کاوش برای یک عمل در کانادا
نوشته شده توسط : alipour


کاوش
برای یک عمل در کانادا چند موتور جستجوی آنلاین برای مرور پست های کاری و پیدا کردن کار در کانادا وجود دارااست .

با اهمیت است که توجه داشته باشید که یافتن فعالیت می تواند بازه زمانی بگذارد، بنابراین فراهم باشید که از حیث مالی خود در حالی که به دنبال استخدام هستید، فراهم باشید .

مهاجرت به کانادا

مشکلی در پیدا کردن کار وجود دارد؟ تجربه فعالیت کانادا را از نحوه داوطلب شدن به دست آورید! داوطلب شدن یک شیوه خوب برای کمپانی در اجتماع تازه شماست و تجربه عمل در اداره های کانادا را به دست آورید . فرصت های داوطلبانه از نحوه عمده مرکزها اجتماعی یا این که روزنامه های محلی شما قابل دسترسی می باشد .

مالیات
در مانیتوبا در یک سری روز اول پس از ورود به مانیتوبا، باید یک اکانت کاربری را در یک بانک محلی یا موسسه مالی باز نمایید . خزانه های دوستداشتنی در کانادا عبارتند از: HSBC، خزانه اسکاتیا، بانک سلطنتی کانادا (RBC)، بانک مونترال (BMO)، TD Canada Trust، بانک مرکزی امپریال کانادا (CIBC)، بانک ملی کانادا و خزانه Desjardins . با جستجو در وب می توانید اطلاعات تماس را برای این خزانه ها پیدا کنید، یا به سادگی به یک شاخه محلی بروید و اطلاعات را بخواهید .

برای امداد به شما برای قرار ملاقات با یک مشاور مالی در موسسه بانکی که می تواند به شما در سازماندهی امور مالی خویش در کانادا امداد کند، اطلاعاتی را در موضوع تامین مالی خانه و اتومبیل خریداری می کند، به شما در مورد پرداخت هزینه تحصیلات خود و خانواده تان یاری می کند . اعضا، و دادن مشورت در مسئله آماده سازی برای بازنشستگی شما .

موسسه حقوقی پاد

اصلی می‌باشد که بدانید: پول کانادا از سنت و دلار ساخته گردیده میباشد . در 1 دلار کانادا 100 سنت وجود دارااست . ارز در حروف سکه و صورتحساب یا پول کاغذی یافت می شود .
بخش ها به رخ تحت هستند:
سکه های 1 سنت (0 .01 دلار) به نام "پنی" - توجه: این پنی دیگر در معاملات تجاری به کارگیری نمی شود .
سکه های 5 سنت (0 .05
دلار) به اسم "نیکل" سکه
های 10 سنت (10 دلار) به نام "سکه" سکه های 25 سنت (0 .25
دلار) به اسم "سه ماهه" سکه های یک دلار ($ 1 .00)
به نام "loonie" برای لوئیس کانادایی در سکه سکه های دو دلار ($ 2 .00)
به معنای "دوون" نامیده می شود، چون معادل دو لوئیس می باشد و لوایح پنج دلار (5 .00 دلار)، روستا دلار (10 .00 دلار)، بیست دلار (20 .00 دلار)، پنجاه دلار (50 .00 دلار) و یک صد دلار (100 دلار) .

شایع ترین منش معاملات پول نقد، چک، بدهکاری کارت های بانکی، و کارت های اعتباری .

در صورتیکه فرزندان زیر 18 سال دارید، ممکن می باشد واجد موقعیت دریافت مزایای مالیاتی بچه کانادا باشید .

یادگرفتن
و پرورش و یادگرفتن در مانیتوبا کودکان تحت 16 سال باید برای مکتب تصویب نام کنند . آموزش و پرورش معمولا در سن چهار یا پنج سالگی آغاز می شود . اکثر خردسالان در مکتب ماندند تا زمانی که متوسطه را به پایان رسانند، عموما در سن 18 سالگی .

سیستم مکتب دولتی کانادایی از سوی دولت تأمین می شود، به این معنا که دانشجو ها هزینه های علم آموزی ندارند . این به طور کلی به دو سطح، ابتدایی و ثانویه تقسیم می شود . فراگیری و رویش پس از متوسطه، نظیر کالج یا دانشگاه، صرفا تا حدی به وسیله دولت تامین می شود که نیاز به علم آموزی دانشجویان داراست . برخی از ولسوالی ها یا این که مدرسه ها محرمانه ممکن است سطوح متفاوت کلاس خود را سازماندهی کنند، هر چندین استانداردهای آموزشی توسط دولت استانی تنظیم می شوند .

سال تحصیلی برای تمام سطح های تحصیلی در ماه سپتامبر ابتدا می شود و از روش ماه ژوئن برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه و تا آوریل برای دانشجو یان دانش گاه و دانشجو ها اجرا می شود . تعطیلات استاندارد دربرگیرنده تعطیلات سال نو میلادی و سال نو در ماه دسامبر و ژانویه و تعطیلات فصل بهار در مارس یا این که آوریل هست . علاوه بر این، علم آموزان حق تعطیلات مذهبی را دارند . برای اطلاعات در قضیه تصویب نام با مدرسه مدرسه های محلی در محله خود تماس بگیرید .

دریافت کردن
مجوز راننده در مانیتوبا در صورتی‌که شما در اکنون اجاره دادن، اجاره دادن یا خرید یک ماشین هستید، بایستی یک گواهینامه رانندگی قانونی مانیتوبا داشته باشید .

برای کسب مجوز قانونی و بیمه رسمی Manitoba، به اسم Autopac، می بایست با بیمه عمومی Manitoba (MPI) تماس بگیرید .

توجه: هر وسیله نقلیه و راننده بایستی دارنده بیمه باشد . پیشین از رانندگی با بیمه کننده محلی تماس بگیرید تا بیمه گردید .

 





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: