو رشته‌پلو، غذای مستقر مشهد، استان اردبیل و کرمانشاه محسوب می‌گردد که اما در شهرهای دیگر هم به شیوه‌های مختلفی آن را پخت می نمایند . به‌طور نمونه مردم آذربایجان با بیشتر کردن برگه‌ی زردآلو طعمی متفاوت به آن می دهند . این غذا بخش اعظم با گوشت، پیازداغ، رطب یا کشمش طبخ می گردد . معمولاً مردم شهر مشهد در جشن و پایکوبی نوروز این غذای شیرین و لذیذ را میل مینمایند و اعتقاد دارند که با میل کردن آن راز رشته‌ی فعالیت به دست می‌آید . ترکیبات حیاتی رشته‌پلوی مشهدی دربرگیرنده ران مرغ، برنج، حرفه پلویی، پیاز، زعفران، سماق، دارچین، روغن، کره و نمک و فلفل می گردد . البته شما می‌توانید به سلیقه‌ی خودتان از گوشت قرمز یا خرما نیز به کار گیری فرمائید .

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

مواد
واجب : ارد
۳پیمانه اب
۱/۴ پیمانه عسل۱/۴پیمانه+سه
ق غ اب داغ دارچین۱ق
چ نمک۱ق
چ روغن
مایع ۳ق غ سیب
درشت ابدار ۱عدد تخم
مرغ ۱عددکامل۱عددفقط زرده خمیرمایه
۱ق غ پر شکر
واسه خمیرمایه ۱ق چ
طریق
تهیه: اب
ولرم و شکر رو با نیز ادغام میکنیم بعد از آن خمیرمایه رو باهم یه کوچولو قاطی می‌کنیم و میذاریم تا عمل بیاد عسل
و اب داغ رو هم با هم قاطی میکنیم تا رقیق بشه و بعد از آن که خمیر مایه کار اومد باهاش ادغام میکنیم سیب
رو نیز رنده می‌کنیم و کنار میذاریم

تجهیزات فست فود
۲ و نیم واحد اندازه گیری از ارد ونمک و دارچین رو با نیز الک می‌کنیم .نصف واحد اندازه گیری از اردو کنار میذاریم .
درحال حاضر اواسط ارد رو گود می‌کنیم و همگی مواد رو توش میریزیم .نخستین
با چنگال وبعد با دست مواد رو با هم ادغام میکنیم روی یه تراز از اون نصف استکان ارد که کنار گذاشتیم کمی ارد می‌پاشیم خمیر رو رویه میذاریم و عالی خمیر رو برای ۱۰دقیقه ورز میدیم .در ضمن ورز دادن از ارد به خمیر طولانی تر می کنیم تا دیگه خمیر به دست نچسبه .
خمیر رو تو یه ظرف که چرب کردیم میذاریم و روشو با سلیفون میپوشونیم و برای ۲ساعت استراحت میدیم تا حجمش دو برابر بشه .
سپس نخستین پف خمیر رو میگیریم وبعد به هر صورت که دوست داریم بهش شکل میدیم و روی سینی بیداد می کرد که ورقه روغنی انداختیم میذاریم و با مخلوط عسل رقیق شده و رو غن رومال می کنیم وباز یک ساعت دیگه بهش استراحت میدیم .اما بازم باید روی خمیر رو بپوشونیم .
بی داد می کرد رو روی مرتبه ۱۸۰ واضح می کنیم تا داغ بشه آن‌گاه برای نیم ساعت سینی رو تو بیداد میکرد میذاریم تا نونا پخته بشن .آنگاه برای این که روی نون نیز طلایی بشه یک سری دقیقه نیز گریل رو روشن می‌کنیم .

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

خمیر پیتزا یک عدد از اجزای خیلی مهم در پخت پیتزاس . اگه خمیری که تهیه و تنظیم می کنید سود دلخواهتون رو بده و ترد و خوشمزه باشه و بافت قابل قبولی نیز داشته باشه به جذابیت ظاهری و مهم خیس از اون به طعم پیتزای شما امداد خیلی متعددی میکنه . در این مقاله فراگیری تهیه یک خمیر پیتزای عالی رو میذارم که به بی آلایش ترین و پر سرعت ترین خط مش ممکن تهیه و تنظیم میشه .

راه اندازي فست فود

خمیر
پیتزا خمیر
پیتزا
مواد
لازم برای تهیه و تنظیم خمیر پیتزا این میزان مواد برای یک عدد پیتزای گران قدر کافیه . اگه قصد دارید تعداد بیشتری پیتزا تهیه و تنظیم فرمائید مواد رو دو یا تعدادی برابر فرمائید .

آرد
سپید یک پیمانه روغن
زیتون یا این که مایع 1 قاشق خوراک خوری شکر
1 قاشق سوپخوری خمیر
مایه فوری 1 قاشق مرباخوری نمک
1 قاشق چایخوری آب
ولرم نصف پیمانه + یک عدد دو قاشق غذاخوری اضافه مواد
حتمی برای تهیه خمیر پیتزا مواد
ضروری برای تهیه و تنظیم خمیر پیتزا
مراحل
تنظیم خمیر پیتزا این خمیر پیتزا معمولی ترین خمیری میباشد که میتونید تهیه کنید . به این صورت که آرد رو داخل ظرف گودی میریزیم . اگه آرد رو الک فرمائید خوب طبعا نتیجه بهتری نیز میگیریم . همینطور آردی که برای خمیر پیتزا استعمال می کنیم همون آرد سپید معمولی که برند های مختلفش توی بازار میباشد .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

ین پنکیک سرشار از کلسیم را در مدت زمان کوتاهی با پنیر سپید تازه و فرآوری نشده تهیه و تنظیم فرمایید .

مواد
لازم:
پنیر
سفید تازه: 226 تا 363 گرم
تخم‌مرغ:
یک عدد
شکر:
‌2 قاشق سوپ‌خوری
نمک:
یک قاشق چای‌خوری
آرد:
3- 2 قاشق غذاخوری به علاوه مقداری برای غلتاندن
روغن
آفتابگردان: یه خرده برای سرخ کردن
نحوه
تهیه:

تجهیزات فست فود
• پنیر نو را درون کاسه‌ای ریخته و آن را له کرده و به فیس پوره درآورید .

• نمک، شکر و تخم‌مرغ را به ظرف بیشتر کرده و عالی با نیز ترکیب فرمائید .

• 3- 2 قاشق سوپ‌خوری آرد - در صورتی‌ که مایلید پنکیک‌ها سفت‌تر شوند آرد بیشتری بیشتر کنید - به ادغام بیشتر کرده و آن ها را ورز داده تا به صورت خمیر درآیند .

• با قاشق تکه‌ای از خمیر را برداشته و آن را داخل آرد بغلتانید و به شکل توپ خمیری درآورید . این تراز را چند توشه تکرار کرده و یک سری توپ خمیری صحیح فرمائید .

• توپ‌های خمیری را به صورت دایره در کف دست پهن کنید .

• درون تابه‌ای روغن را گرم کرده و پنکیک‌ها را درون آن - هر طرف حدود سه دقیقه - تفت دهید .

• پنکیک‌ها را هم به چهره داغ و نیز خنک گردیده در دمای اتاق می توانید با کمی خامه ترش و یا مقداری شکر میل فرمائید .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازي فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

با درود زیاد – هات داگ نوعی سوسیس میباشد که ولی فرمول غذایی و ترکیبات آن با دسته عادی مختلف می‌باشد و معمولا در سایزی بزرگتر از مثال های معمول به وسیله کمپانی ها تولید می شود که ترکیبات و درصد آن ها در فهرست مواد تشکیل دهنده آمده است ؛ اما قضیه کلیدی روش تهیه و تنظیم آن می باشد ؛ هات داگ را میتوان به یک سری راه و روش متفاوت و چه بسا ابداعی تنظیم نمود که در هر کدام مختلفات کنار آن قادر است تغییرات فراوانی داشته باشد ؛ بیشترین تغییرات در اشکال هات داگ برمیگردد به گونه سس های زمینه استعمال در آن مثل سس پنیر چدار یا این که سس سالسا یا سس پستو و… . که در این فراگیری ابتدا هات داگ را آماده می نماییم و آن گاه دستور یک سس خوشمزه را برایتان قرار خواهیم اعطا کرد تا از این روش تهیه هات داگ تنوری با بی دادمیکرد خانگی غایت به کار گیری را ببرید .

نیازمندیها
: ماده
| قطعه مقدار | تعداد هات
داگ تعداد لازم کره مقدار
لازم آرد مقدار
لازم شیر مقدار
لازم پنیر
چدار مقدار لازم نمک
و ادویه مقدار لازم چه‌طور
هات داگ صحیح کنیم ؟ 1
:
در گام در آغاز بی داد می کرد را شفاف کرده و در دمای 370 جايگاه فارنتهایت یا 180 سکو سانتیگراد قرار میدهیم تا کاملا گرم شود .

سپس سوسیس را از بهترین مدل خریداری نموده و پوست آن را جدا می نماییم و سپس نظیر شکل آن را در سیخ جوجه گردان فرو می‌کنیم به طوریکه در تصویر هم مشاهده میفرمایید .

ایده
برای تهیه و تنظیم هات داگ فراگیری
شیوه تنظیم هات داگ تنوری با فر
ارشادوراهنمایی
در تنظیم غذای فست فود در خانه 2
:
در این مرحله یه خرده روغن (ترجیحا کره یا روغن زیتون) را در ظرفی نظیر نعلبکی ریخته و با آغشته کردن چاقو و زدن برش به سوسیس نظیر تصویر , عمق در هات داگ ساخت می‌کنیم که ولی سبب ساز نفوذ روغن هم میگردد و می بایست برای هر برش یک سکو شمشیر را در روغن آغشته کنیم و این فعالیت را برای تمام دور و اطراف هات داگ انجام می دهیم تا همه طرف آن چاک خورده باشد .

روش
هات داگ درست کردن فراگیری
روش تهیه هات داگ تنوری با فر
شیوه
تهیه سس مخصوص هات داگ 3
:

تجهیزات فست فود
درحال حاضر در یک قابلمه کوچک، کره را روی حرارت ملایم آب نمائید . آرد را به آن طولانی تر نمائید و حدود یک دقیقه بپزید . شیر را به طور یکجا بیشتر نمایید و نیز بزنید . مایع را تا حدی که غلیظ شود و حباب روی آن تولید شود روی شعله حرارت دهید . پنیر چدار را بیش تر فرمایید و نیز بزنید . در آخر از روی حرارت بردارید و اذن دهید خنک شود .

نحوه
تنظیم هات داگ خانگی 4
:
حالا در این مرحله تا خنک شدن سس , به سراغ ادامه تهیه و تنظیم هات داگ می‌رویم و حالا می‌توانید مقداری ادویه های منحصربه‌فرد مانند پودر فلفل یا پودر سیر و پودر نعناع و آویشن و… بر روی آن بپاشید نظیر تصویر ذیل و در آخر سوسیس را در فریاد میزد قرار دهید .

شرایط بی دادمیکرد را بر روی جوجه گردان بگذارید تا همزمان با حرارت سوسیس در درحال حاضر مدت و گردش باشد تا تمام نقاط آن به یک میزان گریل شود .

امید‌واریم از این آموزش روش تهیه و تنظیم هات داگ تنوری با بیداد میکرد خانگی غایت لذت را برده باشید .

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 2195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


درحال حاضر که با دعوا دیجیتال مارکتینگ تا حدودی آشنا شدیم بیایید یک توشه دیگر و به رخ کامل تر توصیف بازاریابی درونگرا را برای شما مطرح کنیم . برای این فعالیت از صورت تحت امداد می گیریم .

بازاریابی
درونگرا
گفتیم که بازاریابی درونگرا چهار تراز دارد . در سطح نخستین شما کلیه مخاطبان که به خیلی از آن ها قابلیت دارد با کسب و عمل شما شناخت نداشته باشند را جذب می فرمایید و به بازدید کننده تبدیل می نمایید . این سطح با ابزارهایی مثل وبلاگ، سئو و انتشار در کانال های اجتماعی فیس می گیرد . در مرحله دوم شما بایستی این بازدید کننده ها را به لید فروش تبدیل فرمایید . این سطح هم با فرم ها، صفحه ها فرود و CTA ها فیس می گیرد . سطح کلیدی بعدی این می‌باشد که شما از فی مابین این لیدها، مشتریان خویش را بدست آورید . سیستم های رئیس رابطه با مشتریان و ایمیل مارکتینگ می تواند ابزارهای این مرحله باشد . تراز نهایی هم این هست با نظرسنجی، محتوای هوشمند و چک بر شبکه های اجتماعی خویش خدماتی فراتر از انتظار مشتریان به آن ها ارائه فرمائید .

درحال حاضر دیگر ادراک می کنید که چرا به دنبال تفاوت میان دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی درونگرا هستیم . این دو فراوان نزدیک به هم هستند و در صورتیکه شخصی برای اولین بار توضیحات هر دو بخواند می گوید که این دو تماما یکسان میباشند . بله، هر دو در ابتدا یکسان به حیث می رسند؛ هر دو در جايگاه اول در فضای آنلاین چهره می دهد و هر دو تمرکزشان بر روی تولید محتوای با کیفیت در فضای دیجیتالی میباشد . پس تفاوت شان در چیست؟ بگذارید ادبیات رسمی و بازاریابی را در اینجا کنار بگذاریم بدون واسطه تفاوت این دو را به شما بگوییم . دیجیتال مارکتینگ تفاوتی در میان بازاریابی درونگرا و برونگرا قائل نمی باشد . تاکتیک های دیجیتالی برونگرا پیام تبلیغاتی بدون واسطه به تمامی افراد ممکن در فضای مجازی را در لحاظ می گیرد، سوای دقت به این که مناسب افراد هست یا این که خیر و خوبی . درحالی که بازاریابی درونگرا می گوید شما بایستی پیام خویش را در جایی که مخاطب هدف شما در آن حضور دارد نشر یابد . فرض فرمایید شما می خواهید برای رستوران یا این که فست فود خویش تبلیغاتی در فضای مجازی انجام دهید . آیا می آیید در کانالی در کانال های اجتماعی که مخاطبان آن عمده در کشورهای فرنگی معاش می کنند هزینه کنید؟ آیا شخصی حاضر می‌باشد به حافظه رستوران شما از کشوری به مملکت دیگری بیاید؟ البته که این جور تبلیغات به برندسازی منتهی می شود و مطمئنا در حالتی که روزی گردشگران به مملکت ما بیایند یکی از گزینه های صرف غذا را رستوران شما قرار می دهد . از طرف دیگر فرض نمایید شما به عبارتی تبلیغ را در کانالی قرار دهید که اعضای آن گروه اشخاصی می باشند که محل معاش آن ها در نزدیکی مکان رستوران شما می باشد . شک و تردید نداشته باشید که علاوه بر هزینه تبلیغ، سودی نیز به حساب شما بر می گردد .

تجهیزات فست فود

آیا
دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری مطلوب است؟ دیجیتال مارکتر ها می گویند بازاریابی دیجیتالی برای هر کسب و کاری و در هر صنعتی فعالیت می کند . صرف حیث اینکه شرکت شما چه چیزی می فروشد، دیجیتال مارکتینگ دربرگیرنده شناسایی شخصیت خریداران برای درک نیاز آن ها و تولید محتوای آنلاین با بها می باشد . و به این مفهوم می باشد که همه کمپانی ها، چه از نوع B2B و چه B2C می توانند از ابزار و تاکتیک های دیجتال مارکتینگ فایده مند شوند . فقط ابزار و روش استعمال از ابزارها ممکن می باشد گوناگون باشد .
به حیث شما رستوران ها چه طور می توانند از دیجیتال مارکتینگ استعمال کنند؟
در
دیجیتال مارکتینگ چقدر ارتفاع می کشد تا نتایج دیده شود؟نتایج دیجیتال مارکتینگ با دیجیتال مارکتینگ شما خیال تان سهل وآسان هست که به سرعت می توانید نتیجه فعالیت های آنلاین خود را مشاهده کنید و این سود نسبت به بازاریابی آفلاین دوچندان سرعت بالا تر می باشد . در حقیقت دلیل آن نیز بخاطر سادگی محاسبه نرخ رجوع سرمایه یا این که به عبارتی ROI می‌باشد .

در صورتیکه شما برهه زمانی معینی را برای شناسایی پرسونای مخاطبان خود صرف کنید، و همینطور تمرکز خویش را بر روی تولید محتوای مناسب و با کیفیت قرار دهید به احتمال زیاد بتوانید در عرض شش ماه اول عمل خود نتایج خیلی خیر را مشاهده فرمایید .

در صورتی‌که شما از تبلیغات مبلغی هم استفاده نمائید سرعت بالا خیس به نتیجه می رسید؛ گرچه توصیه ما این است که اینک این مسئله را کنار بگذارید و روی کار های طبیعی (رایگان) نظیر محتوای خوب، سئو و رسانه های اجتماعی تمرکز نمائید تا پیروزی های بعدی شما استوار باشد .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour
بهترین آتلیه عروس تهران، پوپک استودیو است.

بدون شک یکی از سوالات مهم عروس و دامادهای تهرانی برای برگزاری شب عروسیشان این است که کدام آتلیه، بهترین آتلیه عروس تهران است. چرا که یک آتلیه خوب با گرفتن فیلم ها و عکس های بسیار با کیفیت، می تواند نقش بسیار مهمی در ثبت خاطرات بهترین شب زندگی زوج های جوان داشته باشد. برگزاری یک شب عروسی رویایی و به یادماندنی که بهترین عکس ها و فیلم ها از آن به یاد بماند آرزوی هر دختری است که سالها منتظر آن بوده است. از این رو اگر به دنبال بهترین آتلیه عروس تهران هستید پیشنهاد ما به شما آتلیه عروس پوپک می باشد. آتلیه عروس پوپک با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات به هنگام عکاسی و فیلمبرداری از مجالس شما شادی بخش شب عروسی شما، که شبی سرشار از عشق و خوشحالی است، می باشد.

معرفی آتلیه عروس پوپک

استودیو پوپک به مدیریت آقای مجید افشار با 20 سال تجربه توانسته است، با ارائه بهترین کارها به عروس و دامادهای گل نقش مهمی در ثبت بهترین شب زندگیشان داشته باشد. استودیو پوپک با داشتن باغ و تالار عروسی و آتلیه در شمال، غرب و شرق تهران موجب شده است که شما عزیزان با در نظر گرفتن محل برگزاری مجلس عروسی خود بهترین انتخاب را داشته باشید. این مجموعه هم اکنون به عنوان یک آتلیه عروس خوب نه تنها در تهران بلکه در کل ایران شناخته شده است.

 بهترین آتلیه عروس تهران

دلایل انتخاب آتلیه عروس پوپک به عنوان بهترین آتلیه عروس تهران

  • تمام پرسنل آتلیه عروس پوپک علاوه بر جوان بودن، افرادی حرفه ای و متخصص در زمینه عکاسی و فیلمبرداری عروسی هستند که تحصیلات دانشگاهی مربوط به رشته خود را گذرانده اند.
  • فضای بسیار زیبای باغ و آتلیه پوپک با دکوراسیون بسیار شکیل مورد پسند تمام زوج های جوان می باشد.
  • استفاده از بهترین و به روز ترین تجهیزات و سیستم ها برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی و نورپردازی های جذاب و دیدنی
  • روتوش حرفه ای عکس های مراسم شما
  • میکس و مونتاژ بسیار عالی
  • ارائه بهترین ژست ها برای عروس و داماد توسط پرسنل صبور استودیو به هنگام عکسبرداری
  • انتخاب بهترین پس زمینه ها برای عکس های شما
  • کلیه امور مربوط به باغ و آتلیه توسط بانوان متخصص و مقید به بهترین شکل انجام میپذیرد.
  • این آتلیه توانایی ارائه کارهای مختلف از قبیل، کلیپ، اسپرت، مجلس عروسی، سوارکاری، کویر، کوهستان و… را دارد
  • مهمترین ویژگی آتلیه پوپک ارائه کارها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

اینا تنها موارد کمی از تواناییهای این آتلیه عروس می باشد، از این رو به عنوان بهترین آتلیه عروس تهران شناخته شده است. پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید بهترین و باشکوه ترین مجلس عروسی را داشته باشید، حتما سری به این آتلیه بزنید و نمونه کارهای بسیار باکیفیت و زیبای آن را از نزدیک ببینید. آتلیه عروس پوپک با پرسنل مهربان و پرانرژی خود همیشه آماده خدمت رسانی به شما زوج های جوان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


از‌ آنجایی که همیشه سخن از عصرانه میشود اما کسی از ان بعنوان یک وعده یا میان‌وعده به کارگیری نمی کند ما هم خوا‌نندگان رابا این وعده نسبتا اساسی آشنا می کنیم . جالب می باشد بدانید که در برخی از میهن هاي‌‌‌ اروپایی مغازه‌هایي وجوددارد که خاص فروش عصرانه می‌باشند . پس با ما یار شوید .

راه اندازي فست فود
عصرانه
یک لذت بی بهانه
نگویید که هیچ وقت لذت خوردن عصرانه را تجربه نکرده اید . نگویید که هیچ وقت از دل ضعفه هاي‌‌‌ دوره گاهی و خستگی کاری و تهی شدن انرژی دراین هنگام از روز به یک عصرانه مفصل پناه نبرده اید . تا بوده برهمین منوال بوده .


این عصرانه دوست داشتنی دقیقا مواقعی به داد می‌رسد که فریاد اعتراض شکم گرسنه آبروی انسان را پیش دوست و آشنا پیکار و اما آن قدر به جا می‌باشد که به اسانی می بضاعت و توان آنگاه از خوردن یک وعده عصرانه صحیح و حسابی عطای شام شبانه رابه لقایش اعطا کرد و اتفاقا شکم سیر نیز خوابید . همه ی ی ی ی ی این‌ها یک طرف می باشد و لزوم میل کردن عصرانه به خصوص برای افراد میانسال و اما سالمند در طرف دیگر .

بررسی‌هاي‌‌‌ پزشکان نشان داده اشخاص سالمندی که به میزان کافی دربین وعده مصرف می‌نمایند در عین اکنون که در معرض تغذیه ناسالم و کاهش وزن قراردارند البته کالری کافی رابه بدنشان میرسانند بنابر این انرژی واجب رابه دست میاورند و از شر خستگی‌هاي‌‌‌ زود هنگام ناشی از بالا رفتن سن در امان می مانند .


پزشکان بطور کلی تناول کردن عصرانه را یک اخلاق و رفتار غذایی درست میدانند گرچه در عین درحال حاضر سفارش می نمایند می بایست ذیل هر قوانینی از خوردنی‌هاي‌‌‌ فاقد مواد مغذی و پرکالری جلوگیري کرد .


با این اوصاف در صورتی‌که شما بخشی از ان جور افرادی هستید که تا به هم اکنون خیلی به عصرانه بهایی نمی‌داده‌اید خوب تر می‌باشد رویه‌تان را عوض فرمائید .


اول این که یک وعده عصرگاهی بهانه‌اي میباشد برای بدور هم توده شدن هر چه اکثر خانواده دوم نیز اینکه تعطیلات عید در پیش می باشد و صد رد صد پیش می آید که زمان هنگام از شدت پریشانی کلافه گردید پس چه خوبتر که با یک عصرانه زمان ها را بگذرانید و به پیمان دارای شهرت به دور هم باشید .


از ما اعلام کردن بود … با پیشنهاد چند وعده عصرانه اشتها برانگیز .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


چي
واجب دارم؟
فيله
ماهي: 300 گرم، چرخ شده گردید
تازه: 3 قاشق غذاخوری، خرد شده شيرخشك:
2 قاشق غذاخوری تخم‌مرغ:
یک عدد سس
خردل: 2 قاشق غذاخوری آرد
سوخاري: 3 قاشق غذاخوری آبلیموی
تازه: یک قاشق غذاخوری نمك
و فلفل: به ميزان لازم وكيوم
سوسيس: یک متر در 5 سانتی‌متر قيف
يكبار مصرف: یک عدد
چطور
بپزم؟

تجهیزات فست فود
1- تمام مواد را عالی مخلوط كرده و نیز مي‏زنيم .

2- از مواد تهيه گردیده در قيف يكبارمصرف ريخته، راز قيف را بريده درون وكيوم كرده و با چسب نواري اتصال اين دو را محكم مي‏كنيم .

3- قيف را فشار داده تا مواد داخل وكيوم شود، سر و ته وكيوم را گره زده 10 سانت 10 سانت انقطاع كرده با نخ محكم گره مي‏زنيم . مقدار سوسيس به دلخواه خودتان باشد .

4- سوسيس‌ها را به مدت 15دقيقه در آب در هم اکنون جوش قرار داده آن‌گاه درآورده، وكيوم را قطع كرده، سوسيس‌هاي نيم‌پز را داخل روغن سرخ مي‏كنيم .

فوت كوزه‌گري: به‌جاي آبليمو ‏مي‏توان از يك قاشق سركه به کارگیری كرد و مي‏توان دو قاشق غذاخوري پيازچه ريز شده نیز استفاده كرد .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

فلفل دلمه ای یک عدد از کم کالری‌ ترین سبزی‌ ها بوده و شایسته ترین گزینه برای لاغر شدن هست .
درهر ۱۰۰ گرم فلفل دلمه ای ۱۵ کالری انرژی یافت می شود بدین ترتیب این سبزی فیبر متعددی داشته و در کنار بقیه سبزی‌ ها می ‌توان از فلفل دلمه‌ای در رژیم‌ های لاغری به کارگیری کرد .
پژوهش ها نشان داده که ویتامین C و بتاکاروتن زیاد این سبزی (البته در‌صورتی‌که نو میل شود) می‌تواند از بروز اکثری سرطان‌ ها پرهیز کند، زیرا این دو ماده مغذی بخشی از آنتی اکسیدان‌های قدرتمند می باشند .

راه اندازي فست فود
فلفل به علت داشتن مقایر زیادی ویتامین C ، یک عدد از داروهای عالی آنفولانزا است، طوری که مصرف منظم آن در برنامه غذایی، نیز شدت و هم طول بازه زمانی سرماخوردگی را کاهش می‌ دهد .
وردن ۵۰ گرم فلفل دلمه‌ای (یک ‌سوم از یک فلفل متوسط) می‌ تواند تمام نیاز یک فرد بزرگسال به‌ ویتامین C را برطرف نماید . اما بایستی بگویم که ویتامین C در اثر حرارت بلافاصله از در بین می رود، بدین ترتیب تا جایی که ممکن است فلفل را به فیس نو و ناپخته میل کنید .
چشم‌ها بیش از سایر بافت‌های بدن از فلفل دلمه‌ای (مخصوصا از مدل قرمز) فیض می ‌برند .
چون به عبارتی ماده‌ ی مو جود در هویج که به تقویت چشم ها کمک می کند، به اندازه متعددی در فلفل دلمه ‌ای قرمز هم وجود داراست . این ماده “بتاکاروتن” نام داراست . بتاکاروتن ، پیش ساز ویتامین A در تن می باشد .
فلفل دلمه ‌ای حاوی اسید فولیک نیز می‌باشد . این ویتامین از گرفتگی رگ‌ ها و بروز بیماری های قلبی به‌ خصوص در بیماران دیابتی جلوگیری می کند .
فیبر موجود در فلفل دلمه ای می ‌تواند کلسترول خون را که عامل دیگری برای ابتلا به یورش قلبی و سکته است، کاهش دهد .
فلفل مرغوب باید سفت، آبدار و کاملاً ترد باشد . به علاوه، رنگ درخشان و روشن آن را نیز از خاطره نبرید . بهتر است فلفل را بیش از ۱۲ روز در سردخانه نگه ندارید، لذا عملکرد نمایید هر بار تعداد کمی فلفل بخرید تا زود مصرف شود .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

غذای خوشمزه و آسون و بسیار پر طرفدار ، حال اگه دردسراش کمتر باشه که برای آشپز هم خیلی بهتره ، خط مش معمول و رول لازانیا رو پیش از این داشتیم و حال اینبار سوای جوشوندن لازانیا درستش می کنیم باشد تا رستگار شویم و خیلی آسونتر لازانیا رو تو سفره میل نمائید .

 

مواد
اضطراری : لازانیا
نیمه آماده یک بسته بزرگ راگوی
گوشت یا این که گوشت چرخ گردیده ۲۰۰ گرم پنیر
موتزارلا ۲۰۰ گرم آویشن
و فلفل شیر
یکسری قاشق


مواد
ضروری سس بشامل یا سس سفید : شیر
۴پیمانه آرد
۴ قاشق کره
۸۰ گرم پیاز
کوچک ۱عدد میخک
۳ عدد برگ
عطر یک عدد نمک
فلفل جوزهندی
آویشن


نحوه
تنظیم : اولیه راگوی گوشت و سس بشامل رو مهیا می‌کنیم ولی هر دو رو پاره ای راحت برمیداریم .

 راه اندازي فست فود

اول سس سپید رو فراهم می کنیم ، پیاز رو پوست می گیریم و با میخک برگ رایحه رو به پیاز وصل می کنیم و پیاز رو داخل شیر میندازیم .
ظرف
شیر رو روی حرارت اندک می گذاریم تا هم طعم ی پیاز و برگ بو و میخک به شیر برود و هم شیر بجوشد! کره
رو توی تابه ریخته و آب که شد آرد رو بیش تر می کنیم ، مقداری تفت می دهیم و بوی خامی آرد که رفت شیر رو کم کم بیشتر می‌کنیم و سریع هم میزنیم ، رنگ آرد اصلا عوض نشه تا سس سفید داشته باشیم نه زرد! نمک
و فلفل و آویشن و پاره ای جوز هندی اضافه می کنیم و سس وقتی به غلظت رسید از روی حرارت برمیداریم و روی سطحش نایلون میکشیم تا شیوه نبندد!


در
تابه ای کوچک ۲قاشق روغن ریخته و قارچ رو بیش تر می‌کنیم و روی حرارت بالا سرخ می کنیم! برای سس گوشت و قارچ ، پیاز رو ریز میکنیم یه خرده که سبک شد گوشت رو طولانی تر می کنیم و سرخ که شد سیر رنده گردیده رو اضافه می نماییم و مقداری بعد رب گوجه و سس فلفل و ادویه و نمک و آویشن رو اضافه می کنیم ، قارچ سرخ شده رو ادغام می‌کنیم و از روی حرارت برمیداریم .
داد میزد رو روی ۱۸۰ سکو می گذاریم .
برای مهیا کردن لازانیا ظرف ترجیحا مستطیل رو برداشته و کف ظرف رو یه خرده سس سفید میمالیم .
ظرف
بیداد می کرد رو با روغن زیتون چرب می کنیم و یک سطر صفحه ی لازانیای خشک میچینیم
شیوه
تهيه لازانيا با سس سفيد روش
تهيه لازانيا با سس سفيد
راه و روش یک لایه سس گوشتی رو میریزیم .

سس
لازانیا سس
لازانیا
روی سس گوشتی سس سپید میریزیم و خیلی کم پنیر میریزیم .

روش
تهیه و تنظیم سس لازانیا
مجدد
یک لایه لازانیا میچینیمو
سس
بشامل لازانیا
تمام لایه ها رو میچینیم تا تموم بشه ، اتمام عمل سس گوشتی رو میریزیم و خط مش سس سپید رو کامل پخش میکنیم .

روش
تهیه و تنظیم راگو با گوشت چرخ کرده
تمام پنیر رو روی لازانیا پخش میکنیم ، در بین لایه ها از یه خرده آویشن به کار گیری می کنیم .

پخت
لازانیا فارغ از فر
برای پخت بهتر از محیط ظرف چندین قاشق شیر میریزیم ، زیاد نمیریزیم زیرا توی بی داد می کرد شیر میجوشه و بالا میاد پس دوچندان نریزین ، این سبب ساز پخت خوبتر میشه .

طریق
تنظیم لازانیا در مایکروفر
لازانیا رو توی بی دادمیکرد که روی ۱۸۰ رتبه گرم کردیم میذاریم تا کاملا آزمایش بشه و بپزه احتمالا برای ۵۰ دقیقه بستگی به گرمای فریاد میزد داره .
از
داد میزد درمیاریم و آن گاه از ۱۰ دقیقه برش میدیم و سرو میکنیم
روش
تهیه و تنظیم لازانیا در مایکروفر
نکاتی
برای درست کردن لازانیا : ۱ . در حالتی که می خواهید ورق های لازانیا در حین جوشاندن در آب به نیز نچسبند ، کمی روغن و نمک درون آب جوش بریزید .
۲ . هنگام جوشاندن لازانیا در قابلمه ورق ها را به امداد یک قاشق چوبی یا این که کفگیر به آرامی جنبش دهید تا به نیز نچسبند .
۳ . هنگامی که می خواهید ورق های لازانیا را آبکشی نمایید مطلقا آب سرد روی آن‌ها بریزید ، این عمل سبب ساز می شود حرارت باطن ورق های لازانیا اندک شود و در حین پخت ، ورق ها خمیر نشوند .
۴ . برای اینکه بعد از آن از آبکشی ، ورق ها به هم نچسبند ، آنها را یا این که روی حاشیه آبکش فلزی آویزان نمائید یا این که یک حوله منزه پهن نمایید و ورق ها را روی حوله قرار دهید ، این عمل سبب می شود ورق ها هنگام استعمال به ظرف نچسبیده و خرد نشود .
۵ . در صورتیکه می خواهید لازانیای شما رژیمی باشد ، هنگام مهیا کردن لایه های لازانیا ، به جای این که در هر لایه ، پنیر بریزید ، در مرحله انتها فقط روی مواد پاره ای پنیر بریزید ، از پنیرهای رژیمی هم می توانید به کارگیری کنید .
۶ . برای این که ورق های لازانیا آن‌گاه از پختن به ظرف نچسبد و به راحتی جدا شود ، کف ظرف و دیواره های آن را با مقداری روغن چرب نمائید .
۷ . در امر کلیدی لازانیا از گوشت چرخ کرده برای تهیه و تنظیم مواد درون آن به کار گیری می شود اما برای تنوع در طعم لازانیا ، می توانید آن را با مواد متفاوت صحیح نمائید .
۸ . خوب تر هست ترتیب قرار گرفتن ورق های لازانیا در ظرف به رخ حصیری باشد ، یعنی یک لایه ورق های لازانیا را به رخ عمودی داخل ظرف قرار داده و سپس از قرار دادن مواد روی آن ، لایه بعدی را به فیس افقی روی مواد قرار دهید ، این عمل سبب ساز می شود مواد از لابه‌لا به لای ورق ها نریزد .
۹ . معمولا در بسته بندی های لازانیا یک یا دو بسته کوچک ادویه های مخصوص لازانیا قرار دارااست ، این ادویه جات را می توانید در مرحله پایان روی مواد بریزید ، در رخ رغبت می توانید از ادویه جات قضیه عشق تان مثل چاشنی کاری یا این که ادویه های دیگر استفاده فرمایید .

 

سس
لازانیا سسی که برای لازانیا استفاده می شود دو دسته است : سس سفید و سس قرمز رنگ .
برای هر جور لازانیایی که فراهم می شود یک سس کافی می باشد . بسته به دسته ذائقه و موادی که در لازانیا به کار گیری می کنید می توانید سس را انتخاب نمائید .
برای تهیه و تنظیم سس سپید از کره ، آرد ، شیر و در صورت تمایل یه خرده خامه استعمال می شود که با ترکیب کردن و قرار دادن آنها روی حرارت ، سس سپید لازانیا مهیا می شود .
برای سس قرمز رنگ از رب گوجه خارجی ، سیر رنده شده ، مقداری سبزی معطر کم آب ، آب و در چهره رغبت گوجه خارجی رنده گردیده استفاده می شود . این سس هم روی حرارت درست می شود .
به طور کل ، لازانیا امر پخت مشقت بار و پیچیده ای ندارد .
معمولا آن را با هر موادی که در دسترس می‌باشد می توانایی درست کرد ، کافی میباشد یک بسته لازانیا و یه خرده پنیر تهیه نمائید ، بقیه مواد در یخچال و یخچال فریزر موجود است!


سوال : ﻳﻌﻨﻲ ﻛﺎﻣﻞ ﻣﻴﭙﺰﻩ ؟ ﺣﺘﻤﺎ اﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﻴﻜﻨﻢ .
جواب : ﭼﺮا ﻧﭙﺰﻩ ﻧﻮﺵ ﺟﺎﻥ .

 

سوال
: نظر شخصیتون راجع به این مدل پخت چیه ؟ به نظرتون لازانیا آبکش شده بهتره یا کم آب ؟؟ پاسخ : اﻳﻦ ﺑﺮﺵ ﺧﻮﺏ و ﺗﻨﻮﺭﻱ ﺗﺮﻱ ﺩاﺭﻩ اﻣﺎ اﮔﻪ ﺧﻴﻠﻲ ﻧﺮﻡ میخوای نیم ﺳﺎﻋﺖ اﻭﻝ ﺭﻭﺷﻮ ﺑﭙﻮﺷﻮﻥ .

نحوه
تنظیم لازانیا
لازانیای خوشمزه و ترد با برشی تمیز خواهیم داشت .
به این روش لایه های لازانیا بی نقص مشخص و معلوم هشت و کمی ترد تر میشه .
به به دهنم آب به زمین خورد .
لازانیا پزون خوش بگذره .



:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد