نوشته شده توسط : alipour


کاوش
برای یک عمل در کانادا چند موتور جستجوی آنلاین برای مرور پست های کاری و پیدا کردن کار در کانادا وجود دارااست .

با اهمیت است که توجه داشته باشید که یافتن فعالیت می تواند بازه زمانی بگذارد، بنابراین فراهم باشید که از حیث مالی خود در حالی که به دنبال استخدام هستید، فراهم باشید .

مهاجرت به کانادا

مشکلی در پیدا کردن کار وجود دارد؟ تجربه فعالیت کانادا را از نحوه داوطلب شدن به دست آورید! داوطلب شدن یک شیوه خوب برای کمپانی در اجتماع تازه شماست و تجربه عمل در اداره های کانادا را به دست آورید . فرصت های داوطلبانه از نحوه عمده مرکزها اجتماعی یا این که روزنامه های محلی شما قابل دسترسی می باشد .

مالیات
در مانیتوبا در یک سری روز اول پس از ورود به مانیتوبا، باید یک اکانت کاربری را در یک بانک محلی یا موسسه مالی باز نمایید . خزانه های دوستداشتنی در کانادا عبارتند از: HSBC، خزانه اسکاتیا، بانک سلطنتی کانادا (RBC)، بانک مونترال (BMO)، TD Canada Trust، بانک مرکزی امپریال کانادا (CIBC)، بانک ملی کانادا و خزانه Desjardins . با جستجو در وب می توانید اطلاعات تماس را برای این خزانه ها پیدا کنید، یا به سادگی به یک شاخه محلی بروید و اطلاعات را بخواهید .

برای امداد به شما برای قرار ملاقات با یک مشاور مالی در موسسه بانکی که می تواند به شما در سازماندهی امور مالی خویش در کانادا امداد کند، اطلاعاتی را در موضوع تامین مالی خانه و اتومبیل خریداری می کند، به شما در مورد پرداخت هزینه تحصیلات خود و خانواده تان یاری می کند . اعضا، و دادن مشورت در مسئله آماده سازی برای بازنشستگی شما .

موسسه حقوقی پاد

اصلی می‌باشد که بدانید: پول کانادا از سنت و دلار ساخته گردیده میباشد . در 1 دلار کانادا 100 سنت وجود دارااست . ارز در حروف سکه و صورتحساب یا پول کاغذی یافت می شود .
بخش ها به رخ تحت هستند:
سکه های 1 سنت (0 .01 دلار) به نام "پنی" - توجه: این پنی دیگر در معاملات تجاری به کارگیری نمی شود .
سکه های 5 سنت (0 .05
دلار) به اسم "نیکل" سکه
های 10 سنت (10 دلار) به نام "سکه" سکه های 25 سنت (0 .25
دلار) به اسم "سه ماهه" سکه های یک دلار ($ 1 .00)
به نام "loonie" برای لوئیس کانادایی در سکه سکه های دو دلار ($ 2 .00)
به معنای "دوون" نامیده می شود، چون معادل دو لوئیس می باشد و لوایح پنج دلار (5 .00 دلار)، روستا دلار (10 .00 دلار)، بیست دلار (20 .00 دلار)، پنجاه دلار (50 .00 دلار) و یک صد دلار (100 دلار) .

شایع ترین منش معاملات پول نقد، چک، بدهکاری کارت های بانکی، و کارت های اعتباری .

در صورتیکه فرزندان زیر 18 سال دارید، ممکن می باشد واجد موقعیت دریافت مزایای مالیاتی بچه کانادا باشید .

یادگرفتن
و پرورش و یادگرفتن در مانیتوبا کودکان تحت 16 سال باید برای مکتب تصویب نام کنند . آموزش و پرورش معمولا در سن چهار یا پنج سالگی آغاز می شود . اکثر خردسالان در مکتب ماندند تا زمانی که متوسطه را به پایان رسانند، عموما در سن 18 سالگی .

سیستم مکتب دولتی کانادایی از سوی دولت تأمین می شود، به این معنا که دانشجو ها هزینه های علم آموزی ندارند . این به طور کلی به دو سطح، ابتدایی و ثانویه تقسیم می شود . فراگیری و رویش پس از متوسطه، نظیر کالج یا دانشگاه، صرفا تا حدی به وسیله دولت تامین می شود که نیاز به علم آموزی دانشجویان داراست . برخی از ولسوالی ها یا این که مدرسه ها محرمانه ممکن است سطوح متفاوت کلاس خود را سازماندهی کنند، هر چندین استانداردهای آموزشی توسط دولت استانی تنظیم می شوند .

سال تحصیلی برای تمام سطح های تحصیلی در ماه سپتامبر ابتدا می شود و از روش ماه ژوئن برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه و تا آوریل برای دانشجو یان دانش گاه و دانشجو ها اجرا می شود . تعطیلات استاندارد دربرگیرنده تعطیلات سال نو میلادی و سال نو در ماه دسامبر و ژانویه و تعطیلات فصل بهار در مارس یا این که آوریل هست . علاوه بر این، علم آموزان حق تعطیلات مذهبی را دارند . برای اطلاعات در قضیه تصویب نام با مدرسه مدرسه های محلی در محله خود تماس بگیرید .

دریافت کردن
مجوز راننده در مانیتوبا در صورتی‌که شما در اکنون اجاره دادن، اجاره دادن یا خرید یک ماشین هستید، بایستی یک گواهینامه رانندگی قانونی مانیتوبا داشته باشید .

برای کسب مجوز قانونی و بیمه رسمی Manitoba، به اسم Autopac، می بایست با بیمه عمومی Manitoba (MPI) تماس بگیرید .

توجه: هر وسیله نقلیه و راننده بایستی دارنده بیمه باشد . پیشین از رانندگی با بیمه کننده محلی تماس بگیرید تا بیمه گردید .

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

برنامه
هجرت ۲۰۱۹ برنامه
آزمایشی مسافرت اقیانوس اطلس برنامه
تجاری حرفه ای فدرال برنامه
فعالیت ماهر فدرال کلاس
تجربه کانادایی برنامه
های نامزدی استان ۶۱،۰۰۰ براین اساس ۲۰۱۹ آغاز خیر خواهد بود و پیش بینی گردیده است که EV کمتر از هر دو هفته کمتر می شود .

کانادا
اهداف مهاجرت را ارتقاء داده است این برنامه های اقتصادی فدرال، اهداف مهاجرت خویش را از ۷۵،۹۰۰ در سال ۲۰۱۸ به ۸۳،۴۰۰ افزایش داده می باشد .
این برای شما چیست؟ چرا این اقبال بیشتری برای به چنگ آوردن ITA دارد؟
در نقطه نهایی سال ۲۰۱۸، مهاجرین، پناهندگان و شهروندی کانادا هر ساله از هر نوبت تا نوامبر تا دسامبر، ۳۹۰۰ مهاجر را دعوت می کنند . با اعتنا به افزایش تقاضا برای کارگران ماهر، می توانید از ۲۰۱۹ انتظار داشته باشید که این الگوی مشابه را دنبال کنید .

موسسه حقوقی پاد

چه بسا
تعداد نامزدهای استان (PNs) از ۲۰۱۰۰ تا ۵۵۰۰ به ۲۰۱۰۰ ارتقاء یافته تا ۶۱ هزار نفر در سال ۲۰۱۹!
کمترین
امتیاز CRS در این سال؟ در صورتی‌که شما از فرایند هایی که هر ساله IRCC پیروی می کنید، پیروی کنید، بایستی بدانید که نمره CRS که شما باید اعمال کنید، کاهش خواهد یافت، به این عامل که کانادا قصد داراست تا سال ۲۰۱۹ به هدف ها جدید هجرت دست یابد .

در نهایی ایزو در ماه دسامبر، نمره CRS موضوع نیاز برای دریافت ITA به زیر ترین نمره از ۴۳۹ در سال ۲۰۱۸ رسیده هست .

به طور کلی، CRS موضوع نیاز برای درخواست EE در محدوده ۴۴۰ تا ۴۴۵ برای بیشتر تساوی ها بود . بدین ترتیب در‌صورتی‌که در میان این اعداد در میان نمره شما بخت دریافت ITA برای درخواست اقامت دایم در کانادا دارید .

بیومتریک
در اکنون حاضر برای بیشتر درخواست کنندگان ناخواسته است از آخرها ماه دسامبر، کانادا اعلام کرده می‌باشد که بیومتریک برای تقریبا تمام متقاضیانی که مایل به درخواست اقامت دایم در این سال هستند، تحمیلی خواهد بود .

در صورتی که از Biometrics شنیده اید، این یک سیستم امنیتی نو می‌باشد که از شناسایی صورت و نام‌و‌نشان اثر انگشت برای خودداری از موارد تقلب و سرقت نام‌و‌نشان مسافرت به کارگیری می کند .

نگران نباش بیومتریک بسیار بی آلایش هست برای درخواست و شما یک آدرس اینترنتی از IRCC با دستورالعمل های ظریف در مسئله کجا و به چه شکل به درخواست دریافت خواهید کرد . تنها مطمئن شوید که Biometrics خود را ظرف ۳۰ روز پس از دریافت دستورالعمل خود را بدون نقص نمائید .

 



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


5
Things You Should Do Before Moving To Canada گذشته از کنار گذاشتن مرزوبوم خود و مهاجرت به کانادا، چیزهای متعددی در ذهن دارید . این کلیدی میباشد که فهم و شعور کنیم که کانادا کشور دیگری هست و راه معاش از نظر آب و هوا، فرهنگ، شغل و غیره تماما گوناگون هست . در این مطلب ما 5 کاری که می بایست گذشته از رفتن به کانادا انجام دهید را به شما متذکر می شویم .

وقتی که به کشور دیگری سفر می کنید، انتظارات جدیدی را با محفظه نو تولید می کنید، به خصوص در مسئله کانادا . کانادا به آسانی افراد را چیره می کند و خرسند با جاه طلبی و دارای تعهد برای وصال به اهدافشان در زندگی پر می شود .

روز جاری ما پنج موضوع کلیدی از چیزهایی را که قبل از این‌که شما را به عنوان یک اقامت دایم در کانادا معاش می کنیم، برنامه ریزی کنید .

بیمه
ی درمانی کانادا درست قبلی از اینکه شما را به کانادا برسانید، باید بیمه درمانی فردی یا این که خانوادگی خویش را برای پوشش دادن به شما یا این که هر مورد از اعضای خانواده یاور خود برای سه ماه اولیه تا زمانیکه برنامه رسمی خدمات طبی موءثر واقع شود و بتوانید از تمام مزایای برنامه لذت ببرید برای پوشش کامل - در کانادا بسیاری از هزینه های پزشکی در برنامه های پزشکی منظم تحت پوشش هر اقامت دایم یا این که شهروند مستمر واجد موقعیت هست .


5
Things You Should Do Before Moving To Canada اکانت
بانکی پس از فرود در کانادا شما می توانید برای یک اکانت بانکی درخواست بدهید . حساب های بانکی در کانادا تنها در صورتی قابلیت و امکان پذیر می‌باشد که متقاضی کلیدی در حالا حاضر جواز اقامت دایم کانادا / قبول دانشجو / شهروندی کانادا را داشته باشد . این بدان مفهوم است که باز کردن اکانت بانکی خود در کانادا فقط پس از این‌که شما به طور ایمن به مرزوبوم وارد می شوید، انجام می شود . همینطور پیشنهاد می شود تا وقتی که یک اکانت بانکی دارای اعتبار و کارت اعتباری / اعتباری در دست داشته باشید، بایستی از اکانت های سابق خود نگه دارید چون بسیاری از خدمات حساس در کانادا نیاز به حضور مستمر بدهی / کارت اعتباری دارا‌هستند .

موسسه حقوقی پاد

ارز
خارجی به شدت پیشنهاد می شود که از یک ارائه دهنده خدمات ارز فرنگی رشته ای برای انتقال پول خویش به کانادا استعمال نمایید . در صورتی‌که چه تمام خزانه ها در کانادا و در منزل شما، مملکت می توانند این عمل را برای شما انجام دهند، ارائه دهنده سرویس رشته ای ارز خارجی سرویس ها توسعه یافته تر ارائه می دهد و می تواند شما را با نرخ های خوبتر و قیمت برای پول خویش به ارمغان بیاورد . در چهره تغییر تحول اندازه حجم زیاد، تفاوت های کوچک در نرخ می تواند تفاوت متعددی را نسبت به میزان دارایی ای که در کانادا دریافت می فرمائید داشته باشد .

مدرسه
کودکان برای کودکان سن مدرسه، بایستی پیشین از ورود به کانادا، مدارک تحصیلی، مدارک تحصیلی و خلاصه دوره خود را از مدرسه ها پیشین خویش سازماندهی کنید . این به مشاوران مدرسه کانادایی کمک خواهد کرد تا تحصیلات و دستاوردهای پیشین خویش را ارزیابی کنند و از شیوه آن آنان را به کلاس خاصی اختصاص دهند . همچنین مضاعف اصلی می باشد که قبل از ورود به کانادا برای تعدادی مدرسه برای صرفه جویی در زمان ارزشمند قبول در هر موسسه آموزشی، زیاد دارای اهمیت میباشد .

خرید
و یا این که اجاره ملک در صورتی‌که قصد دارید یک ملک را به زودی پس از ورود خویش به کانادا بفروشید یا این که آنرا اجاره دهید، دوچندان پیشنهاد میگردد گذشته از ورود به کانادا از سرویس ها بروکر وام استعمال نمائید . کارگزار وام مسکن می تواند به شما مشورت کردن حرفه ای ارائه دهد و شایسته ترین معاملات جان دار در بازار کانادا را پیدا نماید . با انجام این کار به طور پیش می توانید یک ایده واقع بینانه از آنچه که می توانید بپردازید را بدست آورید و ولی به جای خود به جای اقامت در یک هتل باشید .

مهمترین چیز در هنگام فراهم سازی مهاجرت به کانادا، برهه زمانی بندی و اثربخشی است . اطمینان حاصل فرمائید که تمامی چیز را که حتمی دارید گذشته از انجام آن به خیر و خوبی انجام دهید را ادراک نمایید و تمامی مهلت های حتمی برای اخذ هر عنصر را به موقع بدانید .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


بر اساس تصمیم دولت که در تاریخ ۲۹ جون ۲۰۱۲ منتشر گردید، وزارت هجرت کبک دریافت درخواستهای مهاجرت به کانادا از روشهای تجاری را تا تاریخ ۳۱ مارچ ۲۰۱۳ متوقف کرد .برنامه خوداشتغالی كبك به دنبال جذب متقاضیانی میباشد که قصد و بضاعت و توان ایجاد کار برای خودشان باشند . اشخاص خوداشتغال بایستی درارتباط با رشته خود تجربه اضطراری را داشته باشند .
متقاضی ها بایستی موقعیت زیر را داشته باشند:
دست‌کم
سرمایه خالص ۱۰۰٫۰۰۰ دلار كانادا كه به فیس رسمی به دست آمده باشد;
و دست‌کم دو سال تجربه به عنوان فرد خوداشتغال در رشته و تجارتی که قصد رویه اندازی در کبک دارند،یک درخواست کننده مجرد حداقل می بایست ۳۸ امتیاز بدست بیاورد .

درخواست کننده متاهل می بایست دست‌کم ۴۵ امتیاز دریافت کند . تا ۶ امتیاز هم در بازه مذاکره بر شالوده فاکتورهای مربوط به قابلیت تطابق فرد به اواعطا می‌گردد . با در حیث دریافت کردن این امتیاز درخواست کننده مجرد می بایست ۴۴ و درخواست کننده متاهل می بایست ۵۱ امتیاز برای قبولی بدست بیاورد .

موسسه حقوقی مهاجرتی پاد

معیار
گزینش امتیازات تحصیلات حداکثر
۱۲ امتیاز سابقه
کار حداکثر۱۶ امتیاز سن حداکثر
۱۰ امتیاز علم
زبان حداکثر ۲۲ امتیاز زندگی
و داشتن بستگان در کبک حداکثر ۸ امتیاز مشخصات
همسر حداکثر ۱۲ امتیاز خودکفایی
مالی حداکثر ۱ امتیاز امتیاز
قبولی اولیه برای اشخاص مجرد ۳۸ امتیاز امتیاز
قبولی اولیه برای متاهلین ۴۵ امتیاز قابلیت و امکان
انطباق حداکثر ۶ امتیاز منابع
مالی حداکثر ۶ امتیاز امتیاز
قبولی برای اشخاص مجرد ۴۴ امتیاز امتیاز
قبولی برای متاهلین ۵۱ امتیاز علاوه بر شرایط فوق درخواست كنندگانی که گزینش می شوند می بایست آزمایشات تندرست پزشكی و امنیتی را به عنوان بخشیاز فرآیند درخواست مهاجرت كانادا از راز بگذرانند .



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()